3. Beoordelingen vakantiewoningen: Sardinië

Beoordelingen over Agriturismo Su Tiresi

Strada Statale 125 km 213,7, 08022 Cala Gonone, Italië

#75 van de 181 vakantiewoningen in Cala Gonone

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

Rust en ruimte tijdens verblijf. Eigenaar deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden geen verwachtingen en wilde ons laten verrassen.

Zeer vriendelijk personeel. Sprak helaas alleen Italiaans. Heerlijk diner gehad. Verzoek voor diner werd opgepakt en prima aan voldaan. Accommodatie is sober. Biedt rust en ruimte.

• Beoordeeld op: 23 september 2022

Absolute aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige, rustige plek in de bergen maar ook vlak bij zee. Enorm vriendelijke gastheer die in al je wensen voorziet en ook nog eens heerlijke maaltijden klaarmaakt! Je moet hier zeker blijven dineren want je krijgt (lokale) specialiteiten die elke dag verschillen!

• Beoordeeld op: 17 september 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt klonk in de reviews hier beter dan dat het was. Wat brood, jam, yoghurt en koffie of thee. Er had nog wel wat fruit en muesli of andere ontbijtgranen bij gekund. Het was een fijne maar wat kleine douche.

De gastheren waren ontzettend vriendelijk. Met hun 3 woorden Engels, onze 2 woorden Italiaans en handen en voeten kwamen we een heel eind. Een hartelijk ontvangst met een glas eigen gemaakte sap. Zeer rustige omgeving en erg grote kamer. Het diner kon je voor 30 euro per persoon bij boeken en was zeer uitgebreid met antipasti, primi, secondi, kaas en fruit. Altijd kon je nog een tweede keer opscheppen. Goede uitvalsbasis voor het strand, de Bue Marine grotten en de kloof.