3. Beoordelingen vakantiewoningen: Veneto

Via Hermada 44, 30013 Cavallino-Treporti, Italië

#25 van de 112 vakantiewoningen in Cavallino-Treporti

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 18 september 2022

fijne plek om Venetië te bezoeken in combi met strand.
    • Studio (4 Volwassenen)

Beetje gedateerd en wat weinig keukenspullen, geen peper/zout/olie, theedoek, zeepsop.

fijne locatie, 5 min rijden van veerboot naar Venetië. voldoende parkeerplaats bij appartement én bij de veerboot. Voor 2/3 pers ruim, voor 4 wat krap. weinig serviesgoed bv geen waterkoker / wijnglazen en kleine theekopjes. Ruime koelkast. Toegang tot prachtig strand van de camping, 5 min lopen. Prima matras, foam ofzo.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Goedkoop maar niet voor herhaling vatbaar
    • Studio (4 Volwassenen)

De muren waren flinterdun. De buren naast ons hielden s’avonds een singstar feest en de buren boven ons waren tot een stuk in de nacht met stoelen aan het schuiven. Zeer goede oordoppen zijn aangeraden als je iets wil slapen, ook een constant gezoem te horen in de kamer. Het appartement is voorzien van badhanddoeken en zeepjes maar geen kruiden (zelfs geen peper of zout) noch keukenhanddoeken, afwasmiddel, vaatblokjes, olijfolie… De douche was al in een tijdje niet grondig gekuist want er hing lichte schimmel aan de tegels. Een hele beschrijving van hoe je je afval sorteert in Italië maar geen plek of beschrijving van glas , papier en karton. Bij aankomst kregen we 2 tickets om via de camping naar het strand te geraken. Toen we dit wilden proberen om te reserveren in het restaurant op het strand, “was de hond niet inbegrepen in de toegangstickets”. Het personeel van de camping was absoluut niet vriendelijk en die tickets waren dus ook niets waard. Het is een hondvriendelijk appartement en hoewel het hondenstrand vlakbij is, geraak je er niet naartoe tenzij je een heel eind om wandelt want alle wegen naar het strand op één na zijn verboden om met een hond te wandelen.

Inchecken ging vlot, groot terras, rolluiken waren een echt pluspunt. De supermarkt en een restaurant vlakbij. Genoeg ruimte voor valiezen, grote frigo.