3. Beoordelingen vakantiewoningen: Campania

Beoordelingen over Vesuvio Inn Guest House e Wine Experience

Via Fruscio 2, 80042 Boscotrecase, Italië

#6 van de 14 vakantiewoningen in Boscotrecase

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Betoverende locatie, een aanrader!
    • Studio met Uitzicht op de Bergen

Niks. We misten alleen een waterkoker en een theedoek om de afwas droog te maken.

De locatie was betoverend! De wijngaarden van Sorrentino zijn prachtig met uitzicht op de Vesuvius vulkaan. We hebben nog nooit op zo’n unieke locatie geslapen. Daarnaast is de locatie een ideale uitvalsbasis als je Napels, de Vesuvius en Pompeii wilt gaan verkennen.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

De locatie was prima om Pompeï, Herculaneum en Paestum te bezoeken. Ravello aan de kust was prachtig
    • Vakantiehuis

We hadden redelijk slecht weer en daardoor hebben we de avonden binnen doorgebracht. Een gezellige lamp boven de eettafel was fijn geweest.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was voortreffelijk. Mooie ontbijtruimte met uitzicht op de wijngaard. Ik eet glutenvrij en kreeg een volledig glutenvrij ontbijt: brood, pannenkoekjes, een taartje. Meer dan voldoende. We sliepen in een huisje op de wijngaard. We genoten van de stilte en de rust.

• Beoordeeld op: 27 april 2023

onvergetelijk. slapen tussen de wijnranken.

hele sterke wasmiddel geur

idyllische ligging

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

• Studio met Uitzicht op de Bergen

Prachtige ligging van het huisje midden tussen de wijnvelden! Bij aankomst is het aan te raden om het adres van vesuvio inn hotel aan te houden om niet te verdwalen. Mooi schoon zwembad, om hier gebruik van te maken moet je wel entree betalen.

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Prachtig verblijf tussen de wijnranken!
    • Studio met Uitzicht op de Bergen

we misten in onze kitchenette enkel een waterkoker en theemokken. Voor de rest piccobello!

Prachtige locatie; we verbleven in een huisje in de wijngaard. Host Rafaello was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijten en dineren tussen de wijnranken met Vesuvius op de achtergrond.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2021

Droomplek
    • Vakantiehuis

Eerst moet je je melden bij Vesuvius Inn, de receptioniste brengt je dan naar de wijngaard. De Vesuvius inn was voor ons onduidelijk omdat we niet wisten dat het om een appt verhuur ging we dachten dat we naar een prive persoon reden. We kregen alleen een adres via de telefoon.

Locatie fantastich!! Midden tussen de wijngaarden, uitzicht op Vesuvius en gezellig restaurant behorende bij het wijndomein.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2021

• Vakantiehuis

Er was geen heldere informatie vooraf ( bij de boeking) over zwembad tarieven, die zijn fors. Het zwembad ligt op 1 km afstand (buiten wijngaard, bij hotel). Van de vier nachten werd er 2x om 0500 u begonnen met werk in de wijngaard met een luidruchtige tractor. Buiten eten werd verstoord door soms langsrijdende auto waardoor zandstof van de zandweg naast het huisje op ons bord lag. Er mist een wc bril Internet (wifi) werkte niet. Kon ook niks aan gedaan worden. De omgeving biedt mooie uitstapjes ( pompeii, vesuvius, amalfikust) maar de buurt is erg onaantrekkelijk.

Hartelijke ontvangst en de hulp die we kregen bij het reserveren van uitstapjes Er wordt goed Engels gesproken. Het is een bijzondere plek (oud eenvoudig huisje) midden in een wijngaard, gelieerd aan het hotel bij het zwembad. Het heeft een fantastisch uitzicht en biedt hierdoor een bijzondere ervaring. Qua ligging een goed vertrekpunt voor leuke uitstapjes ( Pompeii, Vesuvius, Napels, Amalfikust). Het zwembad is erg mooi en biedt een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

• Vakantiehuis

Het huisje was erg sober, keukengerei was heel beperkt, badkamer stonk behoorlijk. Buitentafel en stoelen zijn van beton, was niet echt fijn om op te zitten. Foto's op site zijn erg misleidend.

Mooie locatie midden in een wijngaard. Rafaele die ons ontving, was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

• Vakantiehuis

Het familiehuis ligt prachtig in een wijngaard. Vesovio Inn regelt dit huis en dat gaat wat stroef. Er moet betaald worden voor gebruik van het zwembad. Dat viel ons erg tegen. Het huis is sober en niet heel schoon. Bedden zijn van lage kwaliteit.

De ligging is rustig en prachtig in de wijngaard.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

Mooie plek, maar rommelig georganiseerd.
    • Studio met Uitzicht op de Bergen

Ten eerste stond er nergens vermeld dat de studio op 2 min rijden van het hoofdverblijf ligt. We moesten dus elke dag met de auto naar het zwembad. Op zich geen probleem, maar het liefste ben je dicht in de buurt van je eigen verblijf. Op dag één bleek dat onze airco niet werkte. Hier hebben we direct een melding van gemaakt maar omdat het zondag was, werd er geen actie ondernomen. Sterker nog: de receptioniste beweerde dat de airco het gewoon deed en dat ze het hadden gecheckt. Wij zouden het verkeerde knopje ingedrukt hebben. Nou, wij zijn niet achterlijk en hebben uiteraard alle mogelijke knopjes ingedrukt. Omdat ze zelf niet met een oplossing of compensatie kwam, hebben we dat zelf maar voorgesteld. Daar werd niet naar geluisterd. We hebben 2 nachten zonder airco geslapen. Niet heel fijn met 35 graden. Uiteindelijk is de airco gemaakt maar van een compensatie was geen sprake. Heel jammer, aangezien een airco voor ons een belangrijke voorwaarde is om een huisje te boeken bij zulke hoge temperaturen. Het personeel is heel vriendelijk en wil je graag helpen. Dat lukt alleen niet omdat zo heel gebrekkig Engels spreken. Op die manier is het lastig om problemen aan te kaarten, maar hun goede bedoelingen komen ook niet tot hun recht. Een huisje midden in een wijngaard gaat natuurlijk gepaard met beestjes, dat begrijpen we. Maar bij aankomst bleek dat er onvoldoende aandacht was besteed aan de algemene schoonmaak. Er lagen dode beestjes, er hingen spinnenwebben, het bestek was niet goed afgewassen, de koelkast was niet schoongemaakt, het deurtje van het keukenkastje hing scheef, etc. Dat had echt beter gemoeten en gekund. Wel hadden we spierwitte schone handdoeken en een fris bed. Op de foto's ziet de studio er veel mooier uit dan in het echt. Het is vrij primitief. En de lijst met faciliteiten klopt niet: er is geen waterkoker, magnetron en gordijn. Het keukengerei was minimaal. We hebben één wijnglas gevonden en de rest is bij elkaar geraapt.

Wij hebben de studio geboekt. Deze ligt middenin de wijngaarden. Je hebt dus geen last van buren en een prachtig uitzicht over Pompeii en de vulkaan. Echt heerlijk om tot rust te komen. Het zwembad is lekker ruim en goed onderhouden. Met een prachtig uitzicht. Fijne ligbedjes en de lunch + zelfgeproduceerde wijnen zijn heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 juli 2021

Leuk hotel
    • Vakantiehuis

Let op, het gebruik van het zwembad was niet inbegrepen. 12eur pp ook voor kids van 9 en 11. Wel de moeite waard! Moet een van de beste id regio zijn.

Door een late vlucht geraakten niet voor 20u op de voorziene plek. We werden omgeboekt naar het hotel, Vesuvio Inn. Receptie personeel was top. Kamer ruim genoeg met kleine kitchenette. Supermarkt id buurt. Vlak bij Vesuvius én Pompeii. Gratis en veilige parking.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022