Beoordelingen over Badus 4-sterren

Via Pascoli, 07030 Badesi, Italië

#5 van de 22 hotels in Badesi

Al met al niet onplezierig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De spartaanse inrichting van ons appartement. Het eten en de bediening in cafe Badus.

Prachtige bloemenzee rond het zwembad. Het mooie ruime zandstrand van Badesi.

Prima locatie en leuke uitvalsbasis voor Noord-Sardinie, kleine nadelen tuin met dreumes/peuter.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Uitschuifbare tafel en afzuigkap werkten niet goed (maar werd direct opgelost). Jammer dat je tussen 13.00 en 16.00 (ongeveer) niet in het zwembad mocht. Met een 1 of 2-jarige zit je niet rustig op je stoel: schuin aflopend gras dat uitkomt bij een muurtje dat naar beneden gaat naar het zwembad, geen hek om zwembad. Ik had zand in de speeltuin van het park gezien op de foto's maar dit was begroeid met gras. Jammer, had gehoopt dat de kinderen lekker in de zandbak konden spelen.

Leuk opgezet park, mooi zwembad. Aan de overkant van het park is een leuke speeltuin (leuker dan die van het park zelf). Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in noord-Sardinie. Aardige medewerkers, goede service. Tijdens twee regendagen werd een game-kamer geinstalleerd voor de kinderen.

Fijn!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat je geen drankje/hapje kunt kopen bij het zwembad en je extra betaalt voor handdoeken. Ook geen schoonmaakspul aanwezig zoals afwasmiddel.

Goede ambiance, leuke setting Fijn zwembad.

Vdksntirparm met 2 locaties
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mw van de receptie was niet aardig. Vertelde niet dat we apart handdoeken moesten huren. Gaf geen WiFi-code en geen info/kaart vd kmgeving oid. Officieel tussen 12.30-16.00u mag er niet gezwommen worden.

We werden naar het bijgebouw gebracht, wat niet Eerst niet fijn leek. Uiteindelijk was het daar veel rustiger. We zaten in app 51 met het zwembad voor ons, dat af en toe wel ons privezwembad leek. Supermarkt om de hoek. Heuvel op (10 min) en in het dorp met bakker, ijsjeswinkrl en nog een supermarkt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Leuk appartement, helaas geen airco.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement heeft geen airco en dat bij temperaturen boven de 30 graden is dat niet aangenaam. Het zwembad is gesloten gedurende de siësta. Geliefd bij stellen met kleine kinderen met bijbehorende geluiden, met name rond het zwembad.

Leuk appartement in kleinschalig bungalowpark. Mooie goed onderhouden tuin. Prima supermarkt op loopafstand. Het dorp zelf heeft weinig te bieden, maar het strand is heerlijk. Onze favoriet was het Li Mindi-strand, je kunt er makkelijk parkeren. Je moet even door de duinen lopen maar dan is er een heerlijk rustig strand. Wel zelf je parasol en drinken meenemen want er zijn geen faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Met een kindje van 1 jaar was dit een prima plek voor 1 week
    • Appartement met 2 Slaapkamers

In directe nabijheid maar 1 goed restaurant. Als je op zoek bent naar een bruisend stadje dan kan je deze plek beter overslaan

Rustig en hulpvaardige medewerkers Prima zwembad en dichtbij de zee (auto nodig, makkelijk parkeren)

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Waar voor je geld.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Je betaalt sowieso 50 euro cleaningcost of je een dag of een week blijft. Er zijn geen basics aanwezig ih appartement, zoals peper, zout, afwasmiddel,... Er zijn geen handdoeken aanwezig. Je moet betalen voor de huur van handdoeken. Echt wel een auto nodig om het eiland te ontdekken. Maar dit zijn eigenlijk niet echt minpunten... je weet het best gewoon op voorhand...

Propere kamers/appartementen Leuk dat ze zo dicht rond het zwembad liggen Proper zwembad Genoeg ligbedden Leuk terrasje aan je appartement

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Leuk maar erg stil
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ligging is erg afgelegen weinig dingen te doen in de omgeving. Wij waren in het na seizoen dus alles was dicht ook geen restaurants meer open. Een auto is noodzakelijk

Mooie accomodatie leuk en rustig gelegen zwembad was leuk erbij. Aardig personeel en de kamer Was verder oke.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Gunstige ligging voor uitstapjes rond Badesi.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden aan de harde kant.

Gunstige ligging.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Alles heel netjes en schoon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles heel netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Prima uitvalsbasis voor verkenning Noord- en Midden Sardinië.

Kamers zijn tamelijk sober ingericht. Gehorigheid laat wat te wensen over.

Prima uitvalsbasis voor verkenning Noord- en Midden Sardinië. Plezierig, professioneel personeel. Goed restaurant. Value for money.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Het complex en appartement op zich met een mooie goed...

De gehorigheid viel een beetje tegen.

Het complex en appartement op zich met een mooie goed onderhouden tuin. De ligging van ons appartement (niet aan het zwembad) Hoe schoon alles was. Hoe vriendelijk we telkens geholpen werden bij de receptie. En bovendien toen we heel laat aankwamen doordat we vreselijk lang op koffers en huurauto moesten wachten bij vliegveld, konden we nog terecht in het restaurant aldaar om iets te eten en te drinken.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima zwembad, kamers zijn schoon

Het personeel is chagrijnig. We moesten 50 euro betalen voor eindschoonmaak, maar werden zo ongeveer gedwongen om de boel zelf superschoon te maken, anders kregen we de borgsom van 150 euro cash (?) niet volledig terug.

Prima zwembad, kamers zijn schoon

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Super goed voor zijn prijs!

Super goed voor zijn prijs!

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Zwembad en accomodatie