3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#3 van de 15 hotels in Castellina Marittima

Gebaseerd op 21 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 28 september 2023

• Deluxe Kamer

Op z´n Italiaans gezegd: niente!

Antonella en Luca zijn 2 fantastische mensen die niet enkel hun huis en gastvrijheid aanbieden maar ook hun hart. Bij aankomst vanop de parking was er reeds de "click" en het was alsof we elkaar al heel lang kenden. Niets is hen teveel en we werden dan ook in de watten gelegd. Luca verwende ons ook culinair. Niets mocht ontbreken en zijn pasta al´ragu is zéér lekker. Leuke gesprekken gevoerd en het domein ligt, wat ons betreft, ideaal. Op een uurtje rijden geraak je op de meeste bezienswaardige locaties maar ook de nabijheid van de zee is een pluspunt. Er zijn tal van goede restaurants in de buurt. Ons zien ze hier alleszins terug. We missen ze nu al! Deze B&B wordt met hart en ziel gerund door 2 prachtige mensen die genieten van jou te zien genieten. We hebben wat van hen meegenomen om het wachten tot volgend jaar enigszins wat te verzachten. Hun huisgemaakte olijfolie en grappa....

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Zoals een Toscaanse droom moet zijn!
    • Classic Driepersoonskamer

Aan deze plek is niets te bedenken wat niet kan bevallen. Bij aankomst een ontzettend warm en hartelijk welkom van de eigenaars, Anto & Lucca. De plek is ontzettend mooi, het uitzicht is als een droom. De kamers zijn compleet en brandschoon, het ontbijt is een feestje! Het zwembad is een oase van rust, de lifeguard maakt dat je je veilig voelt! Wij hebben 2 heerlijke dagen gehad en komen graag weer terug! Xxx Mark & Karin

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Mooie opgeknapte toscaanse boerderij met zwembad.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

De weg ernaar toe is een beetje eng in de avond. Je moet dan over een heel smal bruggetje (zonder zijkanten).

Mooie gelegen typisch toscaanse goed opgeknapte boerderij. De kamers waren sfeervol ingericht en de badkamer volledig en ruim. De 2e badkamer in de andere kamer was wat bijzonder met een hele lage zitdouche. Een pre is zeker het zwembad waar je (met badmuts in italie) heerlijk kunt verblijven na een drukke dag.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Een te gekke plek om tot rust te komen.

n.v.t.

De plek van de B&B midden in de Toscaanse heuvels, met uiterst vriendelijke en gastvrije Antonella en Luca maken je verblijf tot een feestje. ook hebben ze uitstekende tips wat restaurants en bezienswaardigheden betreft.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

Erg gastvrije en vriendelijk B&B eigenaren
    • Deluxe Kamer

Niets waar de eigenaren iets aan hadden kunnen doen, het weer zat niet mee!

Echt een top verblijf gehad, erg vriendelijk en gastvrij ontvangen op een top locatie. Ontbijt is ook erg lekker en met liefde gemaakt.

• Beoordeeld op: 28 september 2022

• Deluxe Kamer

Ze waren moeilijk te vinden met navigatie maar na een belletje goede uitleg gehad..

Zeer mooie bb met heerlijk ontbijt bij een leuk gastvrij stel vakantie

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Super relaxed met geweldige gastvrouw/heer!

Niets.

Luca & Anto zijn geweldig en doen echt alles om het naar je zin te maken. De kamers zijn super schoon en voldoende ruim. Het ontbijt is heerlijk met alles wat je maar wensen kan. De gebakjes zijn van uitzonderlijke klasse! Ligt enigszinds afgelegen moet echt van rustige omgeving houden. De bezienswaardigheden (Lucca etc) liggen allemaal op circa 1u rijden. Zwembad is clean en voldoende groot. Voldoende ligstoelen aanwezig. Kortom een aanrader. Boeken kan ook rechtstreeks op www.casedelsolebeb.it!!!! Alle vorige beoordelingen zijn dus juist! TOP vakantie! :-)

• Beoordeeld op: 6 september 2022

De fijnste tussenstop in Toscane

heel lekker ontbijt. Heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Een heerlijke plek om te ontspannen en er op uit te gaan. Anto & Luca zijn bijzondere mensen.
    • Deluxe Kamer

De eigenaren Anto & Luca zijn ongelooflijk aardig en bijzondere mensen. Zij helpen gasten bij allerhande vragen en boeken desgewenst een tafeltje bij authentieke restaurantjes, die stuk voor stuk aan te bevelen zijn. Spreken zeer goed Engels. Fantastisch ontbijt. Prachtig zwembad en het huis is een plaatje en de ligging is adembenemend. Zon ondergang vanuit de tuin moet je meemaken. Alle kamers zijn schoon en voorzien van airconditioning en hebben heerlijke bedden. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

Verzorgde accommodatie om tot rust te komen
    • Classic Driepersoonskamer

Je moet er wel rekening met houden dat je voor alles de auto nodig hebt. Je kunt niet ergens te voet heen.

Ontzettend mooie ingerichte kamer met prachtige details. Heerlijk zwembad. Op 15-20 minuten van een paradijselijk strand, zo mooi. Echter mag het niet te hard waaien anders word je gezandstraald. Eigenaars geven tips voor uitstappen, restaurants. Niets is te veel.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

• Deluxe Kamer

Prijs misschien toch iets aan de hoge kant. Locatie lastig te vinden

De ligging en de klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

Ik wil morgen terug
    • Deluxe Driepersoonskamer

Als je over het grindpad door de poort rijdt, voelt het alsof je op bezoek bent bij je favoriete tante & oom. Luca en Anto zijn fantastisch, zo gastvrij en ze hebben een prachtige plek gecreëerd. Je hebt alle vrijheid, maar kunt ook kiezen voor hun gezelligheid. Casale del Sole ligt op een goede plek, dichtbij het strand en Pisa. Wij hebben super fijne dagen gehad en komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

• Deluxe Kamer

De toegangsweg (niet geasfalteerd; steenslag) van zo'n 600 m. vanaf de doorgaande weg is deels in slechte conditie.

Gastvrije Luca en Antonella leggen hart en ziel in beheer van deze nog maar recent overgenomen B&B. Geen inspanning is teveel. Gebouw en inrichting kennen veel bijzondere details. Ramen zijn voorzien van horren zodat je ze 's nachts lekker open kan zetten. B&B is vrij-gelegen te midden van Toscaanse heuvels en heeft mooie schaduwrijke tuin. Heerlijk buiten ontbijten en 's avonds in mug-vrije klamboetent nog even lezen en drankje doen. Mooi en schoon zwembad (1,5 m.) waarin het goed mogelijk is baantjes te trekken. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet maar daarbij worden ook nog div. zaken opgediend. Goede uitvalbasis naar de 'witte' stranden (o.a. Vada).

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

een 10 +

niente

Vanaf het moment dat we het hek doorreden begreep ik waarom iedereen een 10 geeft. Het huis met de tuin doet meteen sfeervol aan en de eigenaren Luca en Anto kwamen ons tegemoet, we voelden ons meteen thuis, wat een schatten! Het huis, zwembad, bed, kamer, ontbijt, relaxruimte, de sfeer, inrichting, alles is echt top! Luca is een topkok die zelfs niet te beroerd was om s’middags, tegen een kleine vergoeding, een heerlijke lunch voor ons klaar maakte. Nooit eerder meegemaakt dat we een B&B met een 10 moeten beoordelen!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

Geweldige B&B in een fijne omgeving!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Wat een super B&B!! Wij hadden al eerdere reviews gelezen en konden het niet geloven dat de beoordelingen zo hoog waren. Nou…. we zijn geweest. Het klopt helemaal!!! WAUW! Alles was zeer schoon en netjes. Hele vriendelijke/lieve mensen en in een fijne rustige omgeving. Ook niet te ver van het strand. Wij hebben het top gehad en gaan er absoluut weer naar terug!!!

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

• Deluxe Kamer

Helemaal niets, alles perfect in orde!

Het is een super lokatie. Zeer gastvrij ontvangen. Geven goede tips voor te eten, en om de omgeving te verkennen. Van ons krijgen ze een dikke tien!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Mooie rustige locatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

De check-out werd wel erg gepusht.

Spontane ontvangt van de eigenaren

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Super B&B, hier zit je goed!
    • Classic Driepersoonskamer

Wij konden ons niks bedenken, het is echt een top verblijf!

Accommodatie bevindt zich in een prachtige en rustige omgeving. Mooi, schoon en ruim verblijf met mooi zwembad. Daarnaast van alle gemakken voorzien, zoals een handdoek voor bij het zwembad en badmutsen die je kan lenen. Ontbijt wordt elke dag vers voor je bereid en is elke dag net even anders. Luca en Anto doen er alles aan om de gasten een super verblijf te geven!

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

• Beoordeeld op: 15 juli 2022