3. Beoordelingen vakantiewoningen: Basilicata

#1 van de 17 vakantiewoningen in Bernalda

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

Prachtig, ruim appartement
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Prachtig, ruim appartement. Alles aanwezig wat men nodig heeft. De eigenaar, Angelo, is ontzettend vriendelijk en een goed gastheer. Alles "tutto bene".

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Beste accomodatie op een heerlijke plek!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Alles was perfect! Als je iets nodig hebt; vraag het opa Angelo en hij zal je ongetwijfeld helpen.

Dit is absoluut een aanrader, wat een fantastische plek om te verblijven! Hier overnachten heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het prachtige appartement is comfortabel en heel erg schoon. De bedden slapen heerlijk. De locatie is centraal gelegen voor uitstapjes naar het strand, Matera, Alberobello enz. Opa Angelo is fantastisch en de liefste gastheer die je je kan wensen, niets is hem teveel. Hier voel je je thuis en welkom. We hadden 1 nacht geboekt en bleven uiteindelijk 3 nachten, en we hadden het liefste nog veel langer gebleven! De tuin is een paradijs met alle lieve dieren en overal heerlijk fruit. Een hele lieve hond, katten, konijnen, kippen, paard, ezels; de kinderen hadden tijd tekort! Het is heerlijk om in de hangmat te liggen en hier tot rust te komen. Hier heb je echt vakantie en kun je genieten van een fantastische plek en alleen al voor opa Angelo zou je deze accommodatie boeken :)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Superfijne plek om te verblijven
    • Huis met 2 Slaapkamers

Geweldige tuin, supervriendelijke eigenaar die elke ochtend wel iets vers (fruit, eieren) van de boerderij kwam brengen. De katten en hond waren ook erg gezellig. Het huisje zelf was ruim, lekker koel, had een wasmachine, goeie wifi en een fijne douche. Het stadje bernalda ligt erg dichtbij voor boodschappen en restaurants. De eigenaar had ook veel tips voor bezienswaardigheden in de omgeving.

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

Prachtige locatie met een fantastische host
    • Huis met 2 Slaapkamers

Enige was dat de WiFi niet altijd even goed werkte.

Het is een mooi huis op een prachtig onderhouden locatie. Angelo is een van de meest vriendelijke personen die we ooit hebben ontmoet. Hij is gastvrij, lacht altijd en heeft humor. Geen vraag is teveel en hij heeft ons verrast met overheerlijke vruchten uit de tuin, een rondleiding bij een wijnproducent en de kinderen mochten de dieren borstelen. Het terrein is omringt met een hek en daardoor ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Er is een speeltuin, er zijn steppen en fietsjes en allerlei dieren zoals een paard, ezels en een hond. Onze kinderen vonden het fantastisch. De accommodatie is van alle gemakken voorzien en super schoon.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

• Huis met 1 Slaapkamer