Beoordelingen over Blue Dream Hotel 4-sterren

Via Orti 7/c, 35043 Monselice, Italië

#9 van de 10 hotels in Monselice

Hotel was perfect aleen de bar bij het zwembad ging pas laat open,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Uitgaan gelegenheid heel weinig,bar wordt door balie medewerkers gerund.kan soms even duren.tussen de middag geen lichte lunch te krijgen.wij gingen met de auto naar het winkel centrum 1 km van het hotel.naar het centrum lopen ongeveer 15 20 minuten is te doen.

Ontbijt perfect met vriendelijk personeel

Prima stop voor onderweg, ruime parkeergelegenheid, zeer goede keuken, uitgebreid ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Twee keer geslapen, deze keer kon de airco de warmte niet goed aan, slaapkamer warm. Diner moest in een warm klein vertrek, vanwege party in de eetzaal en de tuin was ook te warm, volgens restaurant manager. Bij vertrek, was de dame in de receptie druk met haar mobiel in de weer en kon er geen blik of woord voor ons af toen wij haar groetten.

Locatie uitstekend, heerlijk rustig gelegen, ontbijt prima, keuken geweldig, kamers royaal met airco

De kamer en het ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De kamer en het ontbijt. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Half pension

Nooit meer.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerd, badmuts verplicht bij zwembad. 1 grote en 1 kleine handdoek voor 2 personen!

Weinig.

top

geen koffiemachine bij ontbijt

omgeving rust zwembad klasse

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Toen we niet tevreden waren over onze kamer (geen...

De kamers zijn heel verschillend qua grootte en inrichting, en kosten even veel. Vrienden met wie we waren hadden direct al veel 'betere' kamer. Buiten de kamers om ziet het hotel er gedateerd en ongezellig uit. Geen gezellige bar.

Toen we niet tevreden waren over onze kamer (geen nachtkastjes, één bedlamp) kregen we direct een mooie grote kamer.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Upgrade van de kamer.

Zwembad. Was niet erg schoon ( niet te voorkomen natuurlijk, bladeren etc in bad) waardoor bad schoongemaakt werd. Hierdoor geen gebruik kunnen maken van het zwembad.Bij boeking was ons niet bekend dat er verplicht een badmuts gedragen moest worden in het zwembad ( wel te verkijgen in het hotel overigens). Kussens op bed erg dun ( vonden op vertrekdag een extra kussen in een lade...)

Upgrade van de kamer. Hebben een suite opgekregen ipv de gereserveerde kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

heerlijke bedden, ruime kamers, fijn zwembad, vriendelijk...

zeer lawaaiige medegasten waardoor s'nachts slapen wel eens moeilijk was. vieze tapijten op de gangen en in het trappenhuis. vette vingers op de toegangsdeuren. zwembad niet schoon.

heerlijke bedden, ruime kamers, fijn zwembad, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Ruime kamer en goed eten.

Heel slecht gepoetst, grote vlekken in vloerbekleding in kamer en gang. Zeer luidruchtige zigeuner bruiloft en geen parkeerplaats voor onze auto.

Ruime kamer en goed eten.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Vriendelijkheid in het algemeen

Snachts veel lawaai, wat erg vervelend!! Er kwamen vele bussen aan in de avond. Die mensen waren erg uitgelaten tot last in de nacht. Ondanks dit elke keer werd gemeld.

Vriendelijkheid in het algemeen

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Het hotel ligt gunstig als je een bezoek wil brengen aan...

Gedurende drie nachten last gehad van herrie van groepen. De manager een keer snachts om 02.00 uur aangesproken daarover maar hij reageerde nauwelijks. Daarom zijn we eerder weggegaan. Hotel ziet er op verdieping echt slecht uit. Grote vlekken in het tapijt op de gang. Dat oogt niet echt aantrekkelijk.

Het hotel ligt gunstig als je een bezoek wil brengen aan steden als Padova, Bologna, Venetie. De grootte van de kamer en het bed.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De kamers waren wel goed en ruim.

Als het tapijt wordt vernieuwd op de gang, het gebouw schoongemaakt aan de achterkant en zijkant, het trappenhuis wordt schoongemaakt en geverfd, dan is het zeker meer waard. De kamers waren wel goed en ruim. Het diner was smakelijk. De pasta met paddestoelen en vis van de gril is aan te bevelen.

De kamers waren wel goed en ruim. Het diner was smakelijk. De pasta met paddestoelen en vis van de gril is aan te bevelen. Buitenzwembad met bar ook leuk.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

de staff was supervriendelijk , de airco op de kamer ,de...

het ontbijt was aan de magere kant en de verplichte badmutsen werden enkel door plichtsbewuste belgen gedragen. Ook naar onze mening de opening van het zwembad om 10h terwijl ik graag om 8h in stilte mijn baantjestrek

de staff was supervriendelijk , de airco op de kamer ,de superbedden

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

grote van de kamer is geweldig!

In de tweede helft van de week was de aandacht voor de klant weg ??? Geen bediening bij het zwembad etc.Zwembad dicht ivm verhuur!!

grote van de kamer is geweldig! het bedienend personeel was in de eerste helft van de week heel attent !

• Beoordeeld op: 27 juli 2015