Ana içeriğe atla

Şimdilik Türkiye'de bulunan müşterilerimiz bizimle maalesef sadece yurt dışı tesisler için rezervasyon yapabiliyor. Size hizmetlerimizi tamamıyla sunmamıza engel olan sorunları çözmeye çalışıyoruz. Yaşadığınız sıkıntıdan dolayı özür diler ve Booking.com'la ilişkinizin devamını dileriz.

  1. Otel değerlendirmeleri anasayfası
  2. İtalya otel değerlendirmeleri
  3. Roma otel değerlendirmeleri
  4. Hotel Dina tesisinin değerlendirmeleri

Hotel Dina tesisine ait değerlendirmeler 3 yıldız

Via Principe Amedeo 62, Merkez İstasyon, 00185 Roma, İtalya

978 Roma oteli arasında #942. sırada

Konukların Seçimi

Değerlendirme puanı

10 otel değerlendirmesine göre

6,7

Ayrıntılı puanlama

  • Temizlik

    7,1

  • Rahatlık

    7,0

  • Konum

    8,7

  • Olanaklar

    6,7

  • Çalışanlar

    7,9

  • Fiyat/fayda dengesi

    6,8

  • Ücretsiz WiFi

    8,4

%100 doğrulanmış yorumlar

Gerçek konuklar. Gerçek ziyaretler. Gerçek görüşler.

Daha fazla bilgi- bir iletişim penceresi açar
Değerlendirme yaz

Gösterilen: 1 – 10

  • Değerlendirme tarihi: 13 Mayıs 2026

    8,0
    Terminiye çox yaxın.
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Üç Kişilik Oda
    • 5 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Hər gün otağımız təmizlənib və fəsmallar yenilənirdi.Səhər yeməyi yaxşı.Yolu çox rahat

    Konaklama tarihi: Mayıs 2026

  • Değerlendirme tarihi: 26 Mayıs 2025

    7,0
    Ortanın üzerinde bir otel
    • İş seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Tek Kişilik Oda
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Odada buzdolabı yoktu.

    Termini tren istasyonuna ve bir çok gezilecek tarihi mekanlara yakın. Eski nostaljik asansörü tarihe yolculuk gibiydi. Temizdi, çalışanlar güler yüzlü ve yardım severdi. İlk girişte nerelerin geçilebileceğiyle ilgili harita verdiler ve üzerine işaretlediler. Kahvaltısı standart kahvaltıydı, bence yeterli.

    Konaklama tarihi: Mayıs 2025

  • Değerlendirme tarihi: 13 Kasım 2024

    7,0
    İyi
    • İş seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Üç Kişilik Oda
    • 2 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Resepsiyondaki kişinin nazik olmaması Odanın serin olması ve klimanın çalışmaması ( konaklama tarihimiz 9-11 Kasım)

    Konumu: tren istasyonuna yakın olması, binanın mimari tasarımı

    Konaklama tarihi: Kasım 2024

  • Değerlendirme tarihi: 15 Ekim 2024

    7,0
    Temiz, konforlu, tren istasyonuna yakın
    • Tatil seyahati
    • Çift
    • Çift Kişilik veya İki Yataklı Oda
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Kahvaltı dahildi ancak oldukça vasattı, kahveleri çok sertti. Odada büyük camlar vardı, ses yalıtımı iyiydi ancak üstteki camı kapatmaya boyumuz yetmedi, resepsiyon halledeceğini söyledi, 3 günlük konaklamada hep açık yattık, bu da biraz gürültüde uyumamıza sebep oldu.

    Resepsiyon yardımcı ve güleryüzlüydü. Otelin asansörü yavaş ama çok güzeldi. Odaların ve binanın tarihi dokusunu çok sevdik. Odamız her gün temizlendi. Otelin konumu iyiydi, tren istasyonuna yakındı. Sokağındaki restoranlardan İtalyan garsonları olan restoranı beğendik.

    Konaklama tarihi: Eylül 2024

  • Değerlendirme tarihi: 13 Kasım 2024

    5,0
    Makbul
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Üç Kişilik Oda
    • 3 gece konaklandı

    odayı beğenmedim

    kahvaltı iyiydi

    Konaklama tarihi: Kasım 2024

  • Değerlendirme tarihi: 16 Ekim 2024

    1,0
    Çok kötü
    • Tatil seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Çift Kişilik veya İki Yataklı Oda
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Fatura verilmedi

    Konaklama tarihi: Eylül 2024

  • Değerlendirme tarihi: 18 Şubat 2024

    3,0
    Kötü
    • Tatil seyahati
    • Yalnız gezgin
    • Çift Kişilik veya İki Yataklı Oda
    • 1 gece konaklandı

    Gece soğuktu kalorifer kapandı

    Konaklama tarihi: Şubat 2024

  • Değerlendirme tarihi: 8 Eylül 2023

    2,0
    Kötü ve eski bir yer
    • Tatil seyahati
    • Küçük çocuklu aile
    • Çift Kişilik veya İki Yataklı Oda
    • 1 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Odadaki nevresim ve yatak örtüleri çok eski olduğu için temiz bir havası yoktu. Ve yer yer sigara yanığı varsı yatak örtüsü üzerinde. Bir de odalar çok küçüktü. Rezervasyonumuz iki yetişkin bir bebek olarak yapışmıştı fakat ortada bebek yatağı yoktu.

    Sabah dokuzda uçağımız vardı. Bu neden ile kahvaltı yapmadık. Rezervasyon kahvaltı dahil olarak yapılmıştı. Biraz indirim yapın sonuçta fiyata kahvaltı dahil edilmiş dedik. Kabul etmediler

    Konaklama tarihi: Eylül 2023

  • Değerlendirme tarihi: 28 Haziran 2025

    3,0
    Kötü
    • Küçük çocuklu aile
    • Çift Kişilik veya İki Yataklı Oda
    • 3 gece konaklandı
    • Mobil cihazdan gönderildi

    Bu değerlendirme için yorum yapılmamıştır.

    Konaklama tarihi: Haziran 2025

Gösterilen: 1 – 10

Fiyat Eşitlemesi Yapıyoruz
Fiyat Eşitlemesi Yapıyoruz
Düşük fiyatlar • Rezervasyon ücreti yok • Daha ucuzunu mu buldunuz? Farkı biz ödeyeceğiz!

Konuklar bu otelleri de değerlendirdi: