Beoordelingen over Hotel Esplanade 4-sterren

Via Poseidonia, 84063 Paestum, Italië

#9 van de 31 hotels in Paestum

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima hotel met focus op bruiloften niet op toeristen.

Hotel Esplanada richt zich samen met het Savoy hotel, dat bij dezelfde keten hoort, op bruiloften. In de week dat wij er zaten was er elke dag een bruiloft waardoor je geen gebruik maakt van het zwembad of tuin bij het hotel. Daarnaast wordt er tot in de late uurtje gefeest inclusief vuurwerk. Weinig proactieve receptie/personeel. Enkel uitzonderingen daargelaten.

mooi schoon hotel, luxe badkamer, heerlijk bed. samenwerking met de beachclub 93 is perfect elke dag zijn er luxe strandbedden gereserveerd voor gasten uit het hotel. Let op Hotel Esplanada ligt zelf NIET aan het strand. lopen naar het strand kan via een bospad (7 min). Beachclub 93 is echter 20 min lopen of 3 min rijden met de auto.

Dit was ons laatste hotel van onze trip langs de Amalfikust.

Dit was ons laatste hotel van onze trip langs de Amalfikust. Op zich was het hotel goed gelegen en was het op het eerste zicht wel goed in orde. Zeer aangenaam een gezellig ontvangst gekregen door de vrouw aan de receptie. Die ons uitgebreid nog wat info heeft gegeven over de streek en wat we konden doen. Opmerkelijk was wel dat ze nog verbouwingen waren aan het doen waren tijdens ons verblijf. Begrijpelijk maar niet om half 8 s'morgens met kloppen en boren. ook lag het terras vol met bepleistering (wss van het vernieuwen van de muur buiten) onze eerste avond bleven we in het hotel eten aangezien het al vrij laat was. de menu (die in de lift hing en voor het restaurant) zag er zeer goed uit en lekker. toch wel wat keuze. tot je de menu vraagt en deze niet beschikbaar is of de chef deze niet wil maken en we het moesten doen met de suggestie van de dag. wat op zich zeer lekker was, maar voor een 4 sterren hotel en een michelinster in 2013 toch wat pover. Het strand was aan de andere kant van de weg en het bos waar je door kon. het forum was het ook niet echt ver, al moet je wel een auto hebben (anders taxi)

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Na 10 jaar terug gekeerd en alleen maar verfraaing en hdetzelde niveau vastgesteld.

Niente!

De tuin en het zwembad zijn prachtig. Ook de kamer, het eten en personeel waren super. Bovendien op 10 min. van de prachtige Griekse tempels en het mooie museum.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Dat we naar het SAVOY-hotel mochten omdat ESPLNADE gesloten...

Geen balkon

Dat we naar het SAVOY-hotel mochten omdat ESPLNADE gesloten was in dit seizoen.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Heerlijk hotel

Als het weer niet mee zit is er na paestum niet vel te doen.

Heerlijk hotel. Alles perfect. Elke dag entertainment door mooie bruiloften.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Vriendelijkheid personeel en receptie.

Iedere dag was er een bruiloftsfeest en daardoor kon men geen gebruik van het zwembad en de tuin maken. Hotelgasten zijn bijzaak. Behalve tempelcomplex weinig in de buurt te beleven.

Vriendelijkheid personeel en receptie. Kamer en badkamer (straatkant) ruim en functioneel. Dichtbij tempels. Nabijheid strand.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Ligging zeer dichtbij de tempels.

Ligging zeer dichtbij de tempels. Zee 'om de hoek'.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Prachtig nieuw hotel met directe verbinding naar strand.

Geen.

Prachtig nieuw hotel met directe verbinding naar strand. Schitterende tuin en zwembad. prima keuken.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Prachtig hotel, fijn ontbijt.

Prachtig hotel, fijn ontbijt. Prachtige tuin met zwembad. Op korte afstand van de ruines.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Moderne grote kamer.

Moderne grote kamer. Heerlijke badkamer. Balcon met tafeltje, stoelen. Mooi aangelegde tuinen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Vriendelijk gastvrij personeel, mooie locatie met goede...

Vriendelijk gastvrij personeel, mooie locatie met goede prijs kwaliteit.