Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Pisa
  4. Anmeldelser af Hotel La Pace

Anmeldelser af Hotel La Pace 3 stjerner

Viale Gramsci, Galleria B 14, 56125 Pisa, Italien

#20 af 51 hoteller i Pisa

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 55 hotelanmeldelser

7,9

Pointfordeling

  • Rengøring

    8,4

  • Komfort

    8,3

  • Beliggenhed

    9,0

  • Faciliteter

    7,7

  • Personale

    9,3

  • Valuta for pengene

    8,1

  • Gratis wi-fi

    8,1

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 25

  • Anmeldt: 14. oktober 2025

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Særdeles venligt personale og generelt en positiv og glad stemning.

    Overnattede: oktober 2025

  • Anmeldt: 24. september 2025

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Familieværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Få elevatorer

    Placeringen var helt genial, og personalet var meget søde og hjælpsomme

    Overnattede: september 2025

  • Anmeldt: 5. september 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Superior-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Personalet var super søde og imødekommende!

    Overnattede: august 2025

  • Anmeldt: 30. august 2025

    8,0
    "Fin valuta for pengene"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Enkeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Specielt badeværelset virker noget slidt

    God beliggenhed, rimelig pris, venlige mennesker

    Overnattede: august 2025

  • Anmeldt: 30. juni 2025

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Der er meget lydt

    Beliggenhed i forhold till stationen.

    Overnattede: juni 2025

  • Anmeldt: 4. juni 2025

    7,0
    "Op og mange ned"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Enkeltværelse
    • 4 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Mit værelse var først klar klokken 14.42 når det burde være klar klokken 14.00. Det synes jeg ikke er godt nok. Håndvasken på badeværelset er nærmest stoppet til. Jeg skal dreje på den runde metalting for at vandet løber igennem. Det er helt til grin. Det blev dog fikset en dag efter. Det lyder også som håndvasken har noget galt i halsen. Det er ikke konstant vand der kommer, når man løfter for håndtaget. Bruserens design er helt væk. Hvorfor sidder brusehovedet i midten? Den burde være på venstre side af badevæggen. Vandet i bruseren er ikke tilstrækkeligt. Man skal bruge en del tid på at finde den rette balance mellem varm og koldt vand. Enten er det for varmt eller også er det for koldt. Glasbeholderen under spejlet er skævt. Det sidder ikke lige, så ting falder ned i håndvasken, hvis man ligger noget på gladbeholderen. Det er dovent. Men det blev fikset ef par dage efter. Hvorfor er der en knage placeret højere over toilettet? Hvad hvis man hænge noget på den og det falder ned i toilettet? I forhold til toiletskyl, så virker den halve skyl ikke og I går op i at skåne miljøet. Vandhanen lyder som den har noget galt i halsen en del gange. Jeg savner en værdiboks til opbevaring af ting. Jeg synes jeres skilt med “in The Bed” og “out On The Town” burde laves om til “Please do not disturb” og “Please clean my room/ make up my room”. Jeres “in the bed” har en illustration af et øje, som er lukket. Men hvad nu hvis jeg bare sidder på en stol, slapper af og ikke vil forstyrres? Så sover jeg jo ikke og jeg er heller ikke på sengen. Hvorfor er min udsigt dækket til med et blåt ternet gardin? Jeg kan ikke rigtig se nogen udsigt. Jeres hvide gardiner trænger til at blive udskiftet. De er blevet gullige. Jeg kunne godt have tænkt mig, at jeres bacon var sprøde. Det var de ikke. De var bløde. Jeres brødrister siger en konstant pivende lyd. Det er mega irriterende at høre på og jeg er imponeret over, at medarbejderne ikke kan høre, at det er irriterende.

    Toilettet er fint. Det er et ret stort toiletbræt, hvilket er ok. Rigtig godt med 2 knager ved entreen. Mange hoteller har ikke den funktion. Meget fint med en minibar, som ikke er fyldt med hotellets drikkevarer. Det gør de på andre hoteller, jeg har overnattet i. God stol og skrivebord. Receptionisterne er meget flinke og serviceminded. Morgenmaden er fin. Jeg kan godt lide jeres vafler tilsat hasselnød sauce, sirup, honning, æg, oste, appelsin og multijuice.

    Overnattede: maj 2025

  • Anmeldt: 24. maj 2025

    9,0
    "Super godt hotel"
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Kunne godt havde brugt en elkedel på værelset til the/kaffe.

    Venligt personale - hjælpsom og imødekommende.

    Overnattede: maj 2025

  • Anmeldt: 30. april 2025

    8,0
    "1 minuts gang fra Pisa station. Tæt på hovedgade/shoppinggade. Ca 20 min. Gang til det skæve tårn."
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Indgangen til hotellet minder om et nedlagt butikscenter. Når man først kommer ind ad døren er alt vældig fint.

    God service, bagage opbevaring, god beliggenhed og meget omfattende morgen buffet. Pænt og rent, service minded personale.

    Overnattede: april 2025

  • Anmeldt: 9. april 2025

    7,0
    "Fint."
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning

    Receptionen gav os først et forkert værelse og senere var de i tvivl om vi havde bestilt morgenmad og betalt turistskat. De glemte også børnesengen på vores værelse første nat.

    Fin morgenmad med godt udvalg, god placering, nemt at komme til. Gå-afstand fra lufthavnen (ca. 20-25 min.). Nem udtjekning og døgnbemandet reception.

    Overnattede: april 2025

  • Anmeldt: 4. september 2024

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Det er et gammelt hotel, og det kan derfor være lidt svært at fornemme om hygiejnen er helt i top.

    perfekt beliggenhed når man skal videre med tog eller fly og venligt personale. Vi sov godt.

    Overnattede: september 2024

  • Anmeldt: 30. august 2024

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der er lydt.

    Beliggenhed, morgenmad

    Overnattede: august 2024

  • Anmeldt: 31. maj 2024

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Morgenmad, beliggenhed og bagageopbevaring.

    Overnattede: maj 2024

  • Anmeldt: 29. maj 2024

    7,0
    Godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Meget gode senge og morgenmad

    Overnattede: maj 2024

  • Anmeldt: 22. marts 2024

    9,0
    Fabelagtigt
    • Ferierejse
    • Familie med små børn
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    God beliggenhed

    Overnattede: marts 2024

  • Anmeldt: 1. november 2023

    8,0
    Meget godt
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 6 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Meget lydt

    Lækker stor morgenbuffet. Hotellet var lidt slidt, men alt var skinnende rent. Gode senge

    Overnattede: oktober 2023

  • Anmeldt: 29. oktober 2023

    7,0
    "Super beliggenhed i forhold til gågade og banegård."
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 4 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Ligger i en forladt gyde.

    Bedre end forventlig I forhold til land og stjerner på hotel.

    Overnattede: oktober 2023

  • Anmeldt: 17. oktober 2023

    9,0
    "Supergodt for en overnatning, hvis man skal rejse videre med tog, eller fly"
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Puden var forhøj

    Belligenheden, seng, morgenmad

    Overnattede: oktober 2023

  • Anmeldt: 5. oktober 2023

    9,0
    "Pisa er en skøn by"
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Beliggenhed beliggenhed

    Overnattede: oktober 2023

  • Anmeldt: 10. september 2023

    7,0
    "Et godt sted, når man skal videre med toget eller flyet dagen efter"
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Enkeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Værelserne er lidt små, men fine til en enkelt nat.

    Vi havde brug for at bo tæt på banegården og her er La Pace jo i top. Vi nød også det store righoldige morgenbord.

    Overnattede: september 2023

  • Anmeldt: 24. juli 2023

    9,0
    "Skønt hotel midt i byen. Gåafstand til alt. Meget venlig personale"
    • Ferierejse
    • Gruppe
    • Familieværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Opredning

    God seng, morgenmad, beliggenhed

    Overnattede: juli 2023

  • Anmeldt: 22. juli 2023

    9,0
    "Dejlig overnatningssted"
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning

    alt var ok

    God morgenmad

    Overnattede: maj 2023

  • Anmeldt: 13. maj 2026

    6,0
    "Fint til prisen"
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Der manglede ganske enkelt frisk brød til morgenmaden. Skummelt indgangsparti til hotellet

    Beliggenhed

    Overnattede: maj 2026

  • Anmeldt: 23. oktober 2024

    10
    "Skønt hotel"
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Super modtagelse , ligger midt i alt tæt på stationen , fantastisk morgenmad

    Overnattede: oktober 2024

  • Anmeldt: 1. august 2024

    3,0
    Ringe
    • Ferierejse
    • Par
    • Economy-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Der lugtede enormt kraftigt af parfumeret rengøringsmiddel på værelset. Ventilationsanlægget larmede meget højt. Brusehovedet begyndte at lække midt om natten, og vi måtte lægge håndklæder i bruseren for at få lidt søvn.

    Værelset var klar før tid og renligt. Personalet var venligt. Placeringen på hotellet var praktisk i forhold til banegården og lufthavnen.

    Overnattede: juli 2024

Her vises 1 - 25

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: