2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 1. august 2023

7,0
    Godt
    • Dobbeltværelse

Vi manglede et køleskab på værelset. Morgenmaden var lidt kedelig, men okay. (Man kan generelt ikke sammenligne italiensk morgenbuffet med en morgenbuffet i Danmark).

Pga ændringer i rejseplanerne, bookede vi 6 dage inden ankomst, så vi var meget tilfredse med, hvad vi kunne få. Venligt personale. Fine værelser. Stor balkon. Gratis parkering for hotellets gæster. Fin rengøring og nye håndklæder hver dag. Hotellet ligger ca 20 minutters gang fra centrum, men det gør ingenting, da vejen til centrum er via en fin søpromenade med den skønneste udsigt. Vores balkon var med udsigt til have/vej, men der er også værelser, med den flotteste udsigt til søen.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 23. september 2023

3,0
    "aldrig mere"
    • 1 overnatning

Betjeningen, værelset, modtagelsen, parkeringsforhold, vi havde bestilt værelse med vandudsigt - men dem havde de ikke flere af - vi følte os snydt

restauranten veed søen

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 18. juli 2022

6,0
    "dejlig afslappende ophold."
    • Dobbeltværelse

lidt for langt fra byen til længere ophold. Stresa er en rigtig fin by. Dejligt at turbådene til øerne afgår lige foran hotellet.

venligt og hjælpsomt personale. god service. Fint med mulighed for parkering, og fin swimmingpool.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 12. juli 2022

4,0
    "Alt for dyrt ift. strand, beliggenhed og morgenmad. Har nok set bedre tider."
    • Dobbeltværelse

Elendig morgenmad med kedeligt brød, billige kød- og mejeriprodukter og hverken grøntsager, æg, pølser eller bacon. Kaffen var dog god og Nutella’en ægte. Stranden var ringe, og nærområdet virker i forfald. Der var 25 min gang ind til byen til centrum af Stresa. Ingen mulighed for at købe kaffe, øl mm. i løbet af dagen eller om aftenen.

Godt badeværelse med karbad. Fin rengøring. Meget lille indendørs pool.

Overnattede: juli 2022