3. Hotelbeoordelingen: Emilia-Romagna

Beoordelingen over B&B Marana 14 Casa di Campagna

Via Marana 14, 40054 Bologna, Italië

#1 van de 105 hotels in Bologna

• Beoordeeld op: 5 juni 2024

Een hele mooie B&B, goede locatie en een fantastisch gastvrijheid.
    • Superior Appartement

Het was een prachtig appartement, heel ruim en mooi ingericht. Heerlijk bed. Er was ook een mooie tuin bij, waar je heerlijk kan zitten. De locatie is prima om Bologna te bezoeken. En je kan de auto goed parkeren. De gastvrijheid was fantastisch. We kregen hele goede tips om Bologna te bezoeken en hebben daar ook gebruik van gemaakt. Wanneer we nogmaals in deze omgeving zijn, komen we zeker terug.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 22 september 2023

Niets !

Heerlijk ruim schoon gezellig appartement Super aardige host die elke dag prima tips gaf Prima omgeving met mooie steden en dorpjes Eigenlijk maar 1 woord Genieten !

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

• Superior Appartement

Goede communicatie met zeer sympathieke gastheer. Fijne locatie buiten het stadscentrum. Alles was zoals beschreven en leuke verrassingen extra.

• Beoordeeld op: 24 september 2022

Ruime B&B 15 min buiten Bologna met een zeer vriendelijke gastheer
    • Superior Appartement

Geen suggesties. De B&B was erg goed!!!

Vooraf informeerde gastheer Andrea ons goed via mail of whatsapp. Eenmaal aangekomen werden we zeer gastvrij ontvangen. Wat een ruimte biedt de B&B. Het staat niet ìn het drukke Bologna, maar de stad is snel bereikbaar. Ook had Andrea allerlei tips, toeristische en voor goed uit eten gaan.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Rustig en ontspannen verblijf, ideaal om de streek te ontdekken.
    • Superior Appartement

Er zitten daar veel tijgermuggen. Gelukkig had Andrea een spuitbus voorzien én een anti-muggenspray. Dat waren efficiënte middeltjes om de muggen te verdelgen en beten te vermijden.

Rustige omgeving, en voor ons een ideale uitvalsbasis. Wij hebben Verona, Porto Garibaldi, Cesenatico, Firenze en Bologna bezocht, deze lagen allemaal op maximum 1,5 uur rijden van de B&B. Andrea gaf ook altijd zéér goede tips voor elk van deze steden, zowel om te parkeren, te ontdekken als om te eten. Het ontbijt moet je zelf bereiden, maar alle ingrediënten heb je voldoende ter beschikking en kan je eenvoudig bijvragen. Zijn zelfgekweekte kerstomaatjes én de zelfgemaakte cake zijn een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

we hebben een heerlijk verblijf gehad!
    • Superior Appartement

Mooie ruime en nette accommodatie met heerlijke tuin, fantastisch ontbijt en hele vriendelijke host. Andrea heeft voor ons zelfs een reservering gemaakt bij een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

• Superior Appartement

.De super Gastvrijheid van Andrea en Susanna. De cake speciaal voor ons gebakken. Heerlijk ontbijt, alles super schoon beter kom je het niet tegen..Kan het iedereen aanraden. Top.

• Beoordeeld op: 9 juni 2022

perfecte locatie voor een relaxed verblijf met zeer warme eigenaren.
    • Superior Appartement

Er was niets dat niet beviel.

Echt alles. gewoon tot in de puntjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

Wonderfull
    • Superior Appartement

Prachtig appartement met host Andrea die alles deed wat hij kon om het ons naar de zin te maken. Tips, hulp bij boekingen, enz. Prachtig. Gaan zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Het was een fijn verblijf, we hadden graag langer gebleven
    • Superior Appartement

Een prachtige omgeving. Fijne tuin en binnen was het groot en schoon! Fijne keuken en badkamer en ons oudste zoontje van 4 kon zelfs Netflix kijken ;-). Andrea heeft ons nog informatie gegeven over een goede supermarkt.

• Beoordeeld op: 26 september 2021

Heerlijke plek om te verblijven.

Alles was prima!

Het heerlijke huis met fijne tuin, Andrea die voor alles zorgde tot en met vele suggesties voor daytrips naar wens via de app! Wij hadden fietsen mee en Andrea zocht voor ons de veiligste routes om door 't verkeer naar een bestemming te komen.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Fantastisch verblijf waar je je gelijk thuis voelt.

Niet van toepassing.

Wauw wat was dit een fijne afsluiting van onze 4 weken in Italië. Helaas verbleven we maar 1 nacht. Als we hadden geweten hoe fijn dit zou zijn, waren we zeker langer gebleven. Het begon al met het fijne contact vooraf. Gelijk berichtjes dat ze je welkom heten. Dat geeft al een goed gevoel. Eenmaal bij aankomst troffen we een super smaakvol ingericht appartement aan die brandschoon was. De foto’s dekken eigenlijk niet hoe mooi het in de realiteit is. Vooral de grootte is erg prettig en voelt luxe aan. Er stond zelfgebakken taart op de keukentafel en de keuken was gevuld met alle benodigdheden voor het ontbijt. Plus vers fruit en groentesnacks uit eigen tuin. Hoe leuk! Daarnaast vonden wij het super fijn dat je de auto echt naast je voordeur kan parkeren achter een gesloten hek. Als alle spullen erin liggen kan je toch met een gerust hart slapen. Ook een prettige tuin met een grote picknicktafel en nog 4 lessen stoelen om van het zonnetje te genieten. Bedden lagen fijn, voldoende handdoeken en zeer sterke WiFi (handig met pubers). Op 6 min rijden een Coop en MD-supermarkt. Op 13 min rijden een heel groot winkelcentrum met speeltuintje voor kleine kinderen. De omgeving is landelijk en rustig. We zagen dat Venetië maar 1,5 uur rijden zou zijn. Zoals eerder gezegd als we dit allemaal eerder hadden geweten….. Kortom dit verblijf was boven verwachting. Suzanna en Andrea spreken goed Engels, zijn spontaan, gastvrij en behulpzaam. Suzanna gaf mij veel tips waar ik wat aan had. Maar door hun open houding durf je ook alles te vragen. Voor kleine kinderen is er een Ikea kinderstoel en campingbedje, een kast vol prentenboeken en een boerderij met dieren. Mijn dochter vond het geweldig en kon er bijna geen afscheid van nemen. Het is een lang verhaal geworden, maar alles was zo fijn en dat in maar 15 uur tijd. Een gewaarschuwd mens telt voor 2, blijf hier niet maar 1 nacht maar blijf langer!

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

• Superior Appartement

Mooi ingerichte, moderne ruimte. Veel plaats ook. Het ontbijt was erg fijn (buiten ontbijten in de schaduw van de boom is een aanrader) en Andrea is een zeer vriendelijke en behulpzame gastheer. We waren er maar 1 nachtje op doorreis, maar komen er zeker terug als we nog eens in Bologna komen!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Beoordeeld op: 11 juni 2023