Hoppa till innehållet
  1. Startsida hotellrecensioner
  2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Paestum
  4. Recensioner av Mec Paestum Hotel

Recensioner av Mec Paestum Hotel 5 stjärnor

Via Tiziano Vecellio 23, 84063 Paestum, Italien

#14 av 36 hotell i Paestum

Guests' Choice

Recensionspoäng

Baserat på 5 hotellrecensioner

8,7

Betygsfördelning

  • Städning

    9,1

  • Bekvämlighet

    9,0

  • Läge

    8,6

  • Faciliteter

    8,9

  • Personal

    9,1

  • Prisvärt

    8,7

  • Gratis WiFi

    8,1

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 5

  • Recenserades: 25 juli 2025

    8,0
    Fantastisk vistelse, men det blev lite obekvämt att bada mitt i festligheterna
    • Resa på fritiden
    • Familj med yngre barn
    • Juniorsvit
    • Vistelsen var 5 nätter
    • Inlämnad på mobil

    Var mycket evenemang som kalas, bröllop, fotografering. Vi som gäster kände lite att vi störde evenemanget med våra badkläder när dem hade snygga festkläder. Det kändes ”fel” att bada i poolen när dem andra festade precis bredvid.

    Snyggt och fräscht. Trevliga personal. Fin sandstrand, fina poolområden. Fina umgängesplatser. God mat och service.

    Bodde här juli 2025

  • Recenserades: 4 juli 2024

    9,0
    Fantastiskt
    • Resa på fritiden
    • Familj med yngre barn
    • Juniorsvit
    • Vistelsen var 9 nätter

    Extrem lyhört mellan hotellrummen. Första nätterna var det svårt att sova för att grannarna pratade högt, men resterande nätter så hade vi inga grannar då gick det att sova :) Stora poolen var fin men inte så djup.

    Fint hotell med allt man kan tänka sig. Frukosten var väldigt bra. Bra med transport till och från stranden. Fin strand. Väldigt bra service på personalen, hjälpsamma. Fina rum och lagom stora.

    Bodde här juli 2024

  • Recenserades: 18 juli 2025

    7,0
    Bra
    • Resa på fritiden
    • Par
    • Elegance Double or Twin Room with Balcony
    • Vistelsen var 7 nätter
    • Inlämnad på mobil

    - Viss personal i restaurangen var otrevlig. - Maten i restaurangen var smaklös och tråkig, menyn förändrades inte särskilt mycket på den vecka vi var där. - Poolerna luktade illa, klor verkade inte användas i poolerna.

    Trevlig personal i receptionen. Positivt med kostnadsfri transport till och från stranden.

    Bodde här juli 2025

  • Recenserades: 6 juni 2025

    7,0
    Bra
    • Familj med yngre barn
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Deluxe med terrass och havsutsikt
    • Vistelsen var 3 nätter
    • Inlämnad på mobil

    Otrolig lite till frukost. Man måste betala extra för det mesta. Inte värdigt ett femstjärnors hotell

    Trevlig balkong med utsikt mot havet.

    Bodde här juni 2025

Visar 1 – 5

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: