Beoordelingen over Hotel Messner 3-sterren

Dorsoduro 237, Dorsoduro, -30123 Venetië, Italië

#279 van de 301 hotels in Venetië

De locatie van dit hotel ligt heerlijk rustig en mooi
    • Classic Tweepersoonskamer

We kregen een kamer waar de airco het niet deed. En de badkamer was niet heel schoon, schimmel op de deuren.

De locatie van dit hotel ligt heerlijk rustig en mooi

Valse foto’s en heel slecht .
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers lijken niet op de foto’s. De air-conditioning werkte niet, ze hebben ons gezegt dat er geen andere kamer vrij was. Maar na 3 keer klagen hebben ze er toch één gevonden. De air-conditioning heeft daar 1 dagje gewerkt en dan weer niet. Ze hadden geen enkele oplossing voor ons. We hebben in een sauna proberen te slapen. We hebben dus bijna niet geslapen. De kamers waren ook heel klein (niet zoals op de foto’s) en sommige kamers hadden een raam die op de 40 cm van het gebouw ernaast gaf, waardoor er geen licht binnenkwam.

Prijs kwaliteit verhouding top!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het raam zat erg hoog, dus geen uitzicht. Ik kan me voorstellen dat je als je last hebt van claustrofobie deze kamer niet prettig vind. Daarnaast zat onze kamer op de eerste verdieping, om daar te komen moet je smalle gangetjes door en ook allemaal zonder ramen. Ik moet wel zeggen dat ik dit zelf geen probleem vond. O ja, de doucheruimte/toilet is erg klein. Ik denk dat het met wat overgewicht onmogelijk is om op het toilet te gaan zitten.

De kamer was lekker koel bij aankomst. Heerlijk bij deze temperaturen. We kregen een gratis gondelvaart (wel van nog geen 2 minuten, maar toch), en 30% korting als je in het restaurant van het Hotel ging eten!

Al met al een verblijf om snel te vergeten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeker niet volgens overeenstemming met de getoonde foto's op de website van het Hotel. Het kleine kamertje lag in 't bijgebouw 100mtr. verderop en leek meer op een inderhaast gereed gebrachte bezemkast. Gehorig, smal en L-vormig met twee 1pers. bedjes die apart van elkaar en om het hoekje waren opgesteld. De 'badkamer' was ook superklein met een douche-je zo klein dat je er je ... niet kon keren. Onze verwachting over de geboekte kamer n.a.v. de getoonde kamers op de website viel dan ook faliekant tegen.

Het ontbijt en de kwaliteit van het restaurant waren meer dan goed. De ligging was rustig en gunstig gelegen t.o.v. Piazza S. Marco

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Uitstekend hotel om vanuit Venetië te verkennen. Volgende keer mogelijk weer in dit hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op een aantal punten merk je dat het hotel aan een opknapbeurt toe is, bijv sleutel draait slecht in slot en de afkitting van de douche is niet meer 100%. Kan er nog wel mee door, maar niet te lang

Locatie, sfeervolle inrichting van de kamer en uitzicht vanuit de kamer

Aangenaam en goed gelegen hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms iets te opdringerig om meer te consumeren in het restaurant (drank, dessert,...)

Vriendelijk personeel altijd bereid om te helpen, goede verwelkoming, 30% reductie voor het restaurant, uitgebreid ontbijtbuffet. Verzorgde kamer met comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goede locatie, slechte kamers, wel goed ontbijt. Niet aan te raden met kinderen vanwege de slechte k
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was niet goed. Bij aankomst leek het of men onze kamer weggegeven had?? We kregen een andere kamer aan de overkant van het hotel toegewezen die groter was. Maar de faciliteiten waren slecht: kleine tv werkte niet, kamer niet net, vocht, boiler in kamer waar je wakker van wordt, internet werkt niet, kast stuk, alles komt van de muren....Wij hadden onze kamer gelukkig aan een voor Venetië redelijke prijs geboekt, want anders is het zeker de prijs niet waard

De locatie was zeer goed. De kamer/appartement zeer slecht

Gelukkig maar voor één nacht
    • Classic Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Het bijgebouw is verder van het hoofdgebouw dan verwacht. Onze kamer lag enkele gangen ver en op de hoogste verdieping (geen lift). Veel trappen moeten doen. De kamer was echt klein, net zoals de badkamer. De plaats voor de twee kinderen was een echte afknapper (een uitvouwbaar stapelbed - zeer oud en volgens mij niet veilig). De kamer was oud en het sanitair gedateerd, volgens mij schort er ook iets met de veiligheid in het gebouw (branddetectie afgeplakt?). Gelukkig was het maar voor één nacht en waren we voldoende moe om direct nood te hebben aan een bed. Anders had ik een ander hotel gaan zoeken.

De locatie is geweldig en de voucher voor een gratis gondeloverzet is een meerwaarde.

geen aanrader
    • Classic Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Gebrekkige WIFI bij aankomst, na tussenkomst technieker na 3 uur in orde. Ventilatie badkamer kapot. Veel schimmel in badkamer/douche, totaal onhygiënisch !! Beddegoed had muffe geur alsook de volledige kamer, alles is in tapijt, tot muren toe, niet goed verlucht. Ontbijt heel basic, maar ok.

Goed eten en goede service
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Dependance

Onderhoud badkamer onder de maat

Mooie locatie, dichtbij San Marco.
    • Superior Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Airco koelde niet goed genoeg.

Mooie locatie, dichtbij San Marco. Vriendelijk personeel. Lekker en compleet ontbijt.

Prijs kwaliteit prima
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel is een beetje bruut

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Een heerlijk ontbijt

Een heerlijk ontbijt

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was beetje gammel dat kon op zich wel beter.

Het ontbijt was voldoende en het personeel wad zeer vriendelijk. Verder waren de kamers schoon.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

geweldig prima lokatie in 5 minuten oip San Marco plein. ontbijt was ook goed
    • Superior Driepersoonskamer

DOUCHEHOKJE WAS WAT KLEIN MAAR VOLDEED

HET VOLDEED VOLLEDIG AAN DE VERWACHTING, ALLES IS ZOALS OP DE FOTO WEERGEGEVEN

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Niet veel.

Erg kleine kamers, keiharde oncomfortabele bedden. Douche belachelijk klein waardoor bewegen onmogelijk is. Zelfs gratis zou je hier niet willen verblijven.

Niet veel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

de locatie is prima, vlakbij vaporettohalte Salute en...

Er waren geen overgordijnen en er stond een lantaarnpaal recht voor het raam, 's nachts was het dus niet donker! Verder moest je buitenom om naar het restaurant te gaan; het ontbijt was uitgebreid maar er was vooral veel ongezonds, het enige gezonde was de grote bak met vers fruit. De voorkant van de douche was open waardoor de hele badkamer nat werd bij het douchen.

de locatie is prima, vlakbij vaporettohalte Salute en Zattere; iedere dag worden álle handdoeken ververst, toch wel prettig! De bedden lagen prima!

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Vriendelijk personeel, fantastische locatie, 1x gratis...

Paar kleine zaken. Geen haken op de kamer om bv. kleding of jassen op te hangen. Ook in de badkamer geen haakjes of bakje waar je de toiletartikelen in kwijt kan als je doucht. Bed vond ik niet comfortabel, maar gezien de prijs die ik betaalde, nam ik dat voor lief.

Vriendelijk personeel, fantastische locatie, 1x gratis oversteek met gondel, ontbijtbuffet. Minder dan €60 per nacht betaald dus daarmee hele goede prijs/kwaliteit verhouding. We vroegen om een extra deken voor de kamer. Die kregen we en er kwam meteen iemand om de airco wat hoger te zetten. Het hotel heeft ook een eigen restaurant en daar krijg je 30% korting op het eten!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

de locatie: rustig, aan een klein grachtje, uit de drukte,...

Enige lastige was dat de Wifi verbinding telkens opnieuw ingevoerd moest worden, verder helemaal top!

de locatie: rustig, aan een klein grachtje, uit de drukte, met de Biennale op slechts twee stops afstand

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Goede locatie, rustig steegje aan het water

Klein typisch venetiaans hotel, wat niet zo heel proper was op de kamer, vochtvlekken op het plafond van de airco, vuil in de hoeken en de groeven van de badkamer, vast tapijt niet al te hygiënisch

Goede locatie, rustig steegje aan het water

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De plek is prima, met keuzes uit twee bootverbindingen.

Geen leeslampje bij tafeltje. Eén bedlampje deed het niet. Raar dat elke gebruikte handdoek dagelijks werd vervangen. In veel luxe hotels gebeurt dat alleen met handdoeken die op de grond zijn gegooid. Spaart kosten, energie en milieu!!! Jammer dat je maaltijden niet op kamerrekening kunt boeken.

De plek is prima, met keuzes uit twee bootverbindingen. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

We hebben lekker geslapen in een ruime kamer in een...

Ontbijt is niet uitgebreid maar voldoet wel. WIFI bereik was goed, maar de snelheid matig.

We hebben lekker geslapen in een ruime kamer in een historisch gebouw op loopafstand van een groot aantal bezienswaardigheden in Venetië. Een gratis voucher voor de pendelgondel naar het San Marco plein was een leuke geste van het hotel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De ligging in een rustige buurt

Er waren mieren in de kamer toen we terug kwamen van onze daguitstap waardoor we van kamer moesten wisselen en pas na echt onderhandelen konden we een kamer krijgen met een dubbel bed.

De ligging in een rustige buurt

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Prettige sfeer, het hotel geurde naar zeep.

De sleutelhanger was totaal versleten, jammer voor de imago

Prettige sfeer, het hotel geurde naar zeep. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Ligging/vriendelijk personeel/schijnbaar mooie kamers

Een afschuwelijk donkere kamer zonder enige vorm van luxe en dat voor die prijs

Ligging/vriendelijk personeel/schijnbaar mooie kamers

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Goed onbijt

Goed onbijt

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Badkamer zat schimmel in en de kluis staat los in de kast

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Personeel zeer vriendelijk

Kamer te klein douche slecht, vies

Personeel zeer vriendelijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Messner