Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Palermo
  4. Anmeldelser af Hotel Vecchio Borgo

Anmeldelser af Hotel Vecchio Borgo 4 stjerner

Via Quintino Sella 1/7, 90139 Palermo, Italien

#78 af 95 hoteller i Palermo

Gæsternes yndling

Point fra anmeldelser

Baseret på 7 hotelanmeldelser

7,7

Pointfordeling

  • Rengøring

    8,3

  • Komfort

    8,0

  • Beliggenhed

    7,8

  • Faciliteter

    7,9

  • Personale

    9,1

  • Valuta for pengene

    8,0

  • Gratis wi-fi

    8,5

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 7

  • Anmeldt: 16. oktober 2025

    8,0
    Meget godt
    • Forretningsrejse
    • Familie med små børn
    • Standard-dobbeltværelse
    • 3 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Intet, alt var godt

    Spændende og autentisk kvarter

    Overnattede: oktober 2025

  • Anmeldt: 26. september 2024

    8,0
    "Lørdag aften i Palermo"
    • Forretningsrejse
    • Gruppe
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Frygtelig larm fra gaden til langt ud på natten fra en stor samling unge med høj musik og fyrværkeri.

    Pæne værelser og god rengøring

    Overnattede: september 2024

  • Anmeldt: 30. juni 2024

    7,0
    "?"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 2 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    ?

    ?

    Overnattede: juni 2024

  • Anmeldt: 26. august 2024

    5,0
    Rimeligt
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Jeg fik afvide, at jeg blev givet et mindre rum, på trods af at jeg havde booket længe før, og den anden gæst ikke havde haft en booking. Desuden spildte jeg noget i min seng, de lovede at skifte senge tøjet, men fulgte aldrig op på det.

    Venligt personale

    Overnattede: august 2024

  • Anmeldt: 6. juni 2024

    6,0
    "Meget var godt men der var for meget støj i bygningen"
    • Ferierejse
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse
    • 5 overnatninger
    • Indsendt mobilt

    Der var enormt meget intern støj i bygningen. Når naboen tog bad lød det som et vandfald i mit værelse. Mærkelige brummelyde midt om natten. Det var absolut ikke nemt at få en fredelig uforstyrret nat.

    Morgenmaden var udmærket og jeg blev altid tilbudt cappucino af en meget sød og venlig kvindelig tjener.

    Overnattede: juni 2024

  • Anmeldt: 8. juli 2023

    4,0
    Skuffende
    • Ferierejse
    • Par
    • Standard-dobbeltværelse
    • 1 overnatning
    • Indsendt mobilt

    Denne anmeldelse har ingen kommentarer

    Overnattede: juli 2023

Her vises 1 - 7

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen bookinggebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!