3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Gebaseerd op 17 beoordelingen over deze B&B

7,5

7,5

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Los zittende accessoires in de badkamer en een slechte douche cabine.

De locatie en de vriendelijke behulpzame mensen.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 28 mei 2024

Ik had voordien glutenvrij ontbijt gevraagd maar de eerste ochtend was men dit vergeten. De volgende ochtenden kreeg ik wel gv , dwz. glutenvrije droge koekjes. Dat past natuurlijk niet met charcuterie dus moest ik toch zelf voor gv brood zorgen.

Zwembad, maar het weer was nogal bewolkt zodat ik er maar 1x in ging. Oude villa, tl.ruime kamer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Geen airco, 1 van de kamers was op de bovenste verdieping onder het dak en was er veel te warm.

Het zwembad was goed verzorgd. En de eigenaar heeft een eigen restaurant in het dorp, dewelke zeker een bezoek waard is.

• Beoordeeld op: 28 mei 2023

heerlijk gevoel in Toscane!

stijlvol, uitzicht, locatie, vlak bij gezellig dorp eigenaar vriendelijk en behulpzaam ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 september 2022

mooie kamer , goed ontbijt ,mooi zwembad en goede locatie

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Locatie,zwembad,eigenaar

• Beoordeeld op: 29 september 2023

Onsympathieke niet begripvolle eigenaar!

Zie hierboven. Verder vonden we Francesco niet sympathiek, ook andere gast klaagde hierover. Verder werd er na het ontbijt 8.30u door Francesco gevraagd om gelijk af te rekenen. Hij moest naar zijn restaurant gaf hij aan. Hij wou duidelijk van ons af.

Het ontbijt was goed. Onze kamer torre was prima. De kamer ernaast van onze vrienden was niet zuiver. Verder kwamen onze vrienden erachter dat er een wespennest zat. Aan het einde van de avond werd het nest behandeld, echter voor die tijd last gehad van enkele wespen op kamer. Dit aangegeven bij Francesco echter een excuus of reductie voor de kamer zou op zijn plaats geweest zijn. Of een andere kamer ter beschikking stellen, terwijl hij zei dat er geen vrij was. Achteraf hoorden we de volgende dag van andere gasten dat er wel nog een kamer vrij was.

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

Voldoende

Er is niemand in het huis aanwezig, alle communicatie verloopt via de telefoon. Geen informatie over het ontbijt, waardoor ik het ontbijt mis liep. Ik moest vroeg vertrekken, half uur gewacht, onderweg (te voet) kreeg ik een bericht dat het ontbijt pas om 8.30 uur was. Ik kon dus ook niet betalen, kreeg later een tikkeltje.

Het was aardig dat ik toch nog een zolderkamer kon krijgen, maar wel voor de prijs van een gewone kamer.

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Voldoende

Wij reisden als gezin van 3 personen. We kregen de torenkamer die goed onderhouden en groot was. Mooi uitzicht. Echter kregen wij ook een andere kamer (dep2) toegewezen, onderin het gebouw. Het was er muf, benauwd en niet schoon. Er zat schimmel in de badkamer en onder de ramen. Dit kwam niet overeen met de foto's van booking. Deze badkamer zou gerenoveerd moeten worden, het is eigenlijk niet te verhuren. Na aandringen gelukkig een andere kamer gekregen.

De locatie is goed, op 10 minuten lopen van het dorpje met voldoende restaurants.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

Standaard

Handdoeken werden niet gewisseld tijdens ons 5 dagen verblijf. Geen frigo op de kamer. Ontbijt was sober. Zwembad zou ik niet echt privé noemen.

Goeie locatie, centraal gelegen in Chianti. Veel restaurants op wandelafstand bereikbaar

• Beoordeeld op: 11 oktober 2021

De bedden waren aan de harde kant

Ontbijt was goed, locatie was goed op 15 min lopen van het centrum van het dorp, wel een heuvel op en af, maar het was te doen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2021

Prijs-kwaliteitverhouding

Het ontbijt was niet echt boeiend, de warme croissantjes waren lekker maar daar bleef het ook wel bij. Voor de rest hebben we niet zo veel personeel gesproken. We hebben met name de schoonmaakster gesproken, en ondanks dat ze alleen Italiaans sprak, was ze wel erg vriendelijk en probeerde ze ons zo goed mogelijk te helpen. Als je graag in de buurt van goede wijngaarden wilt zitten, raad ik deze plek aan. Let wel op de wegen naar de wijngaarden toe, deze kunnen nogal moeilijk te berijden zijn.

De locatie van de accommodatie was prima. Op loopafstand zat het dorpje met daarin super leuke restaurants met geweldige menu’s. Ook het zwembad van de accommodatie was prima. De accommodatie zelf was ook mooi, en ondanks dat het een oud pand was was het goed onderhouden. Voor de rest vond ik het niet heel spannend, zie volgende beoordeling.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Voldoende

Slechte, sterk verouderde bedden, schimmel in de badkamer

Schitterende locatie, gezellig dorpje met geweldige restaurants op wandelafstand

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

• Beoordeeld op: 26 april 2022