2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen: Kanagawa
  4. Hotelbeoordelingen Hakone
Japan Hakone Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hakone Yutowa Beoordelingsscore: 8,8

“Geweldig hotel! Heerlijke plek om tot rust te komen. We hebben enorm genoten van de onsen, waar je je in de yukata (soort kimono) even Japans voelde. Veel extra luxe, bijvoorbeeld gratis drankjes in de avond en een sfeervolle tuin met kampvuur.”

• Hakone Kowakien Tenyu Beoordelingsscore: 8,9

“De prachtige onsen in combinatie met het heerlijke eten”

• Condominium MIRAHAKONE Beoordelingsscore: 8,8

“Schoon”

• Merveille Hakone Gora Beoordelingsscore: 8

“Supermooie kamer, heel groot! Ook heel fijn dat we een balkon hadden. De onsen was heel leuk, mijn eerste ervaring in een onsen.”

• gran terrace Le Lien Hakone Beoordelingsscore: 8,6

“Omdat de eerste keer zo goed beviel, zijn we voor een nachtje nog een keer terug gegaan. En het was wederom uitzonderlijk goed.”

• gran terrace Le Lien Hakone Beoordelingsscore: 8,6

“De onsen is echt geweldig. Uitzonderlijk gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke medewerkers. Balkon met prachtig uitzicht over de bergen. Grote kamer en de lekkerste bedden in vier lange vakanties japan, niet te hard en niet te zacht. Had ik al geschreven dat de onsen geweldig is? Dat is echt zo. Er zijn er twee, hier kan je voor een bepaalde tijd prive gebruik van maken. Dit is een echte onsen, zalig! Mijn boekingen waren last-minute, omdat ze al het eten vers bereiden hadden we dit helaas niet kunnen ervaren. Als dit op hetzelfde niveau is als de rest van het hotel, is dit vast een sensatie. Parkeren was geen probleem.”