2. Hotelanmeldelser for Kenya
  3. Hotelanmeldelser for Taita Taveta
  4. Hotelanmeldelser for Tsavo West National Park
Kenya Tsavo West National Park Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Severin Safari Camp Point fra anmeldelser: 8,6

"Rigtig dejligt sted, hvor vi boede 4 dage. Stemningen og telt-værelserne er rigtig fine og rammer en god balance mellem luksus og fornemmelsen af at være ude i naturen. Maden var rigtig god med 3 retter til frokost og 4 retter til aftensmad. Morgenmaden er også rigtig god. Fra spiseområdet er der udsigt til 2 vandhuller, hvor der kom mange dyr. Vi havde også rigtig gode game drives med chaufføren Dickson, som var fantastisk til at finde dyrene og meget vidende. Pool området kan også varme anbefales og massagen er både god og ikke alt for dyr. Wifi er ikke så hurtigt, men klart acceptabelt. Vores teenage søn kunne godt bruge youtube, Vi kunne se at mange gæster kun kommer for en enkelt nat. Det er synd for så når man ikke at opleve det hele. Sørg for at blive mindste 2 nætter. Vi tog toget fra Mombasa til Mtito Andei, hvor vi blev hentet af campen. Det fungerede rigtig godt og selve togturen var også en oplevelse."

De 1 bedste hoteller i Tsavo West National Park

baseret på 179 hotelanmeldelser på Booking.com