2. Hotellrecensioner Kambodja
  3. Hotellrecensioner Siem Reap Province
  4. Hotellrecensioner Siem Reap
Kambodja Siem Reap Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Trevlig och hjälpsam personal, rent och fräscht. Vackra byggnader och en lagom stor pool med bar. Servicen var toppen, de hjälpte till med både information och bokning av Tuk Tuk till Angkor Wat.”

• The Urban Gästbetyg: 9,5

”Väldigt trevlig personal och prisvärt.”

• ”Personalen var väldigt trevliga! Hjälpsamma och glada!”

• Blossoming Romduol Boutique Gästbetyg: 8,2

”Jättehärlig personal, väldigt bra värde för pengarna. Nära till centrum med en liten promenad.”

• People by The Community Gästbetyg: 9,7

”Läget var väldigt bra, personalen var otroligt hjälpsam. Rummet var fint och välstädat med bra AC. Vi fick hjälp med att boka både tuktuk när vi ville till stan och även en soluppgångstur med förare till Angkor Wat. Alltid med ett leende på läpparna. Vi älskade att det fanns dricksvatten att fylla på på hotellet. Maten var även väldigt god och vi trivdes superbra. Hade vi åkt tillbaka så hade vi bokat hos de igen😀”

• Lavender Angkor Boutique Gästbetyg: 8,7

”Läget och lugnt boende.”

• ”Trevlig miljö”

• ”Väldigt vackert och fint inrett hotel med en underbar pool. Bodde i rum högst upp med en takterrass.”

• Lub d Cambodia Siem Reap Gästbetyg: 9

”Trevligt och mycket hjälpsam personal. Många sociala aktiviteter. Fint rum och trevliga sociala ytor. Bra läge. Nära till party, men själva gatan är lugn.”

• ”Frukost ok trevlig takbar/restaurang Bra läge Mycket trevlig /hjälpsam personal Verkligen prisvärt boende”