2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen: Matale (district)
  4. Hotelbeoordelingen Sigiriya
  5. Beoordelingen van Rock Shade Chalet- Sigiriya

Beoordelingen over Rock Shade Chalet- Sigiriya

Indigaswewa, 21120 Sigiriya, Sri Lanka

#24 van de 129 hotels in Sigiriya

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Ons verblijf was simpelweg geweldig. Prachtige kamers, mooie locatie en de mensen hebben ons met alles geholpen. Iederee

Alles was top!

Het verblijf is echt geweldig, de locatie, het uitzicht en het uitmuntende personeel. Het bed was heerlijk en we hebben genoten van al het lekkere eten. We voelden ons helemaal thuis!! Een dikke aanrader :)

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

• Chalet

Hele mooie plek om te overnachten. Lekker bed, mooie badkamer. Mooi zwembad. Heel vriendelijk personeel. Je kan er ontbijten en avondeten. Houdt er rekening mee dat je 15 minuten naar het centrum van Sigiriya moet reizen. Wat ons betreft geen probleem want hierdoor zit je heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

• Chalet

Prachtige locatie. Vriendelijke eigenaar en personeel. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Aruna en zijn collega hebben ons verblijf voortreffelijk gemaakt.
    • Superior Chalet

Er was helaas geen klamboe aanwezig. Na een slechte nacht slapen hebben wij een muggenstekker gekregen wat goed hielp tegen de muggen.

Het meeste beviel ons de gastheren van het complex. Aruna en zijn collega zorgde ervoor dat wij niks te kort kwamen. Heel vriendelijk en regelde alles voor je om je verblijf en reis prettig te maken. Ook hebben wij heerlijk gegeten, Aruba is een voortreffelijke kok!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Super mooi en fijn verblijf die niet mag missen in sigiriya
    • Superior Chalet

Super leuk verblijf midden in de middle of nowhere. Aardige mensen die alles voor je over hebben. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Top, zeker boeken als je in deze regio wilt verblijven
    • Superior Familiekamer

Prachtige accommodatie, mooie en schone kamers. Lief, vriendelijk, behulpzaam en vrolijk personeel. Lekker ontbijt en ‘s avonds hebben ze een heerlijk buffet voor ons gemaakt. Een aanbeveling!

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Heerlijk geslapen op een prachtige plek
    • Superior Chalet

Het verblijf was top, maar als ik dan 2 kleine dingen mag noemen: wat meer schaduw creëren rondom het zwembad en een zeepje in de badkamer om je handen te wassen.

We hebben fantastisch lekker geslapen in dit kleine paradijsje. Kamers zijn groot en schoon. De rust, het zwembad en het eten zijn in één woord fantastisch. Vanaf onze kamer hadden we uitzicht op zowel de Pidurangala als de Lion rock. De beide hosts zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgen ervoor dat je een fantastische tijd hebt. Helaas konden we maar 1 nachtje blijven.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Prettig en uniek verblijf
    • Chalet

De chalets liggen wat afgelegen van de openbare weg en de restaurants. Met onze eigen tuktuk moesten we zoeken en over een hobbelig pad. Dit is echter wel te doen en dus een kleinigheidje tegenover het fijne en unieke verblijf. Tip: maps geeft niet de exacte locatie aan. Als je 150m verder of terug rijdt, zie je een bordje met de juiste afslag.

Rock Shade Chalet is een fijne plek om tot rust te komen na het beklimmen van Sigiriya Rock of een bezoek aan een van de nabij gelegen National Parken. Het is er sereen, het uitzicht is prachtig, de bedden liggen heerlijk en het zwembad is verkoelend. De host heeft ons daarnaast goed geholpen (jeep geboekt) en tips gegeven (zoals restaurants). Ook kregen we een kamer upgrade.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Aanrader
    • Deluxe Familiekamer

Het resort is 2 jaar oud. Kamers zijn fantastisch, park en zwembadomgeving verdient nog wat afbouw.

Het personeel. Zeer attent, netjes en vriendelijk. 2 jongens runnen de show. Van koken, ontbijt, lunch en diner tot poolboy en schoonmaak. Zijn echt toppers. Zeker de diners zijn voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

• Deluxe Familiekamer

Het personeel was ontzettend vriendelijk. Mooie locatie in alle rust. Genoten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

• Chalet

Magische plek, gewoon geweldig mooie locatie en prachtige kamers, super staff, heerlijk eten en geweldige sfeer. Meest speciale plek van onze rondreis in sri lanka!

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

fijn personeel, fantastisch uitzicht en lekker eten
    • Chalet

personeel, is super vriendelijk hielp ons met het vinden van een lift en kon fantastisch koken.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

heerlijk!
    • Superior Chalet

perfect! vriendelijke medewerkers. super om bovenin te slapen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2023

een superplek om te boeken dicht bij de leeuwerots

niets alles oke

dat het een schone accommodatie was en supervriendelijke mensen. die je graag verwennen

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Mooie locatie, de rest viel tegen
    • Superior Chalet

Het zwembad kon je niet gebruiken omdat het niet schoon was, pomp kapot, kan gebeuren maar zeg dan niet dat het over 3 uur klaar is terwijl het 2 dagen duurt. We hadden speciaal het huisje geboekt omdat er een zwembad bijzat, teleurstelling dus. Het duurde allemaal lang.. bij het ontbijt waren we de enige gasten maar hebben langer dan een uur moeten wachten voordat we het ontbijt kregen.

Prachtige locatie, als je rust zoekt ben je hier op het juiste adres! Heel mooi ook de badkamer buiten, bij het wakker worden hoor je de vogels en de pauwen.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Unieke plek, maar te afgelegen voor solo reiziger
    • Deluxe Familiekamer

Ik zou het niet aanraden voor een solo traveler. De keerzijde van zo ver in de natuuur is dat er echt niks in de omgeving is. In het donker kon mijn taxi chaffeur de plek niet eens vinden, en het is bovendien gevaarlijk door olifanten en wilde honden. Je bent dus erg afhankelijk van tuktuks die via de manager geboekt kunnen worden en van het simpele eten in het verblijf. Ook betaalde ik relatief veel voor Sri Lankaanse begrippen ("omdat ik de familiekamer had geboekt", wat raar was, want ik was de enige gast, en bovendien had die kamer helemaal geen mooi uitzicht, wat ik dacht te hebben geboekt). Ik had ook de pech dat het vooral regenden, dus dan zit je een beetje vast in je kamer als je niet iets in de buurt aan het doen bent (Sigiria rocks is 15 minuten met tuktuk, Safari goed te doen, je wordt opgehaald!). Laatste wat tegenviel was de badkamer. Heel leuk buiten natuurlijk! Maar ik kon geen seconden douchen of ik werd aangevallen door zwermen muggen. In de nacht allerlei insecten en beesten rond het toilet. Misschien kwam dit ook door de regen en is het normaal anders maar ik vond het niet prettig. Een paraplu in de kamer was ook wel handig geweest om naar het ontbijt te kunnen komen.

Prachtige omgeving, midden in de natuur en daardoor overal wilde pauwen en andere vogels en dieren. Mooi uitzicht als je naar boven liep en confortabele bedden. Vriendelijk personeel die altijd klaar stonden en simpele maaltijden bereidde of hielpen met activiteiten te plannen!

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

• Beoordeeld op: 7 juli 2023