2. Hotelbeoordelingen Marokko

22 Place Lalla Aouda, 50000 Meknès, Marokko

#13 van de 38 hotels in Meknès

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Kamer 6 rook beetje muffig en het douche putje riekte. Dus ramen open en dan was het prima.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtig Riad op goeie locatie bij het centrum. Parkeren makkelijk voor de deur. Dakterras met super mooi uitzicht. Mega lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 april 2024

prima verblijf voor excursies in de regio

geen minpunten

personeel zeer behulpzaam. Communicatie in vlekkeloos Frans maar ze spreken er ook goed Engels. Vanwege ramadan iets beperkte keuze op menukaart maar gelukkig niet alleen maar tajines met lam of rund. Ontbijt was ruim voldoende. Ligging van de riad was perfect. Met de huurauto makkelijk te bereiken, grote parkeerplaats voor de deur, om de hoek (door de poort) de medina en een groot plein (nu in restauratie). Met auto eenvoudig de stad uit (naar Volibilis) zonder dat je je ergert aan het verkeer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Prachtige riad op goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De enige raam op de kamers komt uit op het binnenplein. Hierdoor niet geschikt om open te zetten. Voor lichte slapers kan dit storend zijn omwille van de passage en lawaai van andere gasten.

Prachtige Riad met vriendelijk personeel. Aangename ontvangst met thee. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Buiten het drukke stadscentrum
    • Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer is wel aan onderhoud toe. Hier en daar stoffige en minder goed bijgehouden stukken waardoor het ook onhygiënisch oogt. Ook omdat de deur van de badkamer niet helemaal dicht kan, komt de vocht de kamer in. Het bed vonden wij minder comfortabel. Zelfs met de airco kan de kamer (in de winter) best koud zijn.

Het hotel is net een oase, ligt net buiten het drukke stadsventrum. Een plek waar je tot rust komt. Net voor de deur een ruime parkeerplaats waar het personeel ook behulpzaam is. Het personeel can het hotel is ook onwijs vriendelijk. Het dakterras met een klein zwembad was een toevoeging. Het ontbijt was ok. Verwacht niet te veel. Wel mooi ingerichte binnenplaats die ook gebruikt wordt als ontbijtruimte. De kamer is voor ons groot genoeg. Het is een traditionele riad met heel veel decoratie. Mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Top verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Prachtige mooie kamers Super ontvangst, zeer vriendelijk personeel Dichtbij het centrum Top ontbijt Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Echt aan te raden om hier heen te gaan!
    • Deluxe Suite

Makkelijk te bereiken, mooie riad. Perfect dus.

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Prima Riad met fjb zwembadje op het dak
    • Comfort Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeker niet slecht, maar ook niet het beste van onze vakantie.

Wat een heerlijk terras met zwembad op het dak! Verder alles prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Goede locatie met parking voor de deur
    • Superior Tweepersoonskamer

Meknes zelf viel enorm tegen maar daar kan de riad niet aan doen.

Mooie Riad met prachtige inkom. Vriendelijke ontvangst met thee. Kamer is ruim en mooi, helemaal in de Marokkaanse sfeer. Wij hadden bijbetaald voor een patio maar dat bleek gewoon een bank op de gang ipv een echt terras. Op het dakterras is een heel klein zwembad. Het terras zelf was niet goed onderhouden, de ligzetels stonden overal rond en er was al lang niet meer geveegd. Het zwembad was wel netjes. Wij wilden graag heel vroeg vertrekken de volgende ochtend en hebben een pakketje gevraagd met wat ontbijt in, dat was geen probleem. Er was ook iemand aan de receptie om ons buiten te laten. Voor de deur is er een ruime parking, heel handig. Voor de rest is Meknes niet de moeite om te bezoeken, alles staat in stellingen maar er wordt niet aan gewerkt dus dat zal wel nog enkele jaren blijven duren. De medina en soeks zijn ook niet de moeite, tenzij je fake kledij wil kopen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Helemaal ok!
    • Comfort Tweepersoonskamer

Ligging aan de rand van de medina, parkeerplaats voor de deur. Sfeervolle inrichting, klein maar verkoelend zwembad op het dak, prima ontbijt en supervriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Super goed
    • Junior Suite

Locatie, personeel en eten.

Super mooie raid. Krijgt echt het Marokko gevoel. Het avond eten couscous was echt lekker. Personeel super behulpzaam en lief. Dit is de 2keer dat ik in 2 jaar ben geweest en volgend jaa kom ik zeker terug.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Fijn verblijf

Zwembad kon properder.

Prima ligging op rustig plein, parkeren voor de riad. Mooie kamer en prima ontbijt. Heerlijk dakterras.

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Goede service
    • Superior Tweepersoonskamer

Geen ramen in de kamers.

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Heel prettige riad op een uitstekende locatie
    • Superior Tweepersoonskamer

Vriendelijke service door vriendelijk personeel. Zowel bij de ontvangst als bij het diner (op het dakterras met mooi uitzicht) voelden we ons thuis. De riad was mooi en smaakvol ingericht. Goede bedden in ruime en schone kamer. Goede kwaliteit, vers bereide maaltijden (diner en ontbijt). Locatie is erg goed: op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Meknes. Parkeerplaats naast de riad. Heel prettig verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

We voelden ons er helemaal thuis!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Riad Yacout maakt een bezoek aan Meknes nog aantrekkelijker. Ontzettend gastvrij personeel en heel mooi gelegen aan de rand van de Medina dichtbij verschillende sites in Meknes en ook een mooie uitvalsbasis voor sites in de omgeving. Een heerlijke plek om tussendoor te relaxen aan het verkoelende zwembadje op het dakterras en, echt een aanrader, te eten op het dakterras!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer

Prachtige riad midden in de oude stad Meknes. De kamers zijn erg schoon en het personeel is supervriendelijk. Het ontbijt is traditioneel Marokkaans, dus u kunt echt genieten van de riad-sfeer! Locatie is op loopafstand van Lahdim en de straten waar je alles kunt kopen wat je wilt. Parkeren is eenvoudig. Het eten dat ze serveren is erg goed. De beste kwaliteit van deze riad is het personeel. Ze zijn erg behulpzaam en supervriendelijk. We verbleven 1 week en komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 21 juni 2023

Gave plek, en een geweldige stad
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het dakterras met uitzicht op het plein

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

Aanrader in Meknes!
    • Deluxe Suite

Top locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt, goed diner, mooie kamers, schoon, kortom een fijne plek voor een aantal nachten verblijf in Meknes.

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

Leuke Riad op centrale locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer

s avonds hadden we een diner gereserveerd in de Riad. Deze beviel ons iets minder.

zeer mooie Riad, ligt heel centraal naast een bewaakte ‘publieke’ parking. warm onthaal door een medewerkster, die ons tevens een lekkere muntthee aanbood. Leuke inrichting van de kamer. heel lekker ontbijt geserveerd op het dakterras. misschien belangrijk… in 2023 zijn de meeste toeristische trekpleisters gesloten omwille van renovatiewerken.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

• Comfort Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. De heer die het ontbijt serveerde mag wat vriendelijker reageren. Was een beetje nors.8

Ontvangst door vrouwelijke medewerker zeer hartelijk. Ontbijt was voldoende en heerlijk. Mooie badkamer met heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 15 april 2023

fijne rustige riad

koffie

rustig, fijne kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Meeste kamers hebben alleen een raam naar de binnenplaats.

Prachtige riad met zeer vriendelijk en attent personeel. Kamer had een goed en breed bed. Riad ligt op een perfecte locatie aan de rand van de oude stad tegenover groot parkeerterrein, voor 20 dirham (€ 2) voor 1 nacht. Heerlijk gegeten zowel diner als ontbijt. Aanrader is de hamam behandeling. Dakterras is fijn.

• Beoordeeld op: 5 maart 2023

Uitstekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Heel vriendelijke ontvangst, parking voor de deur, genoten van lekker lunch op terras, met fantastisch uitzicht (ondanks minder weertje was dit geen probleem) Mooie Riad in het centrum! Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 14 december 2022

ik kom zeker terug . dank jullie wel
    • Junior Suite

vriendelijkheid , hygiëne top , mooie hotel en leuke en lieve personeel

super leuke hotel ,

• Beoordeeld op: 30 november 2022

Sfeervol gastvrije Riad
    • Deluxe Suite

Perfecte locatie en zeer vriendelijk personeel! We hadden na ons bezoek aan Fez een overnachting in Meknes. We werden verwelkomt met kopje thee en er werd in veel meegedacht: in verband met het slaapje van onze jongste konden we wat eerder onze kamer en bij vertrek mochten we wat spullen in de koelkast achterlaten die we later ophaalde. Kamer was erg mooi en ideaal voor ons gezin, dicht bij de binnenplaats waardoor we met gerust hart de babyfoon aanzetten en konden gaan dineren. Savonds nog heerlijk op dakterras gezeten uitkijkend over het plein en de stadsmuur. Ontbijt was ook goed verzorgd. Tegenover de Riad is een speeltuintje met toezicht waar de kinderen ook konden spelen, erg vriendelijke mensen.