2. Hotellrecensioner Mauritius
  3. Recensioner för semesterboenden i Grand Baie
Mauritius Grand Baie Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”En rymlig lägenhet. Poolen och gymmet var en bonus.”

• Auberge Miko Gästbetyg: 8,7

”Utmärkt läge, vänliga och hjälpsamma ägare. AC och kort väg till stranden, butiker och restauranger.”

• ”Rent och fint boende. Stor lägenhet med öppna ytor. Fräscht och fint! Allt kändes nytt. Lätt att ta sig till stranden i närheten. En vakt som fanns där dygnet runt och lätt att få kontakt med värden.”

• ”Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Vi var där under cyklonen Eleanor och personalen hjälpte oss till närmsta öppna affär. Vid avresa körde Fatimas son oss vidare till nästa boende ca 20 minuter bort. Vi erbjöd pengar för hjälpen men han ville inte ha betalt. Otroligt snällt!”

• Auberge Miko Gästbetyg: 8,7

”Den familjära stämningen och omtanken. Trädgården är underbar och huset har en charmig karaktär. Vi kände oss hemmastadda strax från början.”

• Beachcove No 6 Gästbetyg: 8,8

”Det var nära till supermarket o stranden, lägenheten var perfekt. Bra med utrymme och bra med garderober. Fanns allt i lägenheten som man behöver. Lite praktiska saker fattades bara. Pool o liten terrass med solstolar o parasoller, garage under lägenheterna. Kan verkligen rekommendera detta boende, vi kommer tillbaka”