2. Hotellrecensioner Mauritius

• Recenserades: 5 mars 2024

Fantastisk ställe
    • Familj med yngre barn
    • Bungalow Family

Det var så trevligt att det är svårt att lämna stället. Våra barn pratar fortfarande om deras två hundar.

Vi tillbringade 10 nätter på blue bird. En familj med två småbarn. Redan från start har kommunikationen fungerat utmärkt med Joanna. Hon är tillmötesgående och vänlig. Vi trivdes enormt mycket i deras hus. Det var rent och stora utrymmen. Fläkten i sovrummet på övervåningen uppskattades mycket. Trädgården och all den grönska gjorde verkligen vår vistelse. Vi gillade lugnt och det är nära till stranden, ca 5 min. Vi fick anledning att använda deras tvättservice som fungerade väl och var prisvärd. Jag skulle utan tvekan återkomma.

Bodde här mars 2024

• Recenserades: 9 februari 2023

9,0
    Fantastiskt
    • Par
    • Studio 4 - Första våningen

Mysiga rum med bred dubbelsäng AC samt även fläkt i taket som fungerar jättebra. Fin och välskött trädgård. Fin pool och barnpool. Bra att kunna få färskt bröd på morgon. Bra att det finns öl och vatten att tillgå. Lagom avstånd från stora vägen.. Supermarket 750 m. Beach 400 m. Gott om restauranger inom 200-500 m. Städning alla dagar utom sön- och helgdag.

Bodde här februari 2023