2. Hotelbeoordelingen Malediven
  3. Hotelbeoordelingen: Kaafu Atol
  4. Hotelbeoordelingen Noordelijke Malé-atol
Malediven Noordelijke Malé-atol Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bandos Maldives Beoordelingsscore: 8,7

“Alhoewel het een groot resort is heb je door de ligging van de kamers tov het water en het strand soms het idee alsof je op een onbewoond eiland bent. Gezien de prijzen van de drankjes zou ik all inclusive aanraden. Het eten is prima en gevarieerd. Dit geldt ook voor de drank.”

• “Een prachtig, middelgroot eiland met ruime huisjes (beach villa). Heerlijke stranden en zee, met voldoende ligbedjes met matras. Cocktailbar aan het strand.”

• Summer Island Maldives Resort Beoordelingsscore: 9

“Wij vonden, dat alles perfect geregeld is. Personeel is vriendelijk. Kamer mooi, schoon en ruim. Goede service door roomboy. We hadden half pension. Eten was erg goed en gevarieerd.”

• “Heerlijk gegeten van de zeer uitgebreide keuken.”

• “De gastvrijheid en fantastisch eten en drinken”

• Villa Nautica Paradise Island Resort Beoordelingsscore: 9,1

“Fantastisch om er te verblijven.Wij hadden een rustige villa gevraagd met eigen zwembad dichtbij alles omdat ik niet ver kon wandelen en ze hebben daar echt rekening mee gehouden. Onze host Cynthia en Amaan hebben ons daar echt in de watten gelegd, bedankt daarvoor! Ze kwamen ons iedere dag een bezoekje brengen. Bij vragen of problemen kon je een bericht sturen via whatsapp en alles werd direct opgelost. Bedankt ook aan Santosh die onze villa kwam poetsen. Bedankt ook aan Dewi die iedere dag een bezoekje kwam brengen aan ons met een brede glimlach. Al het personeel is héél vriendelijk. Dankjewel aan iedereen!!”

• Pearl Sands of Maldives Beoordelingsscore: 8,9

“Het was een geweldig verblijf op een top locatie! Een locatie om te genieten van de rust en de pracht & praal wat de Malediven te bieden heeft. Prachtig witte strand! Geweldig personeel, welk altijd voor je klaarstaat. Wij komen zeker terug!”

• Malahini Kuda Bandos Resort Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie (heel mooi eiland, strand en zee). Ook de Allin maaltijden werden heerlijk verzorgd door Vanesa en haar team. Voor Ahmed was geen moeite teveel. Hij zorgde elke dag onze huis 100% in orde was! Bijzondere duiken gemaakt met Nakti!”

• Cinnamon Dhonveli Maldives Beoordelingsscore: 9,1

“Niet ver van de luchthaven, 30 min met speedboot. Strand en zee zoals in de boekjes , prachtig. Ook veel visjes en kleine haaien rond het hotel te zien als je van snorkelen houdt. De waterbungalow was prachtig, groot, alle luxe die je nodig hebt. Je kan ook snorkelen daar als de zee niet te ruw is. Cocktails en Eten heel lekker, veel keuze in het buffetrestaurant, zowel locale als internationale keuken. Heel proper en ook vriendelijk personeel. Voor mensen met kinderen is er een leuke speelpleintje. Ook gratis sporten, zoals tennis, badminton, een mooie gym met airco. Heel tof dat we tot ‘‘s avonds in het hotel mochten blijven wegens een nachtvlucht.”

• Malahini Kuda Bandos Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Alles was perfect.”