2. Hotelbeoordelingen Malediven

#12 van de 47 hotels in Hulhumalé

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Geweldig
    • Standard Double Room with Balcony (10% off on Male City Tour)

Eigenlijk vrij weinig. Het hotel is wel een beetje gedateerd, vooral de badkamers, maar daar is de prijs ook naar. We dat allemaal wel belangrijk vind gaat 3 keer zoveel betalen bij een ander hotel.

Aardig personeel vooral Amy de mevrouw van de receptie. Bijna elke dag hadden we contact of er nog iets nodig was om het verblijf nog comfortabeler te maken. En de lokatie is erg mooi, want vanaf je hotelkamer balkon zit direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

Een fijne plek met uitstekende service!

niets

Huvan Beach is vanaf de luchthaven binnen 15 minuten te bereiken. Je wordt opgehaald en het transfer gaat vlot. Het hotel ligt aan de weg die langs het strand loopt. De kamer en badkamer zijn schoon en goed ingericht. Het bed is prima. Het uitzicht op strand en zee vanuit de kamer is prachtig. Het bij het hotel horend restaurant is van goede kwaliteit en je kunt op het mooie dakterras zitten eten. Er zijn veel restaurants en winkeltjes in de buurt. Het personeel is ontzettend attent en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

geüpgraded naar Amber Beach hotel.
    • Deluxe Double or Twin Room with Balcony (10% off on Male City Tour)

Bij aankomst werden we geüpgraded naar Amber Beach hotel. Het hotel zelf was mooi en goed onderhouden. De kamer had alles wat we nodig hadden voor een aangenaam verblijf. De koffie/theefaciliteiten en minibar waren handig, vooral 's ochtends wanneer we een kopje koffie op het balkonnetje konden drinken terwijl we genoten van het uitzicht op zee. Het bed en matras waren van goede kwaliteit en zorgden voor een goede nachtrust. De kamer was ook erg schoon en goed onderhouden, wat altijd een pluspunt is. Het personeel van het hotel was uiterst behulpzaam en professioneel. Ze stonden altijd klaar om ons te helpen met eventuele vragen of verzoeken die we hadden. Hun vriendelijkheid en gastvrijheid maakten ons verblijf nog aangenamer. Een hoogtepunt van ons verblijf was het restaurant Red Snapper in het hotel. De menukaart was uitgebreid en bood een verscheidenheid aan heerlijke gerechten. Het eten was van topkwaliteit en we hebben echt genoten van elke maaltijd die we daar hadden. Het restaurant had ook een prachtig uitzicht op zee, wat het dineren nog specialer maakte. Al met al kan ik het hotel Amber Beach ten zeerste aanbevelen. Het biedt comfortabele kamers, vriendelijk personeel en een uitstekend restaurant. Dit hotel zal zeker aan je verwachtingen voldoen.

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

• Standard Double Room with Balcony (10% off on Male City Tour)

Er was gezegd dat ik voor de andere kamer het zelfde kon betalen, maar later is er toch meer in rekening gebracht dan de oorspronkelijke boeking. Dus pas op hiervoor.

Bij aankomst netjes opgehaald. Er werd aangegeven dat ze nog een 2e locatie/hotel hadden die me waarschijnlijk beter zou bevallen. Dat was goed advies want na het zien van beide kamers ben ik voor de andere locatie en kamer gegaan bij Amber beach hotel. Doe kamer zag er veel beter en schoner uit.

• Beoordeeld op: 5 november 2022

• Deluxe Double Room with Balcony and Sea View (10% off on Male City Tour)

schimmelende badkamer was aan een opknapbeurt toe

centraal gelegen op Hulhumale en het uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 9 januari 2022

Prima verblijf voor een korte periode
    • Deluxe Double Room with Balcony and Sea View (10% off on Male City Tour)

Kamer was veel te klein. Had meer ruimte gewenst. Het bed was ook veel te krap. Waardoor het niet heel comfortabel was. We hadden verder ook niet veel eisen voor twee nachten, dus per saldo prima.

Uitzicht op zee was prachtig, mooie omgeving. Het is een rustige plaats waar je voor een korte tussenstop prima kunt verblijven. Misschien waren we iets te verwend geweest door een eerder verblijf.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2021

• Standard Double Room (10% off on Male City Tour)

Vriendelijke en behulpzaam Makkelijk bereik om vanuit daar alle richtingen te reizen

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Teleurstellend
    • Standard Double Room with Balcony (10% off on Male City Tour)

De herrie op straat. De badkamer, je kon tegelijk naar de wc ,douchen en tanden poetsen. En het bed was echt erbarmelijk slecht. Net een plank Geen oog dicht gedaan.

De ligging en het restaurant onder het hotel

• Beoordeeld op: 8 maart 2023

voldoende voor kort verblijf
    • Standard Double Room (10% off on Male City Tour)

vrije smalle kamer. badkamer is hier en daar aan vervanging toe, tevens ruikt het in je kamer naar het eten van het restaurant onder je. in de gangen ruikt het muf.

ligging is prima voor een nacht voldoende

• Beoordeeld op: 5 januari 2022

prima verblijf
    • Deluxe Double or Twin Room with Balcony (10% off on Male City Tour)

vlakbij strand, restaurant zit in het gebouw tegenover het strand superlekker eten en heel veel variatie

we verbleven ons laatste dag hier om onze pcr te regelen. het is vlakbij luchthaven en tegenover publiek strand. je mag hier niet in bikini zwemmen maar met iets erboven en een korte broek kan het prima. iets verderop heb je aanbieders van dagjes weg, supergoed georganiseerd. winkels en winkelcentra op loopafstand. hotel personeel brengt en haalt je op voor je pcr test 65 dollar. er is een restaurant aan de zeezijde. superlekker, goedkoop en grote porties. het restaurant verdient 5* hotel is prima als je voor goedkoop verblijf gaat. prima appartement, airco douche en meer moet je er ook niet van verwachten voor zo super goedkoop op de Malediven.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Prima hotel mooie kamer en uitzicht, uitstekend personeel

Geen opmerkingen

Huvan Beach Hotel ligt op een fijne plaats aan de rustige weg. Het personeel is heel vriendelijk en in heb goed geholpen door Amy, Ansar en receptioniste Sau. De transfer was vlot geregeld.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Heel rustgevend.
    • Standard Double Room (10% off on Male City Tour)

Mooie ligging aan het strand, moderne comfortabele kamer, vriendelijk personeel, goed geregeld transfer.

• Beoordeeld op: 11 december 2023

• Beoordeeld op: 14 oktober 2021