2. Hotellrecensioner NAM
  3. Hotellrecensioner Sesriem
Namibia Sesriem Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• We Kebi Safari Lodge Gästbetyg: 9,4

”Nära naturen. Fantastiskt service med trevlig och hjälpsam personal som hjälpte till att organisera utflykter. Väldigt god mat. Välstädat.”

• Sossusvlei Lodge Gästbetyg: 8,6

”Vi hade sådan tur att vi kunde boka ställets bästa stuga, en juniorsvit med egen avsvalnings pool på verandan. En riktig lägenhet med alla faciliteter man kan begära. Poolen. kom verkligen till nytta då det var 40 - 42 grader varmt på eftermiddagarna. Sen fantastisk frukost och härliga middagar, vid dessa får man välja mat från olika stationer, kött, fisk, vegetariskt, asiatiskt, som lagas medan man väntar. Personalen väldigt hjälpsam och på stället finns en egen aktivitetsförmedling där man också kan få tips om aktiviteter på egen hand. Kort sagt ett ställe som har allt!”

• Desert Camp Gästbetyg: 8,9

”Underbart läge med underbar stjärnhimmel och natur. Nära till Sossusleiv. Rekommenderar att beställa braiipaketet och grilla själv. Lunch på närliggande Sossusleiv lodge var inte så imponerande. Man kan köpa frukostgrejer på närliggande mack.”

• Desert Homestead Lodge Gästbetyg: 9,2

”Vacker Lodge. God mat. Fina omgivningar. Bra rum.”

• Little Sossus Lodge Gästbetyg: 8,9

”En fin liten lodge med stora rum i separata hus. Stora bekväma sängar och väldigt mysigt inrett. Bra frukost och middag på hotellet och vänlig hjälpsam personal. Vi bokade en guidad tur till Sossusvlei som inkluderade både frukost och lunch. Hade en fantastisk guide som lärde oss mycket om både naturen och djuren. Värt varenda krona och kan varmt rekommenderas.”

De 5 bästa hotellen i Sesriem