2. Hotelbeoordelingen Nederland

19 Kanaal Oostzijde, 9419 TK Drijber, Nederland

#3 van de 12 hotels in Drijber

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

• Chalet met 2 Slaapkamers

Met 's morgens koffie te willen zetten was het jammer dat de koffiefilter er nog in zat en helemaal beschimmeld was dat was wel wat minder. Maar werd gemeld aan de receptie

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

• Chalet met 2 Slaapkamers

Klein puntje: de combi oven was meer een magnetron dan een oven, waardoor broodjes opwarmen soms even uitzoeken is hoe het werk.

Locatie en het uitzicht op het Nederlandse landschap

• Beoordeeld op: 3 september 2023

Prachtig uitzicht

Eigenlijk niets

De rust de stilte en het mooie uitzicht en de mooie chalet die we hadden nummer 20.. We komen zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

voortreffelijk

niets

Dit verblijf verdient een absolute 10. Alles was perfect: ligging, absolute rust, netheid en comfort van de chalet en de camping, vriendelijke en behulpzame uitbaters. Prima uitvalsbasis om het Drentsche landschap al fietsend en wandelend te verkennen. Deze Nederlandse provincie heeft ons aangenaam verrast !

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

• Chalet met 2 Slaapkamers

Prachtige ligging, mooie faciliteiten en leuke dingen te doen in de omgeving

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

Goed verblijf in verhouding tot de prijs
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Erg klein, ondanks dat we maar met z'n tweeën waren. Er was maar 1 wc-rol.

Rustige omgeving. Parkeren voor de deur. Fijne warme douche.

• Beoordeeld op: 5 januari 2023

Heerlijk rustig verblijf tussen de Drentse landerijen
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De wifi had wat kuren. Uiteindelijk werkte het wel. Maar ik heb dit ook niet tijdens het verblijf gemeld, misschien had het dan wat beter gewerkt na resetten van het modem. Verder weinig aan te merken. Het was gewoon een heerlijke plek om tot rust te komen.

De locatie midden in de velden in het mooie Drentse landschap. Super rustige ligging. Het huisje was van alle noodzakelijkheden voorzien en alles was heel schoon en netjes. Heel ruim opgezet park en de recent verharde paden en grasvelden rond de huisjes lagen er heel goed bij, ondanks de vele regen die we helaas hadden. Bedden waren comfortabel. Fantastisch uitzicht vanuit de woonkamer over het weiland waar de schapen liepen. Veel ruimte rond de huisjes en een eigen parkeerplek. De slaapkamers zijn niet erg groot, maar de bedden waren comfortabel en er waren ook kledingkasten om je spullen in op te bergen. Wandcontactdozen voor je telefoon naast je bed is ook belangrijk. Zeer vriendelijke gastgezin die een heel leuke kleinschalige camping/bungalow park hebben opgezet.

• Beoordeeld op: 11 september 2022

een heerlijk chalet voor en vakantie in Drenthe
    • Chalet met 2 Slaapkamers

er viel ons werkelijk niets tegen.

We waren daar voor een midweekje op vakantie. Het was een heerlijk en netjes chalet, met uitzicht op de weilanden. Echt totale rust rondom, als je buiten zat. alles was netjes schoon en servies etc. was voldoende aanwezig. Het was ook heel leuk dat Gea en haar man op dinsdag een barbeque organiseerde met alle camping gasten. dat werd een heel leuk avondje waarbij je kennis maakte met de andere gasten.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

geweldig

maten slaapkamers

uitzicht + leefruimte

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

Geweldig!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Na het trouwen doorgereden naar Drenthe voor een weekje. We hebben inmiddels de pipowagen en een aantal challetjes geprobeerd. Dit keer hadden onze ouders met Gea voor verschillende verrassingen gezorgd bij aankomst voor ons. We hadden weer een heerlijk ontbijt! Elke ochtend kunnen ontbijten buiten met uitzicht op de koeien. Geweldig die rust! We blijven graag terug komen bij Gea en Arjan.

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

• Chalet met 2 Slaapkamers

Heerlijk rustige plek met mooi uitzicht op het weiland. Een eigen parkeerplek voor het huisje. Een heel net huisje, alles wat je nodig hebt is aanwezig. zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

Wij hebben twee heerlijke dagen gehad.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Ontbijt hebben wij zelf geregeld . De locatie was perfect rustig gelegen en een fijn uit zicht over het groene land met koeien. De chalet was netjes en schoon. Deze accommodatie zou ik zo weer voor kiezen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

Ons verblijf was geweldig, het weer was stralend, en daardoor is het al gauw goed.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Wat ontbrak in het huisje is: een haak in de badkamer om je kleding aan te hangen. een plancet bij de wastafel om iets op te zetten. In de kastjes in slaapkamer met 2 losse bedden ontbraken kleerhangertjes.

De ligging van het huisje, fantastisch aan een weide, waar smorgens wel 300 koeien in een stoet langs komen lopen om naar de weide te gaan. Ontzettend vriendelijke gastvrouw !!

• Beoordeeld op: 24 mei 2022

eigenlijk niets. Kleinigheidje: 2 haakjes om de keukendoeken op te hangen

bedden, uitzicht

• Beoordeeld op: 30 april 2022

Prachtig uitzicht op de koeien
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Tip: huis is niet berekend op lange mensen. Tip 1.Douche kop mag hoger.. bij de wc net te krap voor de lange benen. Tip 2: nachtkastjes vervangen door brede bed en plankje boven bed bijv.

Uitzicht beviel het meest. Omgeving was heerlijk rustig en mooi.

• Beoordeeld op: 25 januari 2022

• Chalet met 2 Slaapkamers

2de slaapkamer was klein voor 2 volwassenen Prima voor kinderen. Wij lagen klem, maar de bedden lagen heerlijk!

Ruime keuken, opbergmogelijkheden, uitzicht, ruimte.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 8 januari 2022

• Chalet met 2 Slaapkamers

Douche beetje krap om in te komen.

Heerlijk rustige plek met mooi uitzicht op het weiland. Een eigen parkeerplek voor het huisje. Een heel Net huisje, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bed ligt heerlijk. Goede douchestraal.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 1 januari 2022

Gezellig, leuk ingericht chalet met top uitzicht!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het bed was wat smal en je rolde er soms bijna af. 😄 Matras prima. Linnengoed zelf meenemen of tegen betaling. Huur chalet echt heel schappelijk!

Leuk en comfortabele inrichting. Aardige gastvrouw. Top uitzicht op een weiland met schapen! Welkomstpakketje aanwezig. Ontbijt tegen betaling. Heerlijke douche!

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 31 oktober 2021

Prima
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het is klein/smal. Als de badkamerdeur een beetje open staat kan een slaapkamerdeur niet open ;-). Maar voor een klein gezin mag dat de pret niet drukken.

Locatie fijn, veel toeristische zaken dichtbij, aandachtspunten die andere noemen in reviews zijn blijkbaar gefixt (er is bijv. genoeg servies, Wifi werkt goed, TV heeft heel veel zenders). Verwarming werkt heel goed, lekker warm water in douche, bijna alle ramen hebben horren. We kregen een welkomstpakket met daarin veel kleine zaken die je mogelijk nodig hebt maar vaak vergeet. Prima verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2021

Je krijgt waar voor je geld
    • Chalet met 2 Slaapkamers

In de kleine slaapkamer lagen 2 1-persoonsbedden te dicht op elkaar met ook nog een kledingkast boven het voeteneinde waar vrijwel elke nacht met de benen hard werd tegenaan gestoot

Het chaletje was leuk en modern ingericht met uitzicht op de koeien, maar wel ook palmbomen in de tuin

• Beoordeeld op: 10 oktober 2021

Heerlijk rustig!
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Het matras van het een persoons bed liep af doordat hij oud was en de kast was heel laag geplaatst waardoor ik elke nacht mijn knie stootte.

Het was heerlijk rustig! We hoorde geen auto's helemaal niks. De mensen die er werkte waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2021

Heerlijk rustig.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Afzuigkap heeft geen uitgang naar buiten, terwijl de keuken wel tegen een buitenmuur is gebouwd. Dit zou veel kooklucht naar buiten blazen ipv dat dit in je kleren gaat zitten. Stoelen schuiven slecht over de vloer.

De rustige omgeving en het heerlijke uitzicht op de weilanden met koeien.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

• Chalet met 2 Slaapkamers

eigenlijk is het net iets te klein, vooral het douche gedeelte,te smal om in te stappen.Zou de tweede slaapkamer opdelen en het chalet voor een of twee persoons houden

Schoon

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door het prachtige weer.
    • Chalet met 2 Slaapkamers

De slaapkamers waren erg klein

Het uitzicht en de omgeving waren prachtig.