Beoordelingen over Hotel De Schout 4-sterren

Burg. Hoogklimmerstraat 2, 7591 ET Denekamp, Nederland

#1 van de 2 hotels in Denekamp

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Zeer aangenaam en relaxed.

Matrassen waren vrij zacht. Jammer dat alle 4 beschikbare kussens evenveel vulling bevatten, 1 of 2 dunnere exemplaren geeft wat meer (eigen) keuze in slaapcomfort.

Prachtige accomodatie, goed restaurant en uitgebreid, goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Heerlijke ongedwongen gemoedelijke typisch Twentse sfeer,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kerkklok die de hele nacht elk kwartier zich meldt.

Heerlijke ongedwongen gemoedelijke typisch Twentse sfeer, vriendelijke medewerkers. Mooie plek.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goed verblijf, zou graag rustige zitplaats hebben, beschut dakterras?

Het balkon viel wat tegen, is in de kamer gemaakt als een uitsparing/nis en klein. De lift is oud op olie en ruikt naar olie en traag. Boven ruimte niet gezellig, zou nisjes en meer verlichting maken, licht van boven maken door nis er op te zetten voor lichtinval.

Goed ontbijt en rustige omgeving, parkeren prima. Gastvrij en goede uitleg en behulpzaamheid. Tijdschriften en folders, kaarten.

prima locatie uitstekende schone kamer en badkamer dagelijks...

Helemaal niks.

prima locatie uitstekende schone kamer en badkamer dagelijks schone handdoeken en zelfs bed opmaken. zeer vriendelijk personeel niks was ze teveel. Zeer goed restaurant. Ontbijt zeer uitgebreid en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

heerlijk gemoedelijk hotel

niet van toepassing

Het ontbijt zeer uitgebreid. Personeel heel vriendelijk. De kamer was schoon en alle faciliteiten functioneerde prima. Een schitterende gebied om gebruikt van te maken.

Ruime kamer
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Haren op vloer in kamer. Vloer was niet (goed) gezogen. Geurtjes van restaurant in kamer Muffe geur in centrale ruimte ivm ontbreken ventilatie Lift te traag met maar 1 trappenhuis. Trap heeft onderhoud nodig Terras lag vol met bladeren, peuken, afval etc Losse electra draden van oude niet meer werkende zonneschermen

Ruime kamer Vriendelijk personeel Top ontbijt Mooie combi met De Wethouder

Plezierig verblijf

Geen koelkastje op de kamer. Zou wel fijn zijn. Waarom zijn er toch zelden of nooit een paar haken op de badkamer voor: je gebruikte handdoeken, je nachtkleding, een jurkje enz. Kost niks. Is heel handig. In de kamer zelf trouwens ook voor je jas, je vest, je shawl.

Heel vriendelijk personeel. Schone en comfortabele kamer. Zachte bedden maar dat is naar smaak. Heerlijk ontbijt.

verwachting voor een nachtje weg overtroffen

Voor 4 p. weinig vrije stopcontacten (2). Hadden gelukkig bij toeval een stekkerblok bij ons voor opladen/ gebruiken electr apparatuur.

super ontvangst, schone kamers, prima werkende airco, lekker ontbijt. bedden sliepen fijn. verblijf gehad in een gezinskamer 4p. is een verbouwd gemeentehuis en daarmee verrassend leuk van binnen.

Heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden gehoopt op een waterkoker op de kamer voor een kop koffie als je opstaat! Wij vonden de menu's veel te luxe, maar dat is een kwestie van smaak 😉

Heerlijk ontbijt/aardig personeel/heerlijke cappuccino, fijn terras en balkon bij de kamer!

We hebben genoten van onze vakantie in een mooi verzorgd hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een minibar op de kamer.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en heel vers en erg lekker. Kamers waren zeker in orde, alleen vonden we het jammer dat er geen minibar in d3 kamer was.

Hygiëne uitstekend en bijzonder ruime kamer.

Verwarming met warme lucht was oncomfortabel. Onlogische keuzes in badkamer (e.g. geen haakjes, zeep op muur áchter wastafels, prullenbak ver van toilet). Inrichting was degelijk maar weinig sfeervol. Naast restaurant nauwelijks verlichte gemeenschappelijke ruimtes om te zitten.

Hygiëne uitstekend en bijzonder ruime kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima voor een nachtje Denekamp, maar geen super beleving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige en donkere kamer (weinig daglicht, maar ook weinig lichtbronnen). Restaurant OOSTH rekende hoge prijzen, wilde culinair zijn, maar was uiteindelijk van eetcafe niveau. Cupje koffiemelk bij een espresso. En asperges zonder het lekkerste deel (het kopje). En frietjes en sla bij hoofdgerechten die met rijst worden geserveerd. Etc.

Ruime kamer, centrale ligging, goede matrassen, schoon sanitair

lekkere bedden goed ontbijt

behalve bij aankomst het gedoe bij het restaurant verder een prima verblijf gehad

Het ontbijt was heerlijk, kamer mooi en ruim, We waren wat laat bij aankomst door het verkeer, netjes ontvangen. receptioniste vroeg of wij nog wat wilden eten en of ze een tafeltje moest reserveren. nou dat wilden we heel graag na 3 uur in de auto. kwamen we bij het restaurant bleek de keuken al gesloten dus gaven aan wat de receptioniste zei. keek de serveerster ons aan zei niet want mijn collega is 3uur geleden al naar huis gegaan? dat was dus wel een beetje jammer. dus wij het dorpje in was er geen open restaurant meer te vinden op vrijdagavond

Leuk verblijf bij de Schout in Denekamp.

De verduistering van onze kamer kon beter bijv door overgordijnen de kamer wordt verduisterd met rol gordijnen. Geen koffiemachine in de kamer.

Super vriendelijke bediening. Ruime suite modern ingericht. Goede bedden en kussens. Royale douche Apart toilet. Erg uitgebreid en goed ontbijt

Hotel in schitterende wandel/fiets/shopomgeving. Hier komen we terug!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

We hadden een kamer die driedubbel de omvang had van een gewone vd Valk. Echter... in die hele kamer was 1 vrije wandcontactdoos. Vriendelijk personeel gaf ons een stekkerdoos mee (hadden ze die vraag vaker gehad?!). Bed was 2 x 80 cm breed. En dat is ons wat te smal.

Hotel ligt centraal en parkeren is goed geregeld. We hadden een ruime kamer met sauna en balkon. Ontbijt was standaard (geen verse jus, eitjes koud, koffie gemiddeld). Echter diner was super. Niet goedkoop, maar je krijgt er wel iets voor terug!

De ligging is ideaal.

De ligging is ideaal. Mooie omgeving om te fietsen of wandelen. Inrichting van de kamer was erg ruim. Ootmarsum is erg leuk om te bekijken, veel exposities, glasblazerij en whiskey stokerij.

Ontbijt prima, kamers prima, kortom: de gehele accommodatie...

Niet van toepassing !

Ontbijt prima, kamers prima, kortom: de gehele accommodatie is gewoon toppie met zeer vriendelijk personeel en goede uitstapjes vanuit dit hotel te maken.

Geweldig!

Ik zou niets kunnen bedenken.

Zowel kamers als ontbijt waren fantastisch. Trouwens ook het diner was geweldig. Wij waren er een paar dagen omdat mijn man op Koningsdag 89 jaar werd. Dat had ik ook aangegeven dat, dat onze reden van verblijf was. Wellicht mede vanwege onze leeftijd, zijn wij werkelijk in alles in de watten gelegd met welke hulp dan ook. Daarnaast hebben ze op een leuke manier aandacht gegeven aan de verjaardag. Vooraf hadden ze ons laten weten dat vanwege de Koningsdag er natuurlijk een feesttent op het plein was maar daar hebben we nagenoeg geen last van gehad. En als wij het personeel moesten beoordelen met een cijfer dan kregen ze een 11. We zullen er bij leven en welzijn beslist nog eens terug komen.

Super locatie

1 e dag lunch gebruikt was erg goed en s’avonds heerlijk diner befsuk was boter mals klasse jammer van 2 e dag diner gevuld varkenshaasje was niet gevuld hiervoor wel welgemeende excuses gehad ook werd er niet gevraagd of er nog iets tekort was of voldoende was klein minpuntje wat gecompenseerd werd met gratis koffie

Geweldige accomodatie in centrum geweldig ontbijt vriendelijk personeel en mooie hygiënische kamers aan te bevelen 1

Een aanrader.
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Iets waar het hotel niet aan kan doen. De kerkklokken. Gaan de hele nacht door.

Mooie ruime kamer. Erg netjes. ‘S avonds daar heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Een aanrader!

Niets te klagen!

Ontbijt was heel goed en uitgebreid, uitstekend! Hele ruime en prettige kamer. Gezellige zitruimtes buiten de kamer en een goed restaurant. Vriendelijk personeel.

Brunch overtrof onze verwachtingen.

Meubilair in het restaurant is langzamerhand weer aan vernieuwing toe.

Brunch overtrof onze verwachtingen. Heerlijk diner. Het zeer vriendelijke personeel had ook aandacht en zorg voor de kinderen. Prima bedden en badkamer.

Heerlijk gastvrij hotel in een mooie omgeving

Geen koffie/thee faciliteit op kamer

Vriendelijk ontvangst, grote schone kamers, heerlijke bedden, goed ontbijt, genoeg parkeermogelijkheden. Geen probleem bij later uitchecken.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Méér dan aangenaam!

Niets!!

Uitstekend modern hotel én restaurant! Ruime kamer met in idem badkamer een goed functionerende inloopdouche. Erg rustig, ondanks een hoge bezettingsgraad, hegeen pas bleek bij het ontbijt. Overigens ook het ontbijt meer dan overdadig! Personeel uitermate behulpzaam en vriendelijk!

Wij hebben een heerlijk, kort verblijf gehad bij hotel de Schout!

Niets viel tegen!

Wij werden heel leuk en gezellig ontvangen. Kamer was zeer ruim, leuke (warme) zithoekjes, ook in het restaurant en bij de bar. Ontbijt was zeer gevarieerd en vers, een dikke 10!

Fijne, grote kamer met ruime badkamer.

Sleutelpasje van de kamer deed het niet, de batterijen waren op in het slot. We kregen snel de gewone sleutel voor het slot en konden zo toch naar binnen. Beperkt parkeren bij hotel, direct aan de overkant heb je de blauwe schijf nodig en mag je maar 1,5 uur staan overdag.

Fijne, grote kamer met ruime badkamer. We waren erg tevreden met het ontbijt 's morgens, er was voldoende lekkers om uit te kiezen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam bij het inchecken.

Fijne breek en goed verblijf.

nvt

Vooraf een mail dat er ook carnaval was en er dus geluidsoverlast kon zijn. Perfect om dit te mailen en heeft voor ons alleen bijgedragen aan een fijn verblijf met vermaak. Goed jong en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Erg goed bevallen.

Niets veel tegen. Als wij weer daar opnieuw in de buurt willen verblijven dan staat dit hotel hoog op onze lijst van mogelijke verblijfsadressen.

Goed verzorgde, schone ruime kamer met alle faciliteiten, goede bedden. Prima restaurant en een uitgebreid lekker ontbijt.

een prima, gezellig en zeer comfortabel hotel op een prachtige plek

de service in het restaurant ( maar weet niet of dat bij het hotel hoort) had koffie/thee faciliteiten op de kamer gekund

het ontbijt was fantastisch

Geweldig hotel, we waren al een keer eerder geweest.

Geweldig hotel, we waren al een keer eerder geweest. Heerlijk gegeten in het restaurant, het bed is super, we hadden een junior suite en het ontbijt was heel erg goed, we komen vast nog wel eens terug.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het verblijf is hier in deze omgeving van Twente geweldig en kun je alle kanten uit, ook Duitsland.

Zou het niet weten, bij deze niet van toepassing.

Ontbijt is goed verzorgd, eten in het restaurant (voor lunch of diner) prima en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kiep-kantel deur naar balkon. Deur sluit niet meer na openen. Komt regelmatig voor, volgens medewerker receptie.

Mooie zeer ruime kamer met prima bedden en erg goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Super dagen in Denekamp bij de Schout

N.v.t.

De ligging midden in Denekamp was erg leuk. We maakten het midwinterhoornblazen mee en de kerststal op het plein was ook in de vele regen erg leuk om te zien. Vooral de vriendelijkheid van het personeel maakte het tot een extra aangenaam verblijf. De kamer was heel heerlijk ruim èn schoon!!!

Zondermeer geweldig.
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Niet zozeer tegengevallen, maar een paar leeslampjes boven bed zou prettig zijn. Bij het ontbijt zijn de eieren koud en geen vers sinaasappelsap. Voor dergelijk hotel is dit de kers op de taart.

Kamers zijn geweldig. Ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Het enige kleine minpuntje waren de koude eieren als je wat later ontbijt en de jus uit een pak.

Mooie, ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede huurfietsen. Mooie omgeving en wandelroute. Mooie fietsroutes. Goed ontbijt, met vers fruit, en restaurant. Fijne stoelen en banken bij de gezellige kachel in de gemeenschappelijke ruimte.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op sommige kamers is er een soort van afzuiging te horen dat is niet prettig.

Ontbijt was super, medewerkers heel prettig daarom heerst er een ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Geslaagd.

De omgeving, de stad Denekamp heeft behalve de Nicolaas kerk niets te bieden. We zijn dan ook uitgeweken naar Oldenzaal en Nordhorn.

Diner was heerlijk, ontbijt en lunch eveneens.

Een hotel waar je je thuis voelt !!
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel de Schout is een zeer prettig hotel om te verblijven. Hun grootste pluspunt is het personeel dat supervriendelijk is en waardoor je terug wilt komen in dit hotel!!!

prima verblijf in eigen land

op de eerste dag had ik wat meer afspraken willen maken omdat we met een groep van 15 personen waren. op de derde dag kregen we heel veel info. dit hangt dus gewoon van de persoon af, vind ik jammer.

mooie ruime kamers en vriendelijk personeel

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was groot en schoon maar heel basis. Miste wel wat koffie en thee faciliteiten. De bedden en kussens mogen best wat beter. Prijs kwaliteitverhouding was niet helemaal goed. Ik ben dan beter gewend.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Locatie voor ons heel goed en in een mooie omgeving.

Heerlijk verblijf in dit tophotel, waar we graag terug gaan komen.

Wij vonden de matrassen wat te zacht, waardoor ‘morgens rugpijn, maar we realiseren ons dat ieder mens qua hardheid andere wensen heeft, dus geen negatief oordeel.

Zeer ruime kamer, super schoon, grote luxe badkamer met extra ruime inloopdouche. Voortreffelijke airco/afzuiging waardoor grote spiegel niet beslaat. Zeer uitgebreid ontbijt met zelfs gerookte zalm en forel, naast ruime sortering vleeswaren, kaas(jong, belegen, oud en komijn), meerdere soorten brood. Naast dit alles de buitengewoon vriendelijke ontvangst aan de receptie, erg behulpzaam. Kortom een tophotel. Hoewel ‘s avonds niet gedineerd, beloofde de menukaart veel goeds.Denekamps

Fijn hotel. Jammer van overlast kerkklok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel ligt aan een plein dichtbij de kerk. 's Nachts slaat de klok elk half uur en elk uur Vervelend voor slechte slapers

Mooie grote kamer ( prima bedden ) fijn zitje en een goede tv.

Goed en modern hotel in hartje Denekamp
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed hotel, centraal gelegen in Denekamp. Wij boekten Deluxe Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) en kregen een ruime en schone kamer met apart zitje en bureau. Verder grote badkamer met royale douche en toilet (druk van water overigens niet erg sterk). Prima bedden. Goede wifi. Wij waren er om fietstochten te maken en het treft dan dat er een grote, aparte ruimte is om die veilig te stallen. Parkeren op eigen terrein, maar ook tegenover het hotel is er volop parkeerruimte. Het is natuurlijk even wennen aan die kerkklokken, maar zowel RK als PKN hebben de nachtrust niet vergald. Het ontbijt is uitstekend en biedt veel variëteiten. Ook het restaurant (Oosth) is prima. We hebben er smakelijk gegeten. Tot slot: het personeel - zowel de hotelstaf als de bediening in het restaurant - zijn attent, zeer dienstverlenend en vriendelijk. Kortom, een hotel om met een gerust hart aan te bevelen.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen groen om het hotel, echt op het dorpsplein gelegen. Dat heeft ook wel iets, maar voor meer dan een paar dagen zou ik het niet doen.

Ontvangst heel hartelijk, Het ontbijt was heel goed, de kamers keurig, de omgeving prachtig!

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is zeer goed en vriendelijk en gastvrij personeel. Tip voor de eigenaar van het hotel. Het is een prima douche op kamer 6 maar het water stroomt onder de douchedeur door waardoor het de kamer in kan lopen al s je niet op let

Fijn hotel in prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen waterkoker op de kamer, maar waardebonnen voor gratis kopje koffie/thee.

Smaakvol verbouwd gemeentehuis. Ruime kamers. Uitstekende bedden. Zeer vriendelijk personeel Uitstekend ontbijt. Goed restaurant

uitstekend hotel!!

Er was niets waar we ook maar iets negatiefs over zouden kunnen zeggen. Een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel, prima diner, heerlijk ontbijt. Mooie, ruime, schone hotelkamer met balkonnetje op de hoek.

Ontbijt was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Welkomstbon voor koffie om 10:30 's avonds was zinloos. Kan beter wat algemener voor een welkomstdrankje zijn.

Ontbijt was goed. Kamer was zeer goed

Prima locatie midden in het rustige centrum van Denekamp.
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

Een koelkastje op de hotelkamer.

Prima locatie midden in het rustige centrum van Denekamp. De hotelkamer is goed ingericht met een groot TV scherm aan de muur. Bedden zijn van goede kwaliteit. De kamer is voorzien van goed werkende airco. Het ontbijt zeer uitgebreid.

Comfortabel hotel.

Comfortabel hotel midden in centrum. Ruime kamer met goed sanitair. Airco aanwezig. Goed ontbijt. Diner ook prima. Overdekte afsluitbare fietsenstalling aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

alles was tot in de puntjes en wat er bovenuit sprong was de...

het weer het was met ruim dertig graden veel te warm maar de airco op de kamer maakte alles weer goed

alles was tot in de puntjes en wat er bovenuit sprong was de zeer positieve instelling van al het personeel

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijk verblijf gehad; accomodatie zeker aan te raden!

Misschien een knabbeltje bij de borrel serveren.

Prima overnachtingsplek voor fietstochten in Dinkelland. Afsluitbare fietsenstalling. Goed en gevarieerd ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Gezellig en kwalitatief goed restaurant Oosth.

Heerlijk genieten en in de watten gelegd worden.

Er had wel een uitleg/gebruiksaanwijzing bij de whirlpool mogen zijn.

Heerlijke kamer, gemoedelijk hotel, heerlijk eten in restaurant Oost, behulpzaam personeel. Mooie fietsroutes in de omgeving.

Geen 4 sterren waard

Personeel in het restaurant was zeer onervaren. Tijdens dinner was 1 hoofdgerecht vergeten en tijdens de borrel en lunch moesten we navraag doen waar de drankjes bleven. Duurde heel lang en het was zeker niet vol. Kwaliteit van het eten was redelijk. De kamer op de 2e was warm en zeer gehorig. Zaterdagavond was er veel uitgaanslawaai.

Ontbijt was buffet en goed.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prima ontbijt en zeer ruime kamer

Bed : matras was erg bewegelijk, alle bewegingen van partner s'nachts veroorzaakten onrust! Nooit meer binnenvering en voortaan 2 gescheiden matrassen

Prima ontbijt en zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Uitstekend hotel met heel vriendelijk personeel

Koffie- en theefaciliteiten op de kamer zou fijn zijn. Bij het ontbijt lagen de pannenkoekjes in dezelfde warmhoudbak als het roerei met spek, waardoor de pannenkoekjes een beetje naar spek smaakten. Denekamp zelf is niet zo veel aan.

De kamer was comfortabel: goed bed, ruime douche, verwarming en airco zelf te bedienen. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend restaurant, heel goed gegeten.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Gewoon bo

Prima kamer zeer goed ontbijt met voldoende keuze, ligging perfect voor het ontdekken van de regio en Denekamp, personeel uitermate vriendelijk en klantgericht, bedden zijn prima, echt een aanrader dit hotel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed modern hotel, centraal gelegen in het centrum.

Het personeel in het restaurant is nogal opdringerig, 3 keer komen ze langs om te vragen of je nog iets wil bestellen.

Mooie grote kamer, schoon, goede douche en bedden.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Uitstekende ruime kamer en zeer goed diner en ontbijt. Personeel was bijzonder vriendelijk en kundig. Wij willen vaker gaan boeken als we bij onze familie in Twente op bezoek gaan.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Fijn verblijf.

Tip, bij het diner geen diepvries frietjes doen maar doe iets vers, kleine moeite. Kamer in binnenruimte/hal ziet er erg ongezellig uit. Lijkt wel een opslag ruimte waar je loopt. Maar van die ruimte iets moois met grote planten e.d.

Heerlijk gegeten in het restaurant en het ontbijt zeer goed en uitgebreid. Personeel is helemaal top.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goed, maar weinig verrassend verblijf.

Kamer was ruim, maar had iets gezelliger ingericht kunnen zijn. Erg weinig stopcontacten in de kamer (neem een stekkerblok mee!). Bediening in het restaurant kan vlotter (zowel sneller als minder formeel).

Kamer was ruim, locatie van het hotel was prima.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het zijn slechts enkele kleine puntjes. Zoals bij het vlees tijdens het ontbijt even aangeven welk vlees het betreft, is handig. Wat wij hadden is dat er gedurende ons verblijf ook regende. Na een wandeling ons paraplu in de paraplurek bij de ingang gezet. Volgende ochtend was het weg. Geen halszaak natuurlijk maar op dat moment erg onhandig. In de wetenschap dat het in Denekamp in de herfst vaak regent zijn wellicht leenplu's van het hotel een idee voor de gasten.

Een uitstekend ontbijt, zeer schoon, mooie ligging. Alleen van het personeel kunnen we niet zeggen dat het vriendelijk was....want dat zou een understatement zijn! Allemaal zonder uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

temperatuur te hoog en niet regelbaar

ontbijt en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

het ontbijt was zeer goed.

het tvtoestel op de kamer was te hoog aangebracht.

het ontbijt was zeer goed. Het avondeten was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Zeer prettig

Alles was prima naar wens.

Vriendelijk personeel, nette kamers en zeer goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Lift was stuk

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 20 september 2018

het ontbijt was dik in orde , voldoende keuze en goede...
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

het was goed zonder meer .

het ontbijt was dik in orde , voldoende keuze en goede kwaliteit.

Wegens de centrale ligging is ideale uitvalsbasis om te fietsen.

Donkere kamer.

Centrale ligging, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

misschien een kleine koelkast op de kamers.?

super ontbijt,mooie kamers,heel fijn personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer goed en prima eten.

Niets.zeer

Goed ontvangst zeer vriendelijk. Prima ontbijt.

Fijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat hebben we niet ontdekt

Het geheel was zeer tot tevredenheid

De ruime kamer, de bedden en het restaurant
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

De functie van de airconditioning liet wat de wensen over.

De ruime kamer, de bedden en het restaurant

Perfect uitgangspunt voor fietsroutes
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ditect gevolg over watmteklacht.

Prima ontbijt en grootte van de kamer Afgesloten fietsenstalling.

Uitstekend **** hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Balkon van onze kamer erg klein.

Centrale ligging van het hotel voor het maken van mooie fietstochten.

Prima ontbijt en mooie kamers met Airco

Prima ontbijt en mooie kamers met Airco