Beoordelingen over Hotel De Vrouwe van Stavoren 3-sterren

Havenweg 1, 8715 EM Stavoren, Nederland

#4 van de 5 hotels in Stavoren

Aangenaam en ontspannen

Parkeerplaats zoeken in het dorp kan wat tegenvallen en is soms wat tijdrovend en niet geheel naar tevredenheid. Menukaart is voor vleeseters wat summier.

Ontbijt was compleet en goed van kwaliteit. Kamer was netjes en schoon. Alle personeelsleden waren uiterst vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ligging bij de haven is een pré. Eigen fietsen konden veilig worden gestald, de batterijen konden worden opgeladen. Dit hotel is en aanrader voor een korte vakantie (paar dagen).

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Van buiten een leuk hotel, van binnen in augustus al met de winterstop bezig.

De kamer en de badkamer zijn klein. De keuken van het restaurant is al om 20 uur dicht. Een stukje kaas bij de borrel kan dan ook niet meer. En als je later nog wat komt drinken wordt nog net niet voor 22 uur het licht uitgedaan, maar wordt wel verteld dat het personeel naar huis gaat.

Het hotel zit in het oude centrum van Stavoren aan de haven. het heeft een fijn terras en een gezellig ingericht restaurant. Het ontbijt is voor de prijs netjes.

Heerlijk hotel.

De kamer was ruim en comfortabel. Mooi bed waar we heerlijk hebben geslapen. Midden in het centrum. Levendig en gezellig zonder druk aan te doen. Fijn dat we onze elektrische fietsen binnen konden stallen.

Teleurgesteld

We voelen ons wederom bedrogen door booking.com je verwacht in een wijnvat te slapen maar krijgt een normale kamer wat gedateerd is. Heel jammer maar helaas niet de eerste keer bij booking.com ..... schijnt dan volgens het hotel in hele kleine letters te staan en vaker fout te gaan ! Zeer slecht. We boeken regelmatig bij jullie maar dit was voorlopig de laatste keer geweest.

Het eten was verder prima.

Uniek en weelde.

Het enige, maar daar kon verder niemand iets aan doen. Nachtje was onrustig, was veel remoer. Maar dit zal te maken te hebben gehad met het festijn skûtsjesilen. Er werd tot 3 uur 's nachts geschreeuwd op straat.

Het hartelijke ontvangst, de vriendelijkheid en service. Kamers waren spik en span en zo ontzettend leuk de wijnvaten, heerlijk flesje wijn op de kamer! Heerlijk bed, prachtig ingerichte wijnvaten voorzien van luxe. Goed ontbijt! Wij hebben genoten met 8 man.

Kamer in het hotel was prima.

De kamer in het wijvat hadden we geboekt en die kregen we niet.

We hadden een van de wijvat kamers gereserveerd. Bij aankomst kregen we een kamer in het hotel aangewezen.

De ligging was goed met uitzicht op de haven.

De ligging was goed met uitzicht op de haven. Gratis parkeren bij de tennisvelden, op loopafstand van het hotel. Goed ontbijt en schone kamers. Ook een afgesloten fietsenstalling aanwezig.

Restaurant was binnen niet echt fris overal spinneraggen
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Restaurant was binnen niet echt fris overal spinneraggen Buitenkant restaurant kan ook wel opfrisbeurt gebruiken Voor de rest prima personeel zeer behulpzaam ,eten gewoon goed alles is er keus genoeg

Verrassend
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Door de feesten was er een fuif en bij het naar huis gaan van de jongeren was er nog al veel lawaai.. tja de jeugd! Geen min punt naar het hotel toe.

Toen we aankwamen konden we niet meteen het hotel bereiken, ee waren feesten aan de gang. Mooi mee genomen, leuke sfeer!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geen eigen parkeergelegenheid, tijdstip ontbijt zou wat ruimer mogen zijn, ontbijt vlak van smaak

Heerlijk geslapen, horden voor de ramen, verder een netjes verblijf met ruime douche

Slapen in een wijnvat: prachtige ervaring!

Er viel niets tegen

Dit was een heel aangenaam verblijf. Men had de kamer (wijnvat) mooi versierd, rekening houdend dat mijn partner jarig was. Top en zeer aangenaam om zo te worden ontvangen! Ben je met de moto? Geen probleem, het personeel zorgt voor een priveparking aan het wijnvat. Onze verblijfsruimte werd elke dag mooi opgefrist. Hier heeft men de luxe van de rust. Aanrader

Apart, maar veel te duur
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het wijnvat heeft geen airconditioning of zelfs een ventilator. Dat is niet erg handig aangezien je moeilijk kan ventileren. Er zitten twee kleine raampjes naast de deur en dat is je enige kans om frisse lucht binnen te krijgen. Helaas kom je dan ook meteen in de slaapkamer en omdat het wijnvat op de begane grond is betekent dat, dat je echt alles hoort wat er buiten gebeurt. Zou er een airconditioning zijn dan kan je er in ieder geval voor kiezen de deur en de raampjes dicht te houden. Wij werden negatief verrast door de bouwwerkzaamheden die er gaande waren. Natuurlijk kan een verbouwing voorkomen maar een melding hiervan tijdens het boeken zou echt niet teveel gevraagd zijn. Al met al vinden wij de prijs voor het wijnvat veel te hoog. Ruim € 300,- voor 2 nachten, daar verwachten wij meer voor.

Het ontbijt is prima. De keus is redelijk ruim en de kwaliteit goed. Het is wat ik zou verwachten van een hotel van deze omvang. De kamer zelf was een dubbel iets. De badkamer, zitkamer en het bed waren werkelijk uitstekend. Het dorp Stavoren is klein maar leuk voor 1 of 2 dagen als uitvalsbasis. Het Schotse restaurant dat je op loopafstand vindt is een absolute aanrader.

Mooie kamer, fijn ontbijt, maar een tikkie aan de dure kant voor wat ze leveren

De professionaliteit van het personeel. Het had een amateuristische uitstraling. Bediening was niet erg klantvriendelijk en zag er niet zo verzorgd uit. (afgebladerde nagellak etc) Ze gaven me bijna het gevoel dat ik in een B&B zat, terwijl ik toch best wat moest betalen voor de kamer.

We hadden al ruim van tevoren gereserveerd, maar toch was de kamersoort die we hadden geboekt vol, dus we kregen een update naar een confort kamer. Dit was een aangename verrassing. Het was een mooie kamer!

Het was prima.

Je kan als je onder de douche staat niet je spulletjes kwijt, bijvoorbeeld shampoo of je douchegel .

Het ontbijt was goed. Aardig personeel. Prima bed. De fietsen konden ook binnen staan.

Voor herhaling vatbaar !

Ik zou t zeer waarderen als er vers geperst sinaasappelsap bij t ontbijt zou zijn ipv uit een pak

Goed uitgebreid ontbijt met fries suikerbrood ! Vorig jaar ook deze accomodatie tijdens de triathlon 'deFrysman' geboekt....de service van t hotel heeft enorm goed op ingespeeld dmv aanbieden van ontbijtpakket om 5.30 . En de mogelijkheid om de racefiets te stallen....heel fijn !!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

top voor een ieder een aanrader echt ff jezelf laten verwennen
    • Wellness Kamer - Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

niets eigenlijk goed om te zien dat jullie aan het verbouwen zijn om nog meer mooie kamers voor de gasten te maken

prachtige kamer wat mij verwachting overtrof alles wat ik van te voren had gevraagd was geregeld, mooie ligging (hotel) en heel vriendelijk personeel

We hebben geweldig genoten!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het ontbijt viel IETS tegen: verse broodjes, lekkere koffie en het bijvullen van scrambled egg ontbraken, verder was het lekker maar niet uitgebreid.

Het wijnvat was super mooi en netjes!

Leuk familiaal hotel, gemoedelijke sfeer. Ideale uitvalsbasis om Friesland te verkennen.

Ontbijt een half uurtje langer zou wel mogen... (is nu tot 10u)

Leuk hotel, familiale sfeer, vriendelijk personeel. De wijntonnen (de kamers dus) geven er een apart karakter aan, best grappig. Mooi gelegen aan de kade met zicht op het de jachthaven en het IJsselmeer. In de ruime omgeving vind je de pittoreske 11-steden-dorpjes, dus de perfecte uitvalbasis om Friesland te verkennen.

geweldig

koude douche

we hadden voor 1 nacht geboekt maar de verkeerde kamer maar konden de tweede nacht in een wijnvat dat was g eweldig prachtige douche lekker bed leuk terrasje voor de deur.Ik had pech toen we zouden vertrekken had ik een koude douche dus maar even door gegeven.Zodat de volgende dit niet heeft.p.s. iemand van het personeel heeft er voor gezorgt dat we eerder in onze kamer konden toen we zaten te wachten.

Prima verblijf gehad

Een iets uitgebreider ontbijt en wat sneller weer aanvullen als het op is. Het personeel had iets vriendelijker gekund.

Het was schoon en de badkamer was ruim en voorzien van een douchepakketje. Het bed was prima.

Een ontspannend verblijf in een originele en comfortabele accomodatie.
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het ligbad is niet echt een ligbad...

Originele accomodatie met goed comfort; zeer proper, goede matras,leuke zithoek,propere badkamer. Vriendelijke ontvangst in hotel, vriendelijke bediening in restaurant. 's Avonds lekker gegeten, 's morgens lekker ontbijtbuffet met voldoende keuze. Leuke extra attentie bij verblijf in een wijnvat nl. een fles wijn. Zalig rustige omgeving aan het IJselmeer.

Wij hebben er met het ganse gezin zeker van genoten ondanks het minder goed weer.
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Een kast om de kledij wat op te hangen in ons wijnvat met wellness zou handig geweest zijn.

De overnachting in het wijnvat was super en origineel. De mensen zijn er super vriendelijk en onze hond was ook overal welkom 😀

Een feest om hier te logeren!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

De Wijnvat was verrassend mooi! De zitkamer en de badkamer zijn super-de-luxe. Fijn dat er ook genoeg kastruimte is. We hebben er direct ons eigen thuis van weten te maken. Iedere dag werd het schoongemaakt en werden alle handdoeken verschoont. Drie nachten gelogeerd, het was de moeite zeker waard. M’n vriend was erg blij met z’n verjaardagskado! In de omgeving is er nog meer moois te zien. Elvis Presley museum in Molkwerum, 1e Schaatsmuseum in Hindeloopen en het kitesurfstrand in Mirns. Een aanrader om er even uit te gaan in eigen land. Wij hadden het gevoel dat we hier veel langer waren en iedere ochtend een feest om wakker te worden in het Wijnvat!

Buiten de spinnen heerlijk geslapen en goed gegeten👍

Hygiëne. 6 spinnen. Grote! Gelukkig niet bang van spinnen maar er wel vies van. Toch een teken dat de kamer s noet grondig gepoetst worden denk ik.dan.

Wij hebben 6 grote spinnen dood gedaan. Spinnenwebben waren er ook. Dit was enorm spijtig want voor de rest was dit een super leuk hotel. Avondeten en ontbijt was heerlijk. Gaan regelmatig op hotel in Nederland maar niet hier een 2 de keer waarschijnlijk. Mvg Heidi Mertens

mooi omgeving zeer vriendelijk en dier vriendelijk

het ontbijt was zeer goed wel spijtig dat het van geen verse bakker komt ( spijtig daar was in de omgeving geen warme bakker daarom de rede maar ok geen probleem ) het avond maal was ook zeer goed en prijs was ok

• Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

wij hadden er niet bij stil gestaan dat alles in het voorseizoen nog erg rustig was

ons verblijf was in een groot wijnvat, dit was keurig, luxe badkamer en het bed was goed

Redelijk.

Kamers zijn wat gedateerd en de televisie was een drama. Voor het bedrag dat ik betaalde mogen ze wel een fatsoenlijke tv plaatsen.

Personeel was vriendelijk en ontbijt was goed.

Fijn en comfortabel slapen.

Jammer dat het restaurant tot 16 maart gesloten is. En een klein verbeterpuntje: vers roerei maakt het ontbijt helemaal af.

Mooie kamer. Ruim en comfortabel. Mooie brede TV. Lekker schaatsen gekeken. Prima ontbijt met alles wat je wenst, In een zonnige ruime serre met uitzicht op de haven.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Stavoren

Vrij prijzig voor een gewone kamer. Hadden graag in een wijnvat geslapen, maar bleek verkeerd geboekt te hebben.

Lokatie was prachtig. Direct aan het ijsselmeer

Wij hadden een 2 persoonskamers, maar douche schuim e.

Wij hadden een 2 persoonskamers, maar douche schuim e.d. voor 1 persoon. Er was geen thee of koffie op de kamer te zetten. Ontbijt was redelijk. Er kon niets gedronken worden in de bar (seizoen?). Al met al vrij prijzig voor de geboden diensten.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De badkamer, het wijnvat en bed!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Er was in het hele dorp niets open na 5 uur. We kwamen hier te laat achter (na een paar drankjes) en toen konden we nergens meer naartoe om te eten. Dit had wat ons betreft beter gecommuniceerd kunnen worden.

De badkamer, het wijnvat en bed! Niet te vergeten de fles wijn die al voor ons klaar stond.

Genieten van het IJsselmeer in een rustig Fries havenstadje.

Mooie locatie pal aan de haven. We kregen een upgrade van onze (normale) hotelkamer ivm met het laagseizoen. Prima kamer. Uitstekend ontbijt, inclusief warme broodjes en Fries suikerbrood. Zeer vriendelijke medewerkers.

Leuke ervaring
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Spinneweb in een lamp, te weinig ophanghaakjes, ontbijt is niet heel erg aansprekend maar kan ook een kwestie van smaak zijn. Stavoren is tussen November en Maart uitgestorven, restaurants zijn veelal dicht...

Mooie aparte kamer, met mooi ingerichte badkamer, lekker bad en mooie douche...leuke ervaring slapen in een wijnvat. Super ingericht en warm welkom met een flesje wijn. Aanrader: Café Max voor een simple maar overheerlijke verse maaltijd

Originele slaapplek (op loopafstand vd trein) in het lieflijke plaatsje Stavoren
    • Wellness Kamer - Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Er liepen een paar keer gillende Duitse toeristen langs snachts(vaten liggen aan doorgaande weg),kan de accommodatie niks aan doen maar dat was wel vervelend.

Wij hadden het welnessvat. De slaapkamer was knus met een fijn bed, de welnessruimte enorm groot. De jacuzzi bevatte een systeem met wisselende kleuren, heel rustgevend. Lekker veel handdoeken. Fijn die aparte wc. Grappige kamersleutel. Ontbijt was een prima start vd dag. Makkelijk bereikbaar met het OV.

Geweldig hotel waar je veel krijgt voor weinig geld

Ik kan niets melden wat ons is tegen gevallen in dit hotel

Heerlijk ontbijt gevarieerd en ruim voldoende. Mooie ruime kamers met grote badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en voortreffelijk restaurant met uitgebreide kaart en heel goede prijs kwaliteit verhouding. Bij aankomst werden we blij verrast met de mededeling dat we omdat het hotel niet vol geboekt was en we een hele week bleven kregen we een gratis upgrate naar een luxere duurdere kamer. zeer zeker voor herhaling vatbaar ze bieden heel veel voor weinig geld zeer zeker een aanrader en in het naseizoen kom je hier ook nog eens lekker tot rust. Gerry en Sjef

Unieke overnachting in een wijnvat op een fantastische locatie in Stavoren
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Parkeergelegenheid iets dichterbij zou prettig zijn.

Unieke overnachting in een wijnvat op een fantastische locatie in Stavoren. Heerlijk luxe geslapen en alle medewerkers zijn erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heel uniek overnachten op een mooie lokatie.
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Geen parkeerplaats bij het hotel (max. 2 uur). Gratis parkeren bij het station op ca. 1 km afstand.

Heel leuk om in een wijnvat te slapen. Woonkamer en badkamer bijgebouwd en modern ingericht. Flesje lekkere wijn bij aankomst.

Het ontbijt was sober, basic en met weinig variatie indien...

Helaas hadden we een wijnvat geboekt en deze was bij aankomst niet ter beschikking. Een leuke geste zou welkom zijn geweest ter compensatie. In het hotel zelf ging soms een geur van afvoer of riolering vooral in de ochtend, in de zomer niet zo fijn wanneer je wakker wordt met de ramen open. Het eten was helaas een tegenvaller, kleine porties en weinig variatie op de kaart.

Het ontbijt was sober, basic en met weinig variatie indien je er voor een aantal dagen of langer verblijft. Echter wel een zeer mooie locatie om daar te verblijven indien je graag fietst en gaat wandelen ook met kindjes. Je bent er op wandelafstand van kleine strandjes. Er is slechts 1 hotel en dit ligt midden in het kleine maar gezellige centrum aan de haven. De kamers zijn ook heel erg basic maar wel netjes. De gastvrijheid bij het personeel was bij de ene al wat vriendelijker dan de andere.

Heel prettig.

De badkamer; behoefte aan meer aflegruimte en wat meer haken om kleding aan op te hangen. Badkuip met veel te lang douche gordijn zorgde ervoor dat ik niet lekker heb kunnen douchen.

Ligging van het hotel en de gezellige sfeer. Vriendelijk personeel, goede kamer

De velux dakramen moeten nodig aan de boven en buitenkant gepoetst, en de vloerbedekking is toe aan vervanging

De ligging was leuk en het eten was prima, badkamer niets op aan te merken

Originele overnachting in een groot wijnvat!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het enige echte minpunt wat ik kan bedenken is de grote sleutelhanger. Je krijgt een wijnvatje met je nummer erop, maar dat neemt erg veel plek in in je handtas en past niet in je broekzak :-) Voor de rest een fijn verblijf gehad!

Het ontbijt was lekker, maar een beetje beperkt. Koffiekoekjes, brood en pistoletjes met beleg maar elke dag dezelfde keus. Kan volgens mij een beetje meer variatie in door af te wisselen. Er was ook wel fruit en cornflakes voor de liefhebbers.

Het aanpassen van de kamer omdat traplopen voor mij lastig.

De trap 😜

Het aanpassen van de kamer omdat traplopen voor mij lastig. Helemaal na een fietstocht. Ik heb een spierziekte. Verder was het personeel begripvol en heel vriendelijk. De volgende dag kon ik uitgerust weer verder fietsen.

Ontspannen en vriendelijk

Kamer was wat gedateerd maar in prima staat. En Stavoren als 'stad' stelt niets voor, een super en een souvenirwinkel dan heb je het gehad. Maar daar kan het hotel niets aan doen!

Prima ontbijt en heel aardig personeel! We mochten zelfs 2 uur langer op de kamer blijven voordat we vertrokken, dit ivm gezondheid.

Fijn hotel ook voor watersporters

Ligging tov de havens, terras, eten en gerenoveerde kamer met prima bedden. Fiets geleend om even naar haven te gaan, service zeer gewaardeerd.

Ligging van het hotel.

Vloerbedekking erg smerig. Vol met vlekken. Gedateerde kamer. ( no 15 ) Was allemaal ok geweest, indien vloerbedekking schoon was geweest. Receptie vertelde na onze opmerking, dat kamers in najaar gerenoveerd gaan worden.

Ligging van het hotel. Goed uitgebreid ontbijt...werd constant aangevuld

De ligging in Stavoren.

Het eten in het restaurant. We hadden gekozen voor de weekmenu (3 gangen), je zou denken dat dat sneller gaat. Helaas heeft het hoofdgerecht heel lang op zich laten wachten omdat men in de keuken was vergeten door te geven dat we klaar waren met het voorgerecht. Ook op het dessert hebben we veel te lang moeten wachten.

De ligging in Stavoren.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitstekende ligging t.

Omgeving/uitzicht vanaf kamers zijkant hotel beetje rommelig, jammer want in de verte is het IJsselmeer te zien.

Uitstekende ligging t.o.v. het station en de boot naar Enkhuizen. Comfort kamer is nieuw heeft een enorme flatscreen tv. Prijs voor 1 persoonsgebruik is zeer gunstig te noemen.

goed voor een kort verblijf enkele nachten

ontbijt was ok avondeten we hebben 4 maal 's avonds daar gegeten en we vonden het spijtig bij alle gerechten steeds dezelfde groenten geen variaties daarin wel meer dan voldoende . het personeel was zeer vriendelijk en attentvol

We lagen met de boot naast de accommodatie, super!

We hadden de indruk bij het boeken via booking.com dat we in een wijnvat zouden slapen, bij aankomst bleek dat niet het geval te zijn en kwamen we in een warme kamer onder een plat dak. Dat viel dus tegen.

We lagen met de boot naast de accommodatie, super! Personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig en alles was keurig schoon.

In de uithoek van Nederland

de vruchtensalade-veel ananas uit blik

De kamers behoeven enig refurbishing. Parkeren is älmaar rechtdoor", ja dat is een eind. De ontbijtzaal crammed. We deden een suggestie voor een andere opstelling. De koffie stelt niet veel voor, maar voor de rest is het prima. een beetje aan de dure kant. Bovendien hadden we een matrimoniale besteld en kregen twee separate bedden

Leuke ervaring voor verbetering vatbaar
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Ontbijt was inbegrepen maar was minimaal. Verder vonden we de gastvrijheid ver te zoeken en wordt er vanuit gegaan dat het concept zichzelf verkoopt.

Grappig om in een wijnvat te slapen. En de afstand tot het gezellige hindeloopen was goed te fietsen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima verblijf, wijnvaten waren leuk en netjes. Voor eten naar een restaurantje in de buurt gaan.
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

De wifi was erg slecht en het ontbijt was sober. Het restaurant was erg gedateerd qua inrichting en de bediening was een aanfluiting, leek wel of ze de gasten niet wilde zien. Het eten was prima.

Locatie was perfect aan de haven. Wij sliepen in een groot wijnvat en deze accommodatie was goed. De kamer was schoon, ruim, met een mooie badkamer.

Parkeergelegenheid dat het zover weg was

Wat wij hebben ervaren het was super schoon en zeer nette bediening en behulpzaam. Het was in een woord geweldig.

Leuk als ervaring
    • Wellness Kamer - Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Geen kastruimte in kamer. Onduidelijke engelse handleiding voor douche/stoom/infra rood cabine. Deur klemt, veel kracht nodig.

Ludieke accommodatie

Heerlijke, sfeervolle kamer met netjes verzorgd ontbijt in het restaurant
    • Wellness Kamer - Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het was jammer dat er niet was vermeld dat het restaurant nog gesloten was ivm winterseizoen. Bovendien was de informatie over de restaurants in de buurt niet correct. Er restte ons de eerste avond niets anders dan de snackbar op te zoeken.... Bij uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Niet erg betrokken op de gasten.

De kamers zijn echt een aanrader; alles en meer was aanwezig; prima bedden en de wellnessruimte was fantastisch. De tv was meer dan compleet met extra's als netflix, YouTube enz. Ontbijt was goed wat betreft soorten brood en beleg, fruit ed. In het zomerseizoen zullen de avonden gezellig zijn door de sfeerverlichting die overal buitenom hangt. Ook de planten/begroeiing zorgen voor een gemoedelijke sfeer!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk verzorgd weekend
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Zeer mooie, luxe en aparte kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ook hebben wij het diner in het hotel geprobeerd en ook dit was perfect verzorgd

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Mooi historisch, goed gelegen hotel met net opgeknapte kamers

Restaurant was nog dicht vanwege seizoen, maar we hebben lekker gegeten in een buurtcafé

Mooi net opgeknapte kamer met heerlijk bed, uitstekend gelegen

Een super mooi verblijf! Zeker de moeite waard!!!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

De hoofdkussens waren vrij dik waardoor je last van je nek kreeg. Het bed was prima. Valt niet over te klagen, heerlijk schoon en fris!!!

Wij logeerden in de vernieuwde wijnvaten en die waren super mooi! Heerlijk... Er stond een wijntje, koffie, thee en chocomelk klaar op de kamer... heerlijk bad. Alle luxe die je maar kan hebben. Wat ze zeggen hebben ze waargemaakt! Heerlijk verblijf hebben we gehad... Doen we weer... Een aanrader!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Een prachtig, schitterend gelegen hotel met diverse ruimten. Fraai uitzicht op de haven EN het
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Graag een zeepbakje IN de douche; nu moest ALLES van de douchebodem worden opgeruimd..toch wat lastig

Originele wijnslaapkamer annex gezellige zitkamer EN schitterende badkamer; alle vertrekken zeer smaakvol ingericht in sfeervolle kleuren.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Wellness in een Wijnvat
    • Wellness Kamer - Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Het nieuwe Wellness Wijnvat is helemaal te gek. Met een comfortabele duo-relax-bank is het aangenaam bijkomen na de tweepersoons jacuzzi of infrarood stoomcabine. Met een heerlijk tweepersoonsbed is het aangenaam slapen na afloop

Zeer origineel overnachten in een wijnvat!
    • Groot Wijnvat (2 Volwassenen)

Wifi werkte niet, al hebben we nagelaten dit te melden dus had mogelijk na melding snel opgelost kunnen zijn.

Het grote wijnvat is een geweldig leuke, schone kamer! Eenvoudig maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mooie locatie aan de haven.

Kamer was gedateerd, maar van het personeel begrepen dat deze wordt gerenoveerd binnenkort.

Mooie locatie aan de haven. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Fijn dat de hond meekon en daar waren ze goed op ingesteld.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Het ontbijt was goed.

Het hotel komt wat gedateerd over. Nieuwe vloerbedekking in de kamers zou al een stap voorwaarts zijn. Parkeerruimte ontbreekt naast het hotel. In Stavoren zelf is niet zoveel te doen.

Het ontbijt was goed. Eigen fietsen konden worden gestald.

Goed verzorgd verblijf

Bediening in restaurant: goed maar traag

Kamer en beddegoed: heel netjes en schoon

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Wijnvat Welness met Sauna

Fantastische kamer

Prima hotel.

Er viel niets tegen.

Prima ontbijt. Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. Mooie ligging aan de haven.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijk hotel !

Mooie kamer. Rustig. Vlakbij 'alles'. (maar Stavoren is uiteraard niet groot) Lekker ontbijt ! Een aanrader.

Goede accomodatie

Het internet.

Ontbijt was prima. De bedden en de kamer goed. Het eten in het eigen restaurant was zeer goed!

Super!

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Locatie personeel mogelijkheid om fietsen te stallen en op...

Locatie personeel mogelijkheid om fietsen te stallen en op te laden.

Fietsvakantie dus weinig bij de accomodatie geweest.

Geen ruimte om fiets te stallen.

Ontbijt goed,Kramer’s netjes,schoon

Hotel op zich ,oudbollig