Beoordelingen over Hotel Doppenberg 3-sterren

Hogeweg 38A, 2042 GH Zandvoort, Nederland

#20 van de 23 hotels in Zandvoort

goed hotel, zeker als men op doorreis is
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt in hotel zelf, maar dat wisten we wel op voorhand. De voorgestelde locatie voor ontbijt is een eind weg, bij regenweer is dit niet ideaal, maar het aangeboden ontbijt is wel lekker.

Mooie kamer en stalplaats voor onze fietsen. Vriendelijk onthaal.

De communicatie was slecht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De communicatie was slecht. We hadden deze kamer geboekt met als zoekactie 2 volwassenen en 1 kind van 4. Er kwam dit hotel met deze kamer uit en vervolgens zijn er maar 2 bedden. Dit is voornamelijk de fout van booking. Com maar de reactie van hotel eigenaren vond ik ook minder. Want kwam er op neer dat het eigenlijk ons probleem was en dat we ons kind dan maar bij ons in bed moesten nemen.

redelijk goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het wel jammer dat er geen ontbijt in het hotel was en dat de spiegel en de wasbak niet helemaal goed waren. Spiegel zat scheur in en wasbak zat een bruine vlek in.

Bed was fijn om in te slapen. Verder was het personeel aardig. Het ontbijt en de restaurants in de omgeving van het hotel waren prima

Grote kamer, veel ruimte
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De loelkast maakte heel veel lawaai, en de gordijnen waren niet dik genoeg om het licht tegen te houden. Dit maakte (uit)slapen moeilijk. Ook de wastafel naast de bed ipv in de badkamer is geen optimale oplossing om een vriend te laten slapen terwijl ik me scheer.

Grote kamer, veel ruimte

Mooie hotelkamer voor een goede prijs om een nachtje door te brengen in Zandvoort!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parkeerplaats bij/van het hotel. Vanaf 20.00u - 10.00u (volgende dag) gratis parkeren ergens in de wijk bij het hotel (mits er plaats is).

Ruime, prima kamers met ruime badkamer en grote douche. Aan de achterzijde lag je erg rustig, geen lawaai. Hotel is goed te bereiken, ligt op loopafstand van het centrum en het strand.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Kan beter, geluid en verlichting., verder alles schoon , wel een gemis ontbijt.
    • Junior Suite met Balkon

Iets te duur, geen ontbijten., iiets gehorig ..je hoort de buren onder de douche, wc, en stromend water. En kamer iets te donker weinig licht.

In het centrum ,winkels, bushalte, strand,

heerlijk
    • Junior Suite met Balkon

Eigenlijk niks....dus voor ons voor herhaling vatbaar!

De vrijheid; zelf ontbijt kopen, servies en bestek en grote koelkast aanwezig.drankjes zelf meegenomen.prachtig balkon.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het was super leuk en goed geregeld
    • Junior Suite met Balkon

Door omstandigheden moest ik 1 dag verstek laten gaan. Er werd, ondanks dat de mogelijkheid voor het annuleren verstreken was, totaal niet moeilijk gedaan en de nacht die ik er niet was werd niet in rekening gebracht. Echt super aardig!!

Prijs/kwaliteit niet in verhouding
    • Deluxe Driepersoonskamer

De badkamer was steenkoud en met de kleine radiator niet warm te krijgen. Stank op het toilet van rioollucht via het wasbakje, ondanks herhaaldelijk water laten lopen. Ondanks 3 persoons accommodatie geen fijne mogelijkheid om ontspannen te zitten om te eten of een spel te spelen..hebben flink moeten improviseren. Zodra het toilet spoelt valt de waterdruk voor de douche volledig weg. In het algemeen was te zeggen dat de accommodatie een stukje passie en aandacht leek te missen in heel veel opzichten. Hebben een aardig verblijf gehad. Maar het zou voor ons geen locatie zijn om naar terug te keren.

De ligging ten opzichte van het strand en het centrum was geweldig. De bedden lagen prima.Het uit elkaar schuiven van de bedden was minder.

Verder zoeken in Zandvoort. Service waardeloos.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel is niet of nauwelijks bereikbaar per telefoon. Worden ontvangen door receptionist op blote voeten !! Geen gebruik gemaakt van overnachting . Alleen de koffers neergezet en Zandvoort in voor diner en toen ivm plotse annulering vluchten op Schiphol geen refund en geen terugbel-aktie (wel beloofd). Zwaar teleurstellend.

x

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Ik kreeg bij aankomst een andere kamer toegewezen met balkon.

Misschien een antiallergisch kussen voir gasten die niet tegen een veer kussen kunnen.En misschien ergens in het huis een echt koffieapparaat zetten voor gasten die geen oploskoffie lusten.

Ik kreeg bij aankomst een andere kamer toegewezen met balkon.Daarwas ik erg blij mee,omdat ik deze me niet financieel had kunnen veroorloven.

Steile trap.

Prima locatie, grote koelkast op de kamer!! Gratis upgrade naar kamer met balkon. Fijne bedden/kussen. Waterkoker met koffie en thee!

Door goed weer, schone kamer,genoeg eetgelegenheden, dicht bij strand om uit te waaien goed verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Persoonlijk contact dmv een praatje, als je daar tenminste behoefte aan hebt... het maakt het wat gemoedelijker. Het is inchecken, afrekenen en uitchecken en wegwezen.Je kunt er niet ontbijten, je kunt ontbijten bij Lunchbreek verderop in het stadje, even lopen, ontbijt is goed. Hetzelfde ontbijt kun je bezorgd krijgen tegen fikse meerprijs. De naam hotel is niet terecht, er zijn namelijk geen faciliteiten zoals ontbijt of even chillen in gezelschap. Je kunt er niet eten.

De kamer die we hadden was schoon en netjes. Alleen de kussens waren een verschrikking. verbetering vatbaar. Dit ook doorgegeven, leek eigenlijk of je niet serieus werd genomen. De kamer was heel ruim en dat voelde prettig. Het is ook dicht bij zee, heerlijk. Parkeren is nabij (meer dan 7 min lopen) tegen tarief van 8 euro per dag. Direkt doen. Geen gezeur. Supermarkten zijn om de hoek. Wij hebben een leuke vakantie gehad, de strandtenten waren nog open, maar zijn op enkele na wegggehaald ivm seizoen. Hotel ligt gunstig!

Relaxed, luxer dan verwacht, zonder zorgen
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Voor ons nu niet van toepassing, maar n ontbijtruimte op lokatie zou ik normaliter wel fijn vinden

Hadden op verzoek mooie bloemen geregeld, deden niet moeilijk over iets dat ik beschadigde: 'als u maar n mooi weekend heeft gehad'

Het was ok .

Er is geen parkeer plaats van het hotel . Parkeerplaats is een openbare parkeerplaats waar voor je een kaart kunt kopen in het hotel voor 8 euro. Ze serveren ook zelf geen ontbijt ontbijten moet je doen ergens in het centrum .

Mooie ruime kamer .

• Beoordeeld op: 16 september 2017

tegenvaller qua verblijf. Locatie super!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Geen uitleg over ontbijt mogelijkheden o.i.d. bij aankomst kamer zat een lampje los, zou direct wat aan gedaan worden.. niemand gezien. Stonden vieze kopjes op de kamer. Bij uitchecken sleutel aanname aan de deur (kwam niet eens bij de receptie), en bedankt. Geen vraag hoe het verblijf was of iets. Erg jammer.

de locatie is super. Dichtbij het strand, en dichtbij het centrum

Schoon en net hotel. Voldoet voor een enkele nacht of weekend.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ik vond het uiteindelijk jammer dat ik niet kon ontbijten in het hotel zelf. Dit was mij bekend. Ik vond het ontbijt wat ik elders kon krijgen met kaartje van het hotel niet de juiste prijs/ kwaliteit verhouding hebben. Een tweede koffie/thee had al veel goed gemaakt. De WiFi op de tweede slaapkamer was zeer slecht.

Mooie ruime kamers; aparte slaapkamer voor extra persoon met televisie, koelkast en mogelijkheid om koffie en thee te zetten. De kamers zijn zeer netjes, schoon en modern ingericht.

Tegenvaller

De kamer was muf, er was geen wifi, er zaten vlekken op de miur van geplette dieren en het shampoo zakje in de douche was al open.

Het bed sliep lekker

Super, dichtbij t strand en centrum, helemaal top!! Vaker doen!!!

Eigenlijk helemaal niets!!

Kamer 3, meer een appartement dan n hotelkamer, super!! Wel n beetje gehorig. Als er in de 1e kamer n deur geplaatst zou worden, dan n vette 10!! Woensdagmorgen n super lieve mevrouw!! Mochten onze bagage achterlaten en konden zo naar t strand😀 Wel n beetje onduidelijkheid over t ontbijt. Zou wel extra benadrukt kunnen worden dat t ontbijt ter plaatse daar, afgerekend moet worden! Super ontbijt!!!

Zie hierboven
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het was een hok, geen ramen,geen ventilatie, voelde me bedreigd, echt heel slecht hok. Zou ook erg graag mijn geld teruggestort krijgen, door o.a onveiligheid en geen ventilatie bij het slapen. Heb zelf ook foto's gemaakt, als e.v.t belastend bewijs materiaal. Foto en omschrijving kloppen totaal niet., tenminste niet waar ze mij hadden opgeborgen.

Bed

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het had iets hygiënischer gemogen. De badkamer rook erg muf. Verder is het jammer dat er geen mogelijkheid is om te ontbijten. (Echter was het erg leuk om dit op het strand te doen)

We hadden een ruime kamer. Wifi deed het prima. De bedden lagen goed. Het hotel had een huiselijk sfeertje. Het hotel is dicht gelegen bij de stad en het strand.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Terras stelt niets voor, kleine kamer.

Terras stelt niets voor, kleine kamer. Als je er komt om alleen te overnachten en te genieten van Zandvoort is t een prima kamer. Geen luxe, prima gelegen nabij centrum en strand.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Korte "break"
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het parkeren is wel wat lastig, ± 5 minuten lopen naar parkeerterrein, de accommodatie heeft wel "pas" te beschikking, die je uiteraard wel moet betalen.

De kamer was prima, de trap er naar toe, is inderdaad redelijk steil en krap. Verder is alles prima verzorgd, wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, is op andere locatie !! Maar met de koffie/ thee- faciliteiten en winkels niet ver weg was dat voor ons geen probleem.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Een mooi nieuw klein complex.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Een gordijn voor het badkamerraam was wel fijn geweest. Ipv een folie op het raam wat niet aan de randen aansluit. Vrij gehorig.

Een mooi nieuw klein complex. Knusse ruimte.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

voor de rest was het oke.

De verwarmingthermostaat was kapot. Kachel bleef warm. weingig aansluitingen om je telefoon of tablet op te laden. om koffie of thee te zetten weinig ruimte ervoor,moest op een dienblad op de koelkast in de gang. Douche deur piepte,was niet leuk voor de nacht.

Vriendelijk personeel.

Omdat we de hele dag ergens anders vertoefden, was het voor ons prima te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Maar 3 stopcontacten, waarvan 1 voor de fohn in de badkamer, koelkast, waterkoker en tv op dubbel stopcontact aansluiting en de snoer van waterkoker veel te kort. Stond niet op de site, dat je ontbijten in de stad moest. Bril van de toilet paste niet, was in de nacht vervelend als je naar het toilet moest, veel lawaai als je ging zitten.

eigen ingang, koelkast en de koffie/thee service op kamer

Voor deze prijs per nacht, in een soort benedenverdieping...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Voor deze prijs per nacht, in een soort benedenverdieping aan de achterzijde gebouw, zonder uitzicht. geen centrale ruimte, alleen kamers. ontbijt moest buiten de deur of op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Het was schoon en netjes en lekker in het centrum dichtbij het strand en openbasr vervoer,
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het was beetje wat we verwachten alleeen van ontbijt wisten we niet maar was geen probeem

Ontbijt moest je ergend anders nuttigen maar was voor ons geen probleem

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mooie locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

- Ze waren bezig met een verbouwing. - Een kind (baby) lag tot laat in de nacht aan het huilen. - Bedden waren erg hard en kussen stelde niet veel voor.

+ De ligging was perfect. + Ruime kamer. + WiFi

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

er was geen ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

er was geen ontbijt.en ik noes lang achter de duer wachten was erg koud.de man heeft niet mij koffie gegeven,en was helemaal niet vreindijk. en de kammer was erg koud. ik.zou nooit via jullie.meer hotel boeken.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima hotel !
    • Deluxe Driepersoonskamer

De ligging was super! Vlakbij het centrum en het strand. Allemaal op loopafstand. De 3persoonskamer die we hadden was top! Pas gerenoveerd. Met mooie ruime nieuwe badkamer met inloopdouche.Parkeerplaats tegen betaling op loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Voldeed niet aan verwachtingen, zeker geen driesterren hotel, maar eerder 'basic' kamerverhuur.

Kamer kon pas verwarmd worden nadat eigenaar zijn eigen thermostaat omhoog had gezet. Doucheruimte had helemaal geen verwarming. Weggestopte kamer, met naast het kamerraam parkeerplaats voor grote rubberboot op trailer.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Leuk voor een nacht mits je niet te veel verwacht.

Vervelend om te zeggen, maar vloer was niet schoon, wastafeladvoer stonk en er hing nog een spinnenrag met eigenaar. Een trekker voor de douche zou handig zijn.

Leuke locatie vlak bij centrum, leuk om 's avonds rond te lopen, bed lag lekker en we hebben dan ook prima geslapen, ontbijt voucher; goede prijs en tip.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Overnachting in zandvoort
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Op her eersre gezicht leek het schoon maar als je beter kijkt zie je veel viezigheid oa achter de gordijnen ontluchting badkamer smerig er hing een vreemd luchtje op de kamer. Veel dingen ooit begonnen met opknappen echter nooit afgemaakt. Het geheel bood een verwaarloosde en trieste indruk

Locatie top en vriendelijke mensen

Locatie top en vriendelijke mensen

Top verblijf

niks!

Goede schone kamer met comfortabele bedden en een ruime douche

De eigenaar heeft een kinderbed geregeld.

Lawaai koelkast

De eigenaar heeft een kinderbed geregeld.

Prima bed

Prima bed

Was goed!

Geen airco

Ruime kamer, fijne badkamer met inloopdouche, groot balkon

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Geen vervelende verrassingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen vervelende verrassingen. Alles volgens beschrijving.

Echt alles, locatie, hygiëne, kamers enz

Lekker relaxed

Lekker relaxed

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Schone, prima kamer voor de prijs
    • Deluxe Driepersoonskamer

Temperatuurregeling van de kamer....te warm/ te koud. Helaas niet goed regelbaar.

Prima ruime kamer voorzien van alle gemakken.

Erg gehorig in her hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorig in her hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Voor 2 nachten prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gordijn stuk, raam kon niet helemaal dicht. Wat smoezelig

Goeie bedden.

Mijn verblijf was alleen een bed .douche

Geen , moet nog 7,50 voor ontbijt waar je 60 voor een loge per dag Wel te duur .AH om de hoek

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Tv / zenders maar is voor mij geen issue

Schuin / zuiver en heel vriendelijk personeel voor een hele goede prijs

prima, komen zeker nog een keer

niks, vaker geweest bij Hotel Doppenberg

geen ontbijt

Geweldig . Een aanrader . Dicht bij strand en centraal gelegen voor winkels en café restaurants .

Eigenlijk niets.

Alles naar wens. Vriendelijk ontvangst. Prachtige kamer/badkamer. Terrasje.

Locatie was ideaal, dichtbij centrum, strand en station.

Locatie was ideaal, dichtbij centrum, strand en station.

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Uitzicht. Gek kamertje aan achterkant van hotel

Bedden lagen lekker

Geweldige ligging gezellig hotel
    • Deluxe Driepersoonskamer

Voor twee kinderen een twijfelaar was erg krap

De ligging en badkamer

Bedden en kamer waren prima in orde
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De parkeer plaats zou iets dichterbij kunnen

De locatie is heerlijk dicht bij het strand

WiFi niet op gehele gezinskamer, 1 vd 2 ruimtes

Lekker uitwaaien , goede kamer op locatie dicht bij strand en ventrum

N.v.t

Kamer ruim, douche ruim, thee/koffie en ijskast op de kamer. Lekker rustig

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Leuk en klein hotelletje voor een weekendje weg.

Het was allemaal prima.

We hadden een mooie kamer met balkon.

relaxed
    • Deluxe Driepersoonskamer

aparte geur in het toilet

ruime badkamer

Zeer goede prijs

Goede centrale ligging

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

nette kamer schoon,in het centrum, vlakbij de zee Het was...

Er viel helemaal niets tegen

nette kamer schoon,in het centrum, vlakbij de zee Het was super

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Zal niemand aanraden
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niets voiral kamer benauwd geen lucht

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima hotelletje voor paar nachten
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Terras meubilair is nodig aan vervanging toe

Gunstige ligging t.o.v. strand en dorp

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ik miste een handdoek bij de wastafel

De kamer is schoon en modern.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

ja

de geurstokjes

ja

Aangenaam, rustig verblijf

Misschien een beetje verouderd

De grootte van de kamers

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Voor een nacht vol te houden.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

geen ontbijt, niet echt schoon, shabby gordijnen.

Afstand tot de locatie waar ik de volgende dag wilde zijn.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

verblijf was top, ga zeker terug👍🏽

alleen een opmerking, prullebak mag groter en een klok zou handig zijn.

her beste waren echt de bedden, top

de kussens op de bedden

Prima hotel voor een goede prijs.

Kamer 7 sla ik liever over

Kamer 3

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

mooie plaats

het weer

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Veel aan het strand gewandeld
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Matras is erg bobbelig. Daardoor slecht geslapen

Lokatie heel dicht bij het strand. Eigen sleutel. Gezellig ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Kamer was klein maar netjes!

Geen toiletpapier aanwezig.

Kamer was klein maar netjes!! Lekker warm water, lekker bed en een eigen ijskast.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

De locatie is goed, dicht bij het strand en het centrum

De locatie is goed, dicht bij het strand en het centrum

• Beoordeeld op: 29 november 2016

verblijf in omgeving prima maar hotel minder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen nieuwe handdoeken etc. na douchen kamer werd niet verzorgt geen personeel

eten in de strandtent omdat ontbijten niet mogelijk was