Beoordelingen over Romantik Parkhotel het Gulpdal 4-sterren

Dorpsstraat 40, 6277 NE Slenaken, Nederland

#2 van de 11 hotels in Slenaken

Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel.
    • Royal Suite

Jammer dat er geen waterkoker en/of koffieapparaat en minibar op de kamer staat. Er hangen geen glasgordijnen, alleen maar overgordijnen.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. Er ligt een enorme tuin achter het hotel waardoor je zo op de wandelroute zit. Wij hebben enorm genoten!

Mooie locatie en uitzicht.
    • Royal Suite

Op de foto’s echter een iets moderner beeld. Oud en een tikkeltje vies meubilair. Geen lakens voor de hele oude slaapbank waar ons zoontje op moest slapen. Gelukkig hadden we iets mee. Ik heb hier ook niet over gebeld. Anders waren ze zeker lakens komen brengen. Hele oude tv met slecht beeld. Spinnenwebben achter de verwarming. Geen koelkastje gevonden.

Mooie locatie en uitzicht. Kamer was groot en een zeer comfortabel bed. Heerlijk bubbelbad en een fijne douche/moderne badkamer. Mooie grote kledingkasten. Prima ontbijt. Geen hoogvlieger maar echt prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

de rust en de vriendelijkheid van de familie

de kamer; wij hadden duidelijk een mindere kamer zonder balkon omdat we via derden met korting hadden geboekt.

de rust en de vriendelijkheid van de familie

Genieten

Gehorigheid op de verdiepingen.

Zeer fijne en persoonlijke bediening. Mn de tuin met uitzicht op het Gulpdal was schitterend. Eten was voortreffelijk.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, veel te wandelen...
    • Familiesuite

Het was jammer dat er niet de mogelijkheid was koffie/thee op de kamer te maken, ook was er geen koelkastje. Wij hadden een geweldige familiekamer in de residentie, dus niet in het hoofdgebouw zodat je voor koffie op en neer moest pendelen

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, veel te wandelen en te fietsen.

Stijlvol, verzorgd en toch gezellig

Misschien wat meer keuze in dinerkaart.

Uitgebreid en zeer lekker ontbijt. Grote kamer met mooi uitzicht op natuur. Uiterst vriendelijk personeel. Al hadden wij geen hinder van huisdieren, toch vinden wij het ongepast dat honden in het hotel worden toegelaten Hopelijk blijft dit hotel nog lang uit de greep van de Fletcher keten.

De kamers waren ruim en comfortabel en hadden de beschikking...

Voor ons niks. ;-)

De kamers waren ruim en comfortabel en hadden de beschikking over een mooi terras. Ondanks dat wij geen gebruik gemaakt van het zag deze er wel heerlijk uit!

Prima verblijf op een schitterende locatie.

Alhoewel het een prima verblijf was hebben wij de volgende adviezen: Verse jus bij ontbijt, badjassen/slippers op de kamer aanwezig (er is immers een zwembad en een sauna), goede ontvangst alle tv kanalen en een koelkastje op de kamer.

De ruime kamer, het heerlijke en behoorlijk uitgebreide...
    • Familiesuite

We misten stiekem toch nog de mogelijkheid om een kop koffie en thee op de kamer te maken.

De ruime kamer, het heerlijke en behoorlijk uitgebreide ontbijt en natuurlijk het avondeten waren prima.

Wat ons het meest beviel was de rust, het uitzicht aan de...

Het hotel is gericht op vakantiegasten, dus (standaard) geen vroeg ontbijt en geen vroege openingstijden van het zwembad.

Wat ons het meest beviel was de rust, het uitzicht aan de achterkant op de Limburgse heuvels en het uitgebreide ontbijt. De ambiance is mooi en het personeel servicegericht.

geslaagd.

Kamer zou nog plezieriger zijn met een bloemstukje en eventueel een bordje met fruit en vooral met koffie -en thee- faciliteiten. Voor vegetariërs zou meer keus moeten zijn vooral bij het ontbijt. (Hoewel elke wens die ik had gehonoreerd werd én onthouden.)

sfeervolle lounge en eetzaal, met prachtig meubilair en fraaie bloemstukjes. de open ruimtes, en de heerlijke gerechten van het top-koks-team'. Kamer ook mooi gemeubileerd en heerlijk ruim. Het attente personeel.

We hadden een heerlijk lang weekend waarin we konden genieten van de Limburgse gastvrijheid.

Ontbijt bestond uit uitgebreid ontbijtbuffet, we kregen een fantastische kamer. De sauna en het zwembad waren een mooie extra. Het hotel ligt op een prachtige plek en van daaruit kun je uitstapjes maken naar 3 landen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Sfeervol hotel

Sfeervol hotel met klassieke uitstraling waar men er alles aan doet om het naar je zin te maken. Mooie kamer met goed bed en lekkere regendouche. Overal in het hotel mooie verse bloemen. Fantastisch uitzicht!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lekker gezellig Limburgs
    • Familiesuite

Aardig personeel. Goed ontbijt. De familiekamer is zeer ruim met aparte kamer en badkamer voor kids. Het voldeed volledig aan de verwachtingen. Ligging van het hotel is ideaal om te wandelen maar om ook dagtochtjes te maken naar Maastricht of België. Fantastisch hotel!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

fantastische ligging in een natuurrijke omgeving.

fantastische ligging in een natuurrijke omgeving. goede bereikbaarheid van wifi fijne ambiance met vele verse bloem-arrangementen alles was top

ontbijt was prima verzorgd, vriendelijk personeel, prima...
    • Royal Suite

we misten de mogelijkheid om koffie of thee op de kamer te zetten

ontbijt was prima verzorgd, vriendelijk personeel, prima hotel om vanuit lange wandelingen te maken.

het was ok, niet voldoende voor een herhaling

De kleine dingen die je verwacht bij een kamer in luxe hotel, zeker als je de Duitse Romantik hotels als referentiekader hebt. Badkamer was erg onpraktisch. Geen ruimte voor toiletspullen, geen haakjes voor handdoeken bij de wastafel. Het geheel maakte een oudere indruk dan verwacht op basis van foto's.

Ontbijt was prima, evenals de gastvrijheid van de eigenaren en het personeel. Ruime kamer. Prima matras.

zeker voor herhaling vatbaar!!!

informatie over het diner, en de kosten daarvan.

informele ontvangst, goed verzorgt ontbijt. Prima zwembad, oog voor details qua inrichting. Zeer ruime kamer, met apart zitje, en niet te vergeten prachtig uitzicht!

Heerlijk rustig en sfeervol
    • Royal Suite

Alles was fantastisch, sfeervol, zeer vriendelijk personeel, heerlijk diner, prachtige kamers en wellness en schitterende locatie, zeer hondvriendelijk

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Zeer mooie ligging en fantastische kamer met goede bedden!

Geen thee en of koffie mogelijkheden op de kamer. Helaas heeft een lekkende dakgoot op het terras boven onze kamer ons wakker gehouden.

Zeer mooie ligging en fantastische kamer met goede bedden!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het verblijf was goed. Het is een prachtig hotel. Het is ook goed schoon aan alle kanten.
    • Royal Suite

Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat er een storing was bij Visa Card...... Ik kon wel betalen met de bankpas. Dit kwam bij mij erg vreemd over....... Op de kamer was ook te lezen dat een Credit Card die niet van een bank is met 4 % extra kosten berekend wordt.......

Het ontbijt was goed. Het avondeten was goed maar wel zeer prijzig.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prachtige, ruime kamer, schitterende locatie, goed ontbijt,...

Prachtige, ruime kamer, schitterende locatie, goed ontbijt, correct vriendelijk personeel, uitstekende staat van onderhoud van het hotel en de totale aankleding

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Mooie en schone kamers
    • Familiesuite

Familiekamer geboekt voor 2 volw en 3 kinderen. Voor het extra bed voor het 3de kind werd 35 euro per nacht extra gerekend.

Mooie en schone kamers Uitstekend ontbijt Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Zeer gastvrij hotel om je te laten verwennen

Zeer vriendelijk personeel, de ruimte en relaxte sfeer, heerlijk ontbijt en nog lekkerder diner, zwembad met goede jetstream, de wondeemooie ligging en de tennisbaan.

Heerlijk!!!

Eigenlijk niets. Wellicht een klein puntje, was het ontbreken van een waterkoker. Zeker met een jong kind wat je vroeg wakker maakt, zou het fijn zijn om even snel zelf koffie of thee te kunnen maken. Ook al geloof ik dat ze het hier graag voor je komen brengen...

Zeer gastvrij ontvangen. Je bent echt gast en daar doen ze oprecht alles aan! Geweldig uitzicht.

Prachtig gebouw, overwegend vriendelijke bediening . Mooie ligging.

Matrassen zijn veel te zacht en de hoofdkussens vreselijk slap. Niet om op te slapen. Troep! Gebouw met houten vloeren: erg gehorig (lopen, boven me). Attitude van baas cq bedrijfsleider. Die beloofde kluisje te komen ontlocken, maar deed het niet. Bij uitchecken: pinnen kon wel; credit card niet: er zou “een storing” zijn (vond hij gewoon te duur). Bij alle 3 de ontbijten koffiekannen en melkkannetjes gekregen met (behoorlijk) stuk van de schenktuit (ik was toch maar alleen, met een hond, die elders de warme maaltijden gebruikte, dus wat kan het schelen ...). Overig personeel daarentegen was juist enorm vriendelijk en sympathiek! Ik ben erg gevoelig voor het gedrag van eigenaar cq bedrijfsleider en kom er niet meer terug!

Verzorgd ontbijt. Prachtige, ruime kamer. Stijlvolle, smaakvolle, sfeervolle inrichting van kamer en het hele gebouw..

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Boven verwachting
    • Royal Suite

Een aandachtspunt: koffie of thee faciliteit in Royal suites in het landhuis La Residence ,voor s''avonds.

We waren uitstekend te spreken over zowel de kamer als het restaurant en de eigenaren met het personeel waren zeer gastvrij.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

We komen zeker terug, maar willen dan een andere kamer.....

De kamer die wij hadden is erg gehorig: het is hinderlijk om de gasten boven je te horen lopen, wc doortrekken, dingen verschuiven. Er waren honden op die kamer die de hele nacht in beweging waren, niet geslapen die nacht.........

Het ontbijt was prima, zeer verzorgd. Maar het meest trof ons de ons hartelijke service van eigenaar en personeel!

Net hotel op een van de mooiste plekjes in de Limburgse heuvels.

Voor de gevraagde prijs valt het hotel op details een beetje tegen. Zo is het ontbijtbuffet vrij standaard en is her en der kalkaanslag te zien in de mooie badkamer. Wij hadden een kamer aan de linkerzijde die alleen te bereiken is via het restaurant via een vrij smalle trap.

De ligging van het hotel is fantastisch, aan de achterzijde zicht op de heuvels en het Geuldal. Ruime badkamer met bubbelbad, zeer ruime hotelkamer. Het hotel heeft een sjieke uitstraling.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Een beleving, voor herhaling vatbaar.

Ons verblijf in dit hotel was een unieke ervaring, we kunnen geen negatieve opmerkingen bedenken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Kortom: een klasse hotel in een zeer aangename streek.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de kamer was ruim en...

Niet van toepassing.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de kamer was ruim en schoon, mooi zwembad en het personeel was vriendelijk. Kortom fantastisch verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Het verblijf is goed bevallen: goede locatie, parkeergelegenheid, vriendelijk personeel

Diner in het restaurant viel heel erg tegen: te weinig voor die prijs, onaandachtige bediening, het hoofdgerecht was koud en leek al lang van tevoren voorbereid te zijn. Sauna stond niet aan toen we de tweede dag het gebruik van wilde maken. Niemand wist hoe het werkte.

Het vriendelijke en behulpzame personeel. Nette kamers. Geweldige locatie. Heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Geen rekening gehouden dat gasten wat eerder wilden...

Geen rekening gehouden dat gasten wat eerder wilden vertrekken ivm drukte Formule 1 Spa Francorchamps. Toegangshekken parkeerplaats waren gesloten en zouden pas om 7.15 uur opengaan. Tweede dag de auto maar buiten de parkeerplaats gezet. Ontbijt van 25 euro per persoon per dag hebben er maar niet niet bij genomen. 120 euro per nacht was wel genoeg voor een kamer zonder airco en dekbedden voor een strenge winter.

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Royal Suite

Niets viel echt tegen. Onze kamer lag wel aan de weg, waardoor je wat verkeer kan horen. 's Nachts is de weg overigens erg rustig. Daarnaast zijn er ook kamers aan de tuinkant.

Vriendelijk personeel, schone kamer en sanitair, mooie omgeving/uitzicht, prima basic ontbijt, lekker eten in het restaurant.

De kamer
    • Royal Suite

Een haar in het eten verwerkt. Daar kwam discussie over. Gerecht zou van rekening worden afgetrokken. Dit bleek bij afrekening niet het geval. Weer discussie. Uiteindelijk van rekening afgetrokken. Geen klant vriendelijke houding!

De kamer

We hadden een heerlijk verblijf

Geen airco op de slaapkamerkamer. WiFi niet al te best op de slaapkamer en onbeveiligd. In de lounge wel prima contact.

In de achtertuin is het heerlijk relaxen en stil. Buiten ontbijten en dineren. Vriendelijk personeel.

prima hotel

het zwembad is prima, maar sauna en hot tube, waren niet aangezet, toch jammer als je daar speciaal op boekt.

ontbijt prima verzorgd, mooi terras waar je ook kunt ontbijten. aardig personeel

Het ontbijt was heerlijk, alles was aanwezig zoals het hoort.

Heel veel vast tapijt. De prijs is aan de hoge kant.

Het ontbijt was heerlijk, alles was aanwezig zoals het hoort. Mogelijkheid om binnen of buiten te eten. Het binnenzwembad was uitstekend. De kastjes zijn aan vernieuwing toe.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Alles was goed .

Toen wij thuis kwamen heb ik de bon gekeken en wat ik niet begrijp - dat op de rekening staat - Eindschonmak gereekend - voor wat weet ik niet .Dus ?????

Alles was goed .

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima voor een paar nachtjes.

Het hotel zal goed op de details moeten blijven letten om aan een 4 sterren verwachting te kunnen voldoen. Wij troffen in onze badkamer een randje met stof en een douche mutsje van de vorige bewoner aan. De douchekop van de stortdouche had een ontkalkbeurt nodig. Verder werkte het elektronisch slot op de kamer deur niet goed, onze kamer ging van binnenuit niet op slot. De inrichting is een kwestie van smaak.

De locatie en de mooie ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geen 4 sterren waard

In de badkamer troffen we zilvervisjes aan. Nadat we dit gemeld hadden hebben we totaal geef feedback ontvangen zelfs niet enig gevoeld van medeleven. Bij uitchecken, nadat we de vraag kregen of alles naar de zin was geweest, nogmaals aangegeven dat we ook de 2e avond zilvervisjes hadden aangetroffen was de reactie zeer lauw. Niet het gevoel gekregen dat ze het vervelend vonden, alleen een uitleg hoe het zou kunnen komen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

relaxte dagen

Wat mij in het algemeen tegenviel, is dat de keukens van de restaurants vroeg sluiten, 20.00 uur!

Voor wat betreft de veiligheid. Hierbij heb ik het over het uitrijden van de parkeerplaats. Moeilijk zichtbaar of er verkeer aankomt. Het geheel was af. Het voelde als thuiskomen. Omgeving ook zeer mooi. Het ontbijt uitgebreid, voor elk wat wils. Personeel was ook gastvrij en aardig. Ik wil er zeker nog eens naar toe.

4 dagen in een warm bad.

Helemaal niets

Het verblijf en de totale entourage waren ronduit geweldig. De familie Huls en hun medewerkers zijn in positieve zin nadrukkelijk aanwezig,maar tegelijkertijd op gepaste afstand.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

zonder meer UITSTEKEND !!

in verband met een vroege/late in/uitcheck was men minder enthousiast - we hielden ons aan de geldende huisregels

uitstekend ontbijt, prachtige tuin, heel vriendelijke ontvangst en een intiem interieur (verbouwde rijke villa)

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een gepolijst diamantje in de Parel van het Heuvelland

Helemaal niets !!!

Ik ben vanwege mijn werk nogal vaak op reis en heb al heel wat hotels in binnen en buitenland “versleten “. Onlangs ben ik uitgekomen bij het Parkhotel het Gulpdal ( uiteraard vooraf de lovende recensies gelezen en de brochure bekeken ) Alles wat er beschreven is wordt waargemaakt en klopt als een bus , het is een genot om hier te verblijven. Je komt volledig tot rust in deze , inderdaad , idyllische omgeving. Prachtig kleinschalig hotel , zeer vriendelijke staf en medewerkers, flexibel , zeer klantgericht en uitstekend restaurant verscholen in het heuvelland. Om u een indruk te geven van klantgerichtheid ; ik moet vanwege mijn werk altijd eerder weg dan het ontbijt wordt geserveerd echter op aanvraag wordt er apart een vroeger ontbijt geregeld , top klantenbinding. Kortom , absolute aanrader.

een heel aangenaam verblijf

het was een van de betere hotels die ik bezocht heb.ontbijt was heel lekker en personeel heel vriendelijk en behulpzaam er was een heel aangename terras met een prachtig uitzicht voor mij is het 9,5 op 10 dus super zeker een aanrader

Alles perfect verzorgd en fantastische omgeving.

Geen airco en/of hor/klamboe. De deuren van de kamer moesten lang open om het qua temperatuur aangenaam te maken met als gevolg dat we last hadden van muggen.

Alles perfect verzorgd en fantastische omgeving.

gastvrijheid.
    • Royal Suite

de afwerking van het hotel. de deurknop van de schuifpui zat los. verlichting boven het bed zat met ductape vastgemaakt. handdouche zat los.

gastvrijheid. ligging was mooi.

Fantastisch hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Niets !

Het hotel was zoals eigenlijk elk hotel zou moeten zijn. Uiterst comfortabel en schoon in alle opzichten en details. Diners waren een culinaire verrassing.

Stijl omringd door schoonheid.

Met dinerkaart waren we nog gelukkiger geweest.

Heerlijk rustpunt in een prachtige vallei. Rustig, professionele staf. Alles ademt ervaring, kwaliteit en een zekere sjiek. Dineren is volgens dagmenu en eten smaakt goed. Kamer was ruim, luxe, met fraai uitzicht en fijne badkamer.

Mooie bestemming voor een relaxt lang weekend.

eigenlijk was alles prima, het enige minpuntje is de lift als je op de 3e etage zit. De trappen zijn smal en lastig als je iets met je meedraagt. de lift is langzaam en op bepaalde momenten druk bezet.

Relaxte sfeer, gezellige lounge, leuk buitenterras, diner uitstekend, veilig parkeren, mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Zeer aan te bevelen

Bij aankomst ruim parkeren en een warm welkom in een prettige klassieke ambiance. De kamers zijn zeer comfortabel, ruim en schoon. Een heerlijk uitgebreid en gevarieerd ontbijt met o.a. verse broodjes, diverse cereals, vers fruit en een kannetje verse koffie/thee aan tafel. Terug thuis bleek ik in de kamer een oplader te zijn vergeten, maar deze werd kosteloos nagestuurd. Chapeau!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Saai!!! We hebben in de omgeving wel veel gewandeld.

Wellness mag geen naam hebben. In jullie adv staan een aanral hotelfasiliteiten die er helemaal niet zijn. Zoals een bowlingbaan en nog het een en ander. Ik heb dit hele hotel uit m'n systeem gegooid. Het is er verzorgd, maar ontzettend saai en vreselijk gedateerd. Alles is op fluister niveau, er zit totaal geen sfeer in.

Personeel

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Lang weekend in maart.
    • Royal Suite

-Prijs 'Royal Suite' voor 3 nachten eigenlijk te hoog; -Bad/douche combinatie = veel bad, weinig douche; -Beetje vergane glorie. Te merken aan staat van onderhoud. Maar zeker wel knus!

Weekend heerlijk relaxen binnen en buiten het hotel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima hotel met kleine verbeterpunten om het het nivo waar te maken.

- Geen badjas(sen) aanwezig - Geen afvalbakje op kamer (wel (te) kleine op badkamer) - Geen minibar op kamer - Wifi haperde

- Ontbijt - Diner - Ruime kamer - Luxe badkamer met bubbelbad

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Zorgeloos genieten op de rand van Nederland !

Als er dan toch iets nog 'ietsje' beter kan.....misschien het ontbijt nog iets upgraden !

Nu hebben we ze echt allemaal gehad in Slenaken. Lager dan een 9 hebben we geloof ik niet gegeven. 'Het Gulpdal' voegt daar een dikke 10 aan toe. Kwaliteit van 'uniek' niveau in het mooiste stukje Nederland. Dit is Horeca zoals het bedoeld is, Subliem !

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Rustige omgeving , uiterst vriendelijk personeel, De menu`s...
    • Familiesuite

Miss frigo op de kamer en een warm water ketel voor koffie of thee te maken .

Rustige omgeving , uiterst vriendelijk personeel, De menu`s waren top ! kamers uiterst verzorgd . Prijs kwaliteit super !

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Uitstekend familiehotel in een schitterende omgeving met daarbovenop lekker eten !

Koffie, thee en water graag voorzien op de kamer Eventueel een minibar Een badjas en slippers zijn ook altijd gemakkelijk om naar wellness te gaan

Kamer en badkamer is dik in orde. Diner en ontbijt waren verrukkelijk Zeer vriendelijk personeel Schitterende omgeving

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een net hotel op een mooie locatie.

Een hotel voor een wat hogere leeftijdscategorie. Tijdens het inchecken was info over het zwembad en de andere voorzieningen fijn geweest. Bijvoorbeeld openingstijden en locatie van het zwembad.

Een net hotel op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Aardig hotel

De sauna is erg klein en werkte niet naar behoren. Het hotel is vrij prijzig, voor dit geld kun je op andere locaties meer luxe krijgen.

Gezellige ambiance, gastvrij personeel en de keuken is goed.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Luxe alom en zeer comfortabele kamer met een uitstekende badkamer (incl. jacouzi en een regendouche)

De sauna is er wel, maar stelt niet veel. Een hok die niet eens op temperatuur was. Qua omgeving zou ik eerder kiezen voor het Geuldal omdat daar veel meer wandelmogelijkheden zijn en de omgeving (de Geul) is mooier. De regendouche mag wel een keer ontkalkt worden.

Prijs / kwaliteit verhouding was prima. Prima kamers, prima keuken, prima personeel. zondermeer een fijne hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een prachtig hotel in een schitterend decor

Het bed is niet groot (jr. Suite).

De locatie is top! Ook de uitstraling van het hotel dat past in de omgeving en de schitterende tuin zijn uitstekend. De diners zijn prima met goed gekozen wijn daarbij. Leuk terras

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ontbijt prima, diner meer dan uitstekend!

Airco was een bonus geweest. Alhoewel misschien niet altijd nodig; wij waren er toevallig op de warmste dagen van dit jaar.

Ontbijt prima, diner meer dan uitstekend! En fijn dat ons hondje ook welkom was. Die heeft zich ook prima vermaakt :-)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Verhouding prijs kwaliteit voor suite niet in orde
    • Royal Suite

De royal suite bevindt zich op enkele minuten lopen van het hotel. Geen koffie/thee faciliteiten en minibar/koelkastje op de kamer zodat je altijd naar het hotel moet lopen voor een gekoeld drankje. Zonde van het terras bij de suite. We vonden daarom de prijs niet in verhouding tot wat we kregen (prijs is zonder ontbijt wat eigenlijk wel bijgeboekt moet worden omdat je in de kamer geen faciliteiten hebt om zelf ontbijt te maken, dus reken 185 per nacht inclusief ontbijt, voor diner tel je er nog 100 bij op). Ook voor de sauna en het zwembad moet je de straat op. Tip voor de eigenaar: maak er een appartement van of zorg er voor dat er bij deze residentie ook hotelfaciliteiten zitten (met roomservice en/of ontbijt bijvoorbeeld).

De royal suite was erg comfortabel en ruim. Mooi uitzicht op het dal vanaf je eigen terras. Bubbelbad en mooie inloopdouche. Eten in hotel is erg goed (wel hoger prijssegment).

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Fantastisch. Perfecte locatie om tot rust te komen en/of zeer mooie wandelingen te maken.

WiFi weliswaar gratis maar zeer slechte verbinding. Nogal gericht op een ouder en kapitaalkrachtiger publiek

Prima ontbijt Vriendelijk en attent personeel. Lekker menu

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

ideale uitvalsbasis voor sportieve vakantie (wandelen en fietsen)

voor die prijs verwacht je toch een ijskast, safe en airco op de kamer

ruime kamer, zeer mooie ligging, mooi terras, uitstekend ontbijt gunstige ligging tussen Maastricht Luik en Aachen

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Schitterend hotel, uitstekende ontvangst in dit in een zéér mooie omgeving.

Mooie, ruime en zeer nette kamers (junior suite), heerlijk ontbijt, elke avond een zéér lekker en afwisselend 4-gangenmenu, ... en dit alles in een schitterende omgeving. Zeker een aanrader! Ook ons hondje voelde zich er welkom :-).

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Heerlijk, ook door het mooie weer.

Eigenlijk niks. We hadden wel prachtig weer.

Het diner wordt uitgeserveerd zonder prijskaartje. Dat viel erg mee. Volgende keer reserveren wij een kamer aan de achterzijde: prachtig uitzicht op Gulpdal.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Wat overprijsd hotel
    • Royal Suite

Wij verbleven in "de Residence" een villa op een flinke steenworp afstand van het hotel. Dat was ons niet vooraf medegedeeld. Wij vonden het prima, maar wanneer je rekent op de reuring van een hotel, of slecht ter been bent, kan dat flink tegenvallen. Wanneer je in de Residence overnacht met een vriend/vriendin kan het toch wat ongemakkelijk zijn dat er geen deur is tussen de slaapkamer en de badkamer. Aan de achterzijde van het hotel is een terras alwaar men kan dineren en ontbijten. Met een fraai uitzicht over de heuvels en het overvolle parkeerterrein van het hotel. Prijs kwaliteit verhouding hotel niet goed. Te duur voor een middenklasse hotel.

Het diner was bijzonder lekker, evenals de wijn. De prijs kwaliteit verhouding van het diner was prima.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Sfeervol hotel in een zeer mooie omgeving

Bed viel wel iets tegen. In het midden liggen op een 2 persoonsbed kon niet. Je lag dan tussen de 2 aparte matrassen in.

Geweldig ontbijt, sfeer, locatie en faciliteiten. Diner een aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Super hotel!

De prijs voor het eten en drinken was erg hoog. De lift haperde, daarom voor de veiligheid maar steeds de trap genomen.

Het ontbijt was heerlijk. Prachtig uitzicht vanuit het hotel. Heerlijke terrassen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers. Alles super!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Het is een zeer oubollig hotel en de kamers zijn erg gehorig. Wanneer iemand op de hoger gelegen verdieping gebruikt maakt van het toilet of de douche hoor je het water door de afvoerbuizen kletteren. Ja, dat gebeurt ook 's nachts.

Prachtige omgeving om te wandelen.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het comfort en de gastvrijheid.

De prijs van het diner en op opmerkingen werd niet attent gereageerd.

Het comfort en de gastvrijheid. Het is een bijzonder fris hotel. Overal mooie verse bloemen, prachtig gedekte tafels en een schitterende tuin.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Ontspanning

Op de kamer werkte wifi maar matig

Fijn hotel op een prachtige lokatie, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamer met balkon en vrij uitzicht. Prima uitvalslokatie voor een bezoek aan het mooie Zuid Limburg en omliggende steden.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prachtige locatie, heel verzorgd en chique hotel. Heel gastvrij.

De doelgroep sloot niet echt aan voor ons gevoel. Als sportief jong stel voelden we ons een beetje uit de toon vallen.

Heel gastvrij, chique uitstraling, mooi terras en verzorgd ontbijt.