Beoordelingen over Hotel Randduin 3-sterren

Duinbeekseweg 24, 4356 CE Oostkapelle, Nederland

#3 van de 7 hotels in Oostkapelle

Fijn weekend aan de Nederlandse kust.
    • Studio:

Niets, alles was in orde.

De ligging van het hotel is uitstekend : dicht bij het strand en dicht bij het centrum van Oostkapelle. Vanuit het hotel kun je veel uitstappen doen. De studio met terras vonden wij super, alsook de faciliteiten van de studio. Het ontbijt was zeer goed. Wij hebben van ons verblijf genoten en komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

bij prachtig weer is het een uitstekende plek om een strandweekend te plannen!

jammer dat er geen airco was. wel een mobiele ventilator gaf wat verkoeling gelukkig De doucheruimte is erg eenvoudig en wat klein helaas .er was geen ruimte bijv. bij de wasbak voor 2 kleine toilettassentoilettassen.De wc is niet gescheiden van de doucheruimte. kleine punten maar we hebben het er goed gehad!

De locatie op loopafstand van het strand aan de rand van het bos.het is er heerlijk vertoeven. de kamers zijn wel eenvoudig maar voldeden voor ons. wij zijn goed ter been dus op wandelafstand was er voldoende gelegenheid om lunch of diner te nuttigen. Je kan in de tuin ontbijten .

Een aanrader als je van rust en natuur houdt.

Prachtige ligging op loopafstand van de mooie stranden van Oostkapelle. Aan de rand van een schitterend bos/wandelgebied. Goed ontbijt in een prettige sfeer. Vriendelijk personeel.

Hotel Randduin is een erg leuk hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hotel Randduin is een erg leuk hotel. Heerlijk rustig. Het ontbijt was heerlijk. We zijn maar 1 nachtje geweest, maar komen zeker nog een keer terug. Een aanrader!

eenvoudige nette kamers en variërend lekker ontbijt .

tapijt op de kamers aan vernieuwing toe en rekje in de badkamer om toiletspullen op te zetten

eenvoudige nette kamers en variërend lekker ontbijt . Super ontvangst

Heerlijk rusig gelegen hotel aan de bosrand en dicht bij het strand

Zou het niet weten

We hadden een mooie grote kamer. Hotel ligt, heerlijk rustig, aan de bosrand. Vanuit het hotel loop je in ongeveer 10 minuten naar het strand.

toch genoten van die enkele dagen, alleen jammer van die badkamer...
    • Kleine Tweepersoonskamer

de badkamer in de kleine logeerkamer je kan er nauwelijks in bewegen, toilet met de neus tegen de deur en niets om iets op te bergen dit was een heuse tegenvaller

de ligging aan de rand van het bos zowat midden heel wat leuke uitstapjes het ontbijt was ok

geweldig

Het ontbijt was heerlijk, lekkere koffie. Het was heel fijn om in de tuin te kunnen zitten en we zaten op loopafstand van het strand. Ook was er de mogelijkheid om een fiets te huren bij het hotel.

We hebben het erg naar onze zin gehad.

De kamer en badkamer wat aan de krappe kant voor mensen met een flinke lengte.

De ontvangst was uitstekend daardoor voelde je je direct thuis. Een fijn terras voor rust en een goed boek. Prima bedden. Het ontbijt was goed voor elkaar.

Heerlijke relaxte minivakantie in een groene omgeving.
    • Studio:

enige minpuntje was het fruit bij het ontbijt (niet vers, uit blik o.i.d.?)

Ontbijt heerlijk. Locatie prachtig in groene bosrijke omgeving en dichtbij zee. Mooie tuin. Ligging is uitstekend (veel te doen in omgeving). Studio met balkon zeer prettig.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De ligging was fantastisch, tegen het bos aan en vlakbij het...
    • Studio:

Het uitzicht. En constante "zoem" van een afzuiger. Jammer anders had je alleen maar vogels gehoord.

De ligging was fantastisch, tegen het bos aan en vlakbij het strand.

Zalig relaxen en genieten!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel lekker en uitgebreid ontbijt, gezellige lichte en zonnige ruimte. Vriendelijk personeel. Bedden heerlijk, alle comfort op de kamer. Zonnige tuin, heerlijk luieren, strand en bos dichtbij. Zalig!!!!

Hotel Randduin: Zeeuwse hartelijkheid en rust

Badkamer zou wat meer afleg mogelijkheden mogen hebben

De hartelijkheid en behulpzaamheid van de ontvangst waren heel plezierig en het ontbijt was prima. Mooie ruime kamer. Heerlijke bedden. Prettige tuin. Heerlijk rustig en dicht bij het strand. Parkeergelegenheid en voldoende fietsen om te reserveren.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Fijn!
    • Studio:

Kleine aanmerking: antislipmatje in het bad

Het is een knus hotelletje; mooi gelegen en beschikt zelf ook over een mooie tuin. Wij komen er al zeker 10 jaar en hopen dit nog lang vol te houden.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed , rustig en aangenaam verblijf

Geluids overlast van de naburige badkamer s morgens vroeg. De inrichting van de kamer een badkamer zijn wat passé.

De rustige en perfecte ligging. Het ontbijt.

Het enige wat tegen viel was het weer. Koud en veel wind. Maar een reden om terug te komen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Leuk hotel, mooi gelegen. Heerlijk bed. Badkamer wel klein maar goed en schoon en lekkere douch. Kamer groot genoeg had ik kleiner verwacht. Lekker en goed ontbijt. Ik zou zo weer bij jullie boeken.

Een aanrader voor wie er echt even uit wil

Een tafeltje met lokale informatie zou wel mogen.

Een oase van rust: je krijgt waar voor je geld. Geen mega-complex, maar comfortabele kamers met toilet en badkamertje apart, parking voor fiets en auto dik OK, ontbijt uitgebreid en fijn personeel. De aangename tuin en de reeën die bij valavond tot bij het hotel kwamen namen we er graag bij!

Gezellig hotel op een prima locatie

Beetje gedateerd. Kleine badkamer. 1 minder goed matras. Kamer (20) ligt langs de weg. Ik mis een relaxbank in loungeruimte

De ligging aan de rand van het bos. Dichtbij het strand. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Fietsverhuur niet duur.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heerlijk genoten in een rustige natuuromgeving!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gezien het hotel vooral gebruikt wordt door rustige gasten misschien ook enkele e-bikes voorzien. Wij hebben ze gehuurd in Domburg. Verder geen negatieve opmerkingen, we hadden een fijne driedaagse!

Heel nette kamer, uitstekend ontbijt, vriendelijk onthaal. Super rustige ligging in een klein bosje, uitstekend voor wandelen en fietsen. De wandeling naar het strand duurt slechts 20 minuten. Domburg met restaurants, café's en leuke terrasjes liggen vlakbij. Fietsen naar Middelburg is ook een aanrader, leuk stadje waar ook wat cultuur te snuiven is. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Ideale plek om tot rust te komen en prachtige wandelingen te doen !
    • Studio:

Enorm rustige omgeving. Naast het bos en vlakbij de duinen en het strand. Veel mooie wandelpaden en fietsknooppunten. Rustig maar toch vlakbij Domburg (ong. 4km) en Middelburg (ong. 10 km) Heel vriendelijk personeel en nette kamers. Goed ontbijt, goede prijs kwaliteit verhouding.

Heerlijk hotel, aanrader!

Niets viel tegen, alles was boven verwachting.

Sfeervol familiehotel op een prachtige locatie vlak bij bos, duinen en strand. Vriendelijke mensen, mooie tuin, trampoline voor de kinderen, rust, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Voor de derde keer te gast in hotel Randduin.
    • Studio:

Voor de derde keer te gast in hotel Randduin. Weer uitstekend bevallen. Mooie locatie op loopafstand van het strand en perfect gelegen voor fietstochten door Walcheren.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Hebben 3 dagen genoten komen zeker terug !

Klein minpuntje, weinig ruimte in badkamer voor je toiletspullen.

Ontbijt voldoende ,fijn gezellig kleinschalig hotel,heerlijke omgeving midden de bossen en duinen korte wandeling naar het strand. Kamer is niet groot maar voldoende ( kamer nr 20) Jammer dat je s'avonds oppad moet voor het avond eten! Zomers niet erg maar najaar "vroeg donker en fris " niet zó prettig Is te ver om te lopen naar een restaurant ,je hebt vervoer nodig.

Het was een prima accommodatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was een prima accommodatie. Alleen jammer dat je voor het diner 20 minuten naar de dorpskern moest lopen voor restaurants. Wij hadden daar geen auto ter beschikking. Ontbijt was super. Kamer klein maar fijn.

Fantastisch!

Zeer ruime en schone kamer en badkamer. Compleet ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige ligging naast het bos en op loopafstandvan strand en centrum.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeker om nog eens terug te gaan

De vloerbedekking in de kamer vast tapijt. Niet voldoende verluchting in de badkamer.

Ontbijt was uitstekend.Een fantastische ligging direct aan een bos en op 10 minuten wandelen naar het strand. Een kleine tip koffie aan de tafel in thermos kan.

Genieten in Oost-Kapelle!

Er staat bij de ontbijtzaal een koelkast met (fris)drank en een automaat voor koffie en thee. Per kop (papieren bekertje) kost koffie en thee € 1,50. Ik zou het attent en klantvriendelijk vinden als de koffie en thee voor gasten gratis was.

Kamer en badkamer lekker ruim en schoon. Prima bedden. Door de donkere meubels en vloerbedekking vond ik de kamer toch wat bedompt. Er was wat achterstallig schilderonderhoud (plinten, kozijnen). Ontbijt was niet heel erg luxe, maar het was gevarieerd genoeg en lekker. Gezellige ontbijtzaal. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Voor een paar dagen Zeeland prima (kleinschalig) hotel.

Jammer dat er geen bar bij het hotel aanwezig was, om even een drankje te doen.

Het ontbijt was uitgebreid en werd continu aangevuld. UItstekend. Kamers waren netjes.

Mooie omgeving / prijs-kwaliteit van het hotel matig

Matig ontbijt zonder variatie bij meerdaags verblijf. Er was voldoende ruimte toch werden mijn man en ik weggestuurd bij een tafel die voor 3 was gedekt. De 'grote' kamer voor een stevige prijs beoordeelden wij als klein. Bij een buitentemperatuur van 22 graden was het binnen erg warm.

Achter het hotel ligt een prachtige tuin.

Genoten!

Overal kan er wel eens iets ¨beter¨ maar voor een prijs-kwaliteit garni hotel is dit een prima locatie

Prima locatie met bos voor de deur en dicht bij het mooiste strand van Nederland. Mooie tuin om te ontspannen en gezellige inrichting voor families en echtparen. Schone kamer met goede bedden en vriendelijk personeel naar iedere gast toe; óók in het drukke hoogseizoen. Beslist aan te bevelen en wij overwegen er weer eens terug te keren.

Een goed ontbijt zoals het hoort, niet overdreven maar toch...

Een goed ontbijt zoals het hoort, niet overdreven maar toch van alles voldoende. De locatie aan de rand van het bos op slechts een 10-tal minuten wandelen van het strand en de mogelijkheid om in de nabij gelegen dorpen/stadjes ' avonds lekker te gaan eten.

Relax en tegelijkertijd sportief
    • Studio:

Eigenlijk niets. Op de kwaliteit van de fietsen was wel het en ander iets aan te merken. Na melding bij de receptie hoefden we de huur van 2 fietsen over een week niet te betalen. Sympathiek!!

de locatie is geweldig: rust; in de natuur; vriendelijk personeel; mooie omgeving om te fietsen, te wandelen en te zwemmen

Geweldige ligging aan de bosrand, 10 minuten lopen tot aan...

N.v.t.

Geweldige ligging aan de bosrand, 10 minuten lopen tot aan strand. Rustig hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Mooie tuin met ligbedden en zitjes.

Zalig om even helemaal tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving!

Kamers zijn wat verouderd, vooral de badkamer is zeer 'basic' en klein, slechte belichting en geen kapstok in de badkamer.

De ligging vlak aan het bos is zalig! Goede bedden en gezellige ontbijtruimte met zicht op de mooie tuin!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

rustige plaats om heerlijk te relaxen en goed uitgangspunt voor alle activiteiten

Ik mis VERSE fruitsalade

Zeer vriendelijk personeel 's morgens aan het ontbijt . Ook telkens snelle bediening (met koffie ). Ook het personeel dat de kamers komt poetsen is heel vriendelijk . Goede ligging aan een prachtig bos om door te wandelen/fietsen . Heerlijke tuin om in te relaxen .

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

SUPER-locatie

De kamer was wat verouderd, maar toch zeer proper. Het enige wat mij persoonlijk tegen zat, waren de zachte matrassen, maar dit is voor iedereen anders. Je kan 's avonds niet eten in het hotel, maar er zijn in de omgeving voldoende restaurants op wandelafstand waar je lekker kan tafelen.

De locatie is geweldig als basis voor lange wandelingen of fietstochten: het hotel ligt aan een prachtig bos waar je uren kan wandelen alvorens je je volledig kan ontspannen aan het mooiste strand van zeeland. Het is een huiselijk hotel met een basic maar zeker voldoende ontbijt. De kamer is lekker ruim.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Ontbijt prima verzorgd, kamer ruim en stil, ligging mooi en...

Parkeerplaatsen iets ruimer, verder alles zeer goed

Ontbijt prima verzorgd, kamer ruim en stil, ligging mooi en zeer rustig, personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

is voor herhaling vatbaar als ik terug naar Walcheren zou gaan..
    • Kleine Tweepersoonskamer

het ontbijt was zeer verzorgd en meer dan genoeg... toch spijtig dat er geen vers gesneden fruit was (uit een doos) en vers fruitsap aanwezig was! voor de rest alles dik in orde. De kamer was verzorgd maar toch wel tamelijk stoffig (op kleerkast), wss door het tapijt, is niet zo hygienisch. badkamer was daarentegen wel heel proper (met douchegel en shampoo)

de ligging is super ! heel rustig en aangenaam om te slapen! wakker worden met enkel geluid van vogeltjes in het bos! een aanrader. zeer vriendelijk personeel.

je komt er echt tot rust,in het groen met mooi vogelgefluit,en gaat ontspannen naar huis

De bocht in de straat naast het hotel was soms gevaarlijk door weinig zicht en de smalle weg

De rustige groene locatie,het prachtige ontbijt in een fraai interieur,de mooie verzorgde tuin,de zalige bedden,de wandelwegen zonder gestoord te worden door fietsers of auto's

Het is een onderkomen die ik zeker bij vrienden en kennissen durf aan te bevelen voor een kort verbl
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer had iets groter gekund, maar is gebonden aan de bouw van het hotel.

Vriendelijke ontvangst en gemoedelijke sfeer. Je voelt je direct thuis. Goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Even lekker weg

De afwerking van het hotel kan hier en daar worden verbeterd.

Alles was netjes geregeld. Het is een kleinschalig familie-hotel. Dit vonden wij erg fijn!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Aangenaam verblijf ... rustige bosrijke omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer iets te klein voor grote mensen ...

Het ontbijt was heerlijk ... koffie excellent ... service = top ... heel vriendelijk onthaal... gezellig verblijf

Super ontspannende plek en heel fijn uitgangspunt.
    • Studio:

Prima ontbijt, fijn dat we fietsen konden reserveren (van redelijke kwaliteit). Praktische kamer met balkon, uitkijkend op mooie tuin. Locatie was fantastisch.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Natuur dichtbij.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De koffie in de automaat op de gang is niet te pruimen. In het restaurant is het daarentegen goed.

Het hotel is eenvoudig doch prima. De omgeving is grandioos.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prettig verblijf in mooie omgeving
    • Studio:

Jammer dat er met chloor wordt schoongemaakt op de kamers. De geur is niet echt prettig.

Goed ontbijt, voor ieder wat wils, veel soorten broodjes! Super!!! Rustig gelegen, vriendelijke medewerkers, dicht bij het strand. Alles netjes schoon. Als de wind goed staat kun je de zee horen

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Heerlijke douche, lekker ontbijtje, vriendelijk personeel

De tweede (zondag) ochtend deed de verwarming het niet!!!! Ik kreeg wel pijn in mijn nek van het omhoog naar de TV kijken.

Heerlijke douche, lekker ontbijtje, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2016

aanrader

We waren tevreden.

Het kleinschalige. De prachtige omgeving. Lopend door t bos en in korte tijd op t strand. De rust, s nacht hoor je praktisch geen geluiden...

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

• Studio:

Ontbijt was goed. De kamer is gezellig ingericht en er staan fijne stoeltjes. De bedden lagen heerlijk. Alles was keurig schoon. Hotel ligt in een prachtige rustige omgeving en dichtbij het strand

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving
    • Studio:

Geen gelegenheid tot koffie in de loop van de dag, tenzij van de automaat

Prima ontvangst, ongelofelijke, rustige ligging, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Was heerlijk

Wat later ontbijt

Leuk hotel Maar vooral de ligging Lopen naar strand

Fijn hotel op fantastische locatie.

Geen tegenvallers.

Comfortabel, midden in de natuur en op loopafstand van de stranden. Vriendelijk personeel en prima ontbijt,

Goede herinnering. Voor herhaling vatbaar t.z.t.

Ontbijt prima. Rustgevende stille omgeving.

• Kleine Tweepersoonskamer

We hadden regelmatig last van sigarettenrook van de benedenburen in de vakantiewoning. Dat was minder.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima accommodatie 15-20 min loopafstand tot strand

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Vooral de ligging , kort bij het strand en in een heel...

Totaal niets tegen gevallen

Vooral de ligging , kort bij het strand en in een heel rustgevende ligging.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

lekker en ruim ontbijt, vriendelijk personeel en ideale...

lekker en ruim ontbijt, vriendelijk personeel en ideale ligging op 8 min van strand. Priveparking

Prima locatie in prachtige omgeving

Incheck tijden zijn van 14.00 tot 17.00uur.

ontbijt was prima. min punt is dat je maar van 14.00 tot 17.00 uur kunt inchecken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerijk ontspannend en stil

Omgeving, kamer en ontbijt

Rustig

Parking is wat aan de kleine kant

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, zeer rustig s'avonds, ligt op enkele minuten wandelen van de zee

de rust

de rust

Fantastisch, lekker rustig, netjes, ontbijt was top, vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te dun kussen maar dat is persoonlijk.

Het ontbijt was gevarieerd, lekker en met vers warm brood.

Ontbijt, terras en locatie

badkamer gedateerd, geen airco op de kamers en ook geen ventilator beschikbaar

Ontbijt, terras en locatie

ideaal voif een kotg verblijg.

Te kleine parkeerplaatsen.

Ontbijt was uitgebreid. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel.

Het was naar onze zin

Grote van de kamer

Ontbijt was goed

• Kleine Tweepersoonskamer

Fiets of auto nodig om dorpje te bezoeken. Te voet te ver als men slecht ter been is.

Locatie Rust Eigen parking Vriendelijk medewerkers

Locatie bij bossen en vlakbij de zee en mooie uitvalsbasis...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Locatie bij bossen en vlakbij de zee en mooie uitvalsbasis om andere plaatsen te bezoeken.

Rust en stilte

Gedateerd

Rust en stilte

naar tevredenheid!

douche wand schoof slecht

ontbijt goed en kamer goed

Ik ben zeer tevreden

Uitchecken om 10:00 uur Het kan iets later

Ontbijt was heerlijk goed verzorgd Kamer schoon Zeer comfortabel bed

Ik was er met mijn zus 3 nachten. De locatie is perfect maar eigenlijk alles. Echt top!

De locatie/ de rust

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Goede rustige ligging in bosrijke omgeving.
    • Studio:

Goede rustige ligging in bosrijke omgeving. Na een korte wandeling ben je op het strand/aan zee.

Dat bij koudedagen de verwarming op de kamer aan was.
    • Studio:

Dat bij koudedagen de verwarming op de kamer aan was. - Voor ouderen locatie om te lopen ver van dorp

Een topverblijf

Heel relaxed !