Beoordelingen over Hotel Restaurant 'de Vossenberg' 3-sterren

Elspeterbosweg 1, 8076 RA Vierhouten, Nederland

#4 van de 7 hotels in Vierhouten

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten over de Veluwe

vanaf de foto hadden we een mooiere kamer verwacht. het was vrij schoon, leuk ingericht. alleen de entree nr de kamer viel tegen. buitendeur afgebladderde verf. hal armoedig. het was ook rommelig in het bijgebouw, waar wij onze kamer hadden. de hele dag mensen die in en uit liepen. de nachten waren wel heerlijk rustig, geen herrie van buitenaf.

het ontbijt was prima. alleen jammer dat er geen oude kaas (of geitenkaas was). het avondeten was heerlijk. genoeg en fijn dat er extra warme groente bij geserveerd werd.

Sfeervol restaurant, comfortabele kamers en vriendelijk personeel.

Gehorig vanaf de gang en het licht vd gang schijnt door de kieren van de deur heen. Erg jammer dat je zelf je ei en bacon moest bakken (je ruikt zelf gelijk naar een bakplaat). Het kan met een tegelijk en je moet wachten/ in de rij staan, waar je juist geen zin in hebt met een weekendje weg, maar uiteraard wel trek in. Wellicht toch zelf klaar maken en serveren in aubain maries? Rest van het ontbijt stond er erg netjes bij.

Vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooie uitvalsbasis voor diverse dagtochten

Het plaatje van het deurbeslag rammelde en heb ik zelf vastgedraaid (altijd schroevendraaierset in de auto) en het bedlampje knetterde binnenin met gevaar voor kortsluiting/brand en heb ik ook zelf veiliggesteld. Personeel mag hierop alerter reageren.

Mooie locatie en prima uitvalshoek voor (fiets)dagtochten. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

prima, heerlijk gefietst, maar eten doen we bij een ander restaurant.

Het eten was niet goed, Het broodje warm vlees met satesaus bijv. het vlees was hard en taai, en de snitzel was ook erg taai, te hard gebakken. Aan het personeel ligt het zeker niet allemaal zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima hotel in een mooie omgeving. Service gericht personeel

Badkamer van de 1 persoonskamer erg klein. Wc, douche en wastafel in een hele kleine ruimte. Douchecabine zat hier en daar onder de schimmel. Erg gehorig, dunne muren.

Nette kamer, schoon. Omdat ik moest uitchecken voordat het ontbijt buffet werd geopend, kreeg ik s ochtends een ontbijt pakketje mee. Super goede service!

Heerlijk genoten Mede door het geweldige personeel.

Het was voor ons de eerste keer hier maar wat was dit leuk! Vriendelijke mensen, heerlijk eten . Echt fantastisch! Bij uitchecken gelijk opnieuw gereserveerd voor November.

Fijn hotel!

Badkamer is aan de kleine kant, wel heel schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Heel gezellig ingerichte kamer. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

uitstekend

Niets viel tegen

Het hotel ligt in 1 van de mooiste bosrijke omgevingen van Nederland, met de heide op loopafstand. Rustig en toch gezellig! Perfecte plek om bij te komen en fietstochtjes te maken

Heerlijk gehad!

Er waren heel veel borden en schaaltjes tijdens het ontbijt vies, opgedroogde etensresten eraan.....staat niet fris en nodigt niet uit tot eten.

Ontbijt was prima, gevarieerd en voldoende van alles!

Erg vriendelijk, behulpzaam personeel en je kunt er heerlijk...

Het matras was ontzettend zacht, je ligt dus direct in een kuil. Dat is niet alleen onprettig voor je rug, maar ook erg warm. De kamer was overigens sowieso behoorlijk warm, maar de buitentemperaturen waren dan ook erg hoog.

Erg vriendelijk, behulpzaam personeel en je kunt er heerlijk dineren! Bovendien is de omgeving fantastisch.

Goede centrale ligging, dichtbij Harderwijk en de Veluwe.

De hotelkamer had geen ventilatie mogelijkheid, het raam (geen hor) kan open maar in een bosrijke omgeving heb je veel last van muggen etc.

Goede centrale ligging, dichtbij Harderwijk en de Veluwe. Lekker gegeten in het restaurant.

De gemoedelijke sfeer en het fijne terras.
    • Tweepersoonskamer met Terras

We hadden graag een klein koelkastje op de kamer gehad, vanwege het fietsen en het drinken wat we dan meenemen. Airco zou ook fijn zijn, maar het was nu ook extreem warm!

De gemoedelijke sfeer en het fijne terras. De kamers met eigen terras. De prachtige omgeving.

Kamers waren netjes en modern.

Tijdens ons verblijf was één van ons jarig. Jammer dat dit niet opgemerkt was en/of iets extras voor gedaan is....

Kamers waren netjes en modern. Kindjes geslapen in het mooie stapel bed. Vonden ze geweldig! Prima ontbijt, niet uitgebreid maar voldoende. Personeel erg vriendelijk en aandacht voor onze kindjes.

Sfeervolle kamer.

De warmte op de kamer. Gezien de temperatuur buiten en het ontbreken van airco misschien een tip om een tafelventilator neer te zetten op de kamer...

Sfeervolle kamer. Netjes en schoon. Goed verzorgd ontbijt.

ik had zelf niet goed gekeken of er al dan niet airco...

ik had zelf niet goed gekeken of er al dan niet airco aanwezig was, maar het hotel had met dit warme weer wel een inspanning kunnen doen voor ventilatoren. De temperatuur in de vrij kleine kamer voor 4 was onslaapbaar hoog. Spijtig.

De kamers zijn prachtig en zeer schoon.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn prachtig en zeer schoon. de aankleding van het restaurant en het terras zijn zeer sfeervol... Het personeel heel vriendelijk. We gaan zeker nog eens hier naar toe.

Geweldig, heeft heeft alles wat je maar wenst
    • Tweepersoonskamer met Terras

1 klein puntje maar ook echt 1, zou fijn zijn als de kamermeisjes de prullenbak elke dag zouden willen legen,

het ontbijt was in buffetvorm, en met ook echt alles wat je maar kan wensen, en je kon buiten gaan eten , of binnen , wat je zelf wilt top!! we hadden een kamer met terras wat fijn is als je even naar buiten wilt, we hadden zelf een ventilator meegenomen , omdat het nogal warm weer was, want er is geen airco en er was wifi , dat was ook heel fijn

Het ontbijt was super

de warmte in de kamer ik heb met een open deur moeten slapen unheimlich je gaat niet rustig slapen dus verstand op 0 blik oneindig!!!!!!!!!

Het ontbijt was super

Heerlijk en uitermate ontspannen, met een immer vriendelijke en opgewekte eigenaar en personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zie hierboven wat de zit accommodatie betreft.

Het ontbijt is prima. De kamer waar wij verbleven was goed doch er zou een iets betere zitgelegenheid kunnen zijn. Er was een stoel en een tweezitsbankje dat voor senioren aan de lage kant is. Wat wel heel fijn is: een eigen terrasje met een door ons gevraagde parasol. Wat een service.

Gezellig hotel met restaurant, dichtbij bos en heide

Gezelligheid. Mooi restaurant met mooi terras, waar je de hele dag gezellig kon aanschuiven. Heerlijk "gewoon"eten voor een goede prijs. Niet te deftig en bijzonder zoals bij de meeste hotels. Prachtige omgeving met vele fietsroutes direct vanaf het hotel.

Ondanks de matige accommodatie hebben we ons toch vermaakt.

Kamer was aan de kleine kant en donker. Met deze warme dagen misten we een airco op de kamer.was niet aanwezig. Geen ijskastje op de kamer.

Het ontbijt was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gezellig, en aan te bevelen bij familie en kennissen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het bad gezien onze leeftijd die was voor ons te glad , een anti slip matje zou welkom zijn. Het bed was wel heel erg slap, als je omdraaide viel je bijna uit het bed.

Vriendelijk personeel, sfeervol terras, goed ontbijt, en een gezellige kamer.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

de ouderwetse sfeer met bv die krakende houten vloer.

de ouderwetse sfeer met bv die krakende houten vloer. het maakt geen steriele en of gelikte indruk. De verhouding prijs kwaliteit is zeker goed te noemen.

Comfortabel hotel met uiterst vriendelijk personeel.

In de badkamer is op een aantal punten wel te zien dat het een ouder hotel is. De spiegel en het handdoekenrekje zijn aan vervanging toe. De rand van de douchebak zit vol kalk en is niet overal even schoon.

Personeel is uitermate vriendelijk en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Goed diner en ontbijt in het gezellige restaurant en een heerlijk terras. Kamers zien er goed uit en de bedden zijn prima.

Een heerlijk verblijf met mijn twee dochters. Mooi MTB parcours in Harderwijk, mooie fietstocht!

Twee carpaccio's, twee verschillende kleuren, een heel erg mooi rood en de andere dof. Uiteindelijk niet naar tevredenheid opgelost. Lams racks werden koteletjes. Een Leffe Bruin voor €4,75 is een beetje aan de hoge kant.

Een heerlijk ontbijt, zelf eitje bakken of een gekookt ei, het is er. Echte verse jus d'orange en heel fijn brood om zelf te snijden. Kwark, cruesli en muesli en vers fruit!

Wat gebreken op de kamer zoals losse wc bril, handdoekrek, vreselijk krakend stapelbed, losse verlichting bij bed... 4 persoonskamer maar 3 stoelen..

Hygienisch, mooi modern ingericht, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Leuke kamer, goed eten in het restaurant, fietsknooppunten beginnen voor de deur
    • Tweepersoonskamer met Terras

Er hoort een terrasje bij de kamer, wat natuurlijk super is. Daar zou best iets méér van gemaakt kunnen worden. (beetje bouwputidee)

Voor €15 de kamer tot 18 uur kunnen gebruiken. Ideaal! De hele dag fietsen, daarna nog lekker douchen, een hapje eten en dan weer naar huis.

Heel erg meegevallen, prachtige omgeving, om terug te komen.

Eigenlijk niks!

Hotel ligt midden in een aangename omgeving vol met mogelijke uitstapjes. Hotel straalt iets uit wat je echte vakantie gevoel geeft. Ook al is het heel druk in restaurant, alles blijft gemoedelijk en onder controle.

Prima hotel en uitstekende ligging, maar ik had meer comfort verwacht.

Hygiëne was niet helemaal oke. Bij binnenkomst lagen er op meerdere plekken haren in de badkamer en veel stof in de kamer. Na aangeven bij personeel is het netjes opgelost. Daarnaast zijn de gangen en deuren heel gehorig, zodra iemand sleutel in het sleutelgat steekt of deur open/dicht doet, dan hoor je dit erg goed. Niet bevordelijk als je rustig wilt slapen. Ook de mensen op de gang kan je horen praten. Dit zorgde voor een stuk minder comfort. Persoonlijk zou ik betere kwaliteit deuren in de kamers plaatsen, zodat de beleving en comfort beter wordt. Verder waren de kamers prima, maar ik had meer verwacht n.a.v. de goede beoordelingen.

Ontbijt was heerlijk en het bed lag prima. Locatie is ook goed. Dichtbij hotel diverse wandel en fietsgelegenheden, ook een strand in de buurt. Avondeten in hotel was ook erg lekker.

Heerlijk gehad, fijn hotel in mooie omgeving.

Muziek op terras. Was er de hele dag, uit slechte spiekers onder de luifel van terras. We hebben een ander tafeltje gevraagd bij diner wat we gelukkig konden krijgen. ‘ s Morgens werd ontbijt op het terras hierdoor verstoord. Kan het ook eens gewoon rustig zijn zonder achtergrond herrie?

Prettige sfeer. Goede fiets mogelijkheid. Ontvangst met kopje koffie. Heerlijk gegeten in restaurant.

Een prima locatie voor diverse leuke uitstapjes in de omgeving

De kamer zag er keurig uit, maar de accommodatie is niet nieuw. Zo moet je de hotelkamerdeur met een sleutel open en dicht doen. Ook dus 's nachts en dat is niet echt veilig.

Heel vriendelijk personeel, een lekker bed en een goed ontbijt.

Gezellige sfeer, vriendelijk en bekwaam personeel, goed...

Het stapelbed voor de kinderen was gemaakt van steigerhout. We hebben niet goed geslapen, omdat het bed enorm kraakte.

Gezellige sfeer, vriendelijk en bekwaam personeel, goed ontbijt, mooie kamers

Prettig

De kamer aan de achterkant was ongezellig donker. Zouden wij niet meer boeken. Een eerdere ervaring aan de voorkant was veel prettiger.

Het hotel is een levendige ontmoetingsplaats.

Het was een relaxed verblijf met heerlijk eten en top personeel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Een korte omschrijving bij de koffieautomaat hoe je de verschillende kopjes met welke koffie je moet gebruiken

Kamer met een terrasje in de middagzon. Terras van het hotel supermooi. Gastvrij van ontvangst tot weggaan. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel

We hebben 2 geweldige dagen gehad door de omgeving en we hadden een fijne kamer met terras.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het personeel was onvriendelijk. We waren zonder auto, en dat werd niet gewaardeerd. Er waren vragen van onze kant (bus staking, taxi enz.) die onvriendelijk werden beantwoord. Ach ja, iedereen die hier komt heeft een auto. Wij vinden dat je soepel moet zijn tegenover je klanten en samen naar een oplossing moet kijken. Al bij binnenkomst werden we onvriendelijk benaderd naar onze mening. Het diner was minimaal terwijl we de 2de dag bij de buren aten, al onze wensen werden vervuld en genoeg te eten kregen. ik zou dit hotel niet meer aanraden.

de omgeving was geweldig. de kamer was oke.

Heerlijk een paar dagen genieten in een geweldige omgeving

Servies bij ontbijt kwam niet altijd helemaal schoon uit de vaatwasser en savonds waren de kamers wel wat gehorig, bijv tv op kamer ernaast letterlijk kunnen verstaan

Het ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel, geweldig mooie omgeving!

Het ontbijt was lekker, de locatie is erg mooi.

De kamers waren netjes schoon, maar gedurende ons verblijf van 6 nachten is het beddengoed niet een keer verschoond.

Het ontbijt was lekker, de locatie is erg mooi. Het bos ligt op loopafstand.

Prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te ontdekken.

De badkamer was heel klein en daardoor niet comfortabel.

De ontvangst was hartelijk, de locatie top. Goede parkeergelegenheid en prachtige natuur om de hoek. Heerlijke bedden.

Ontspannen weekendje weg

De badkamer is nogal krap. Douchebak zit in de weg bij toiletgebruik. Oppassen dat je niet valt.

Vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting, ruime eenpersoonskamer, prima bed en goed eten in het restaurant. Ontbijt uitstekend met mogelijkheid om zelf een eitje met of zonder spek tr bakken.

Er is ruim voldoende keus voor mensen met een glutenvrij en...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Weinig stopcontacten. De ventilator in de badkamer is luid.

Er is ruim voldoende keus voor mensen met een glutenvrij en of lactosevrij dieet. Het restaurant heeft zowel voor het ontbijt, lunch en diner meer dan genoeg op voorraad.

Goede sfeer, goede bediening, klantvriendelijk.

Badkamer gedateerd. Vuil bij m.n. onderkant douchewand. Behoorlijk veel stof op kamer m.n. poten v.d. tafels en onder de tafels.

Heerlijk ontbijt en sfeervolle kamer. ook de genoten maaltijd was prima.

Heerlijk Paasweekend genoten!

Heerlijk ontbijt en prima kamers. Niet superluxe, maar wel gewoon goed en netjes. Qua plek ligt Vierhouten ook ideaal. Er ligt flink veel natuur om heen en het dorp zelf biedt van alles qua happen en dranken.

Ontspannend, rustige omgeving, en vriendelijk personeel!

Het ontbijt was helemaan in orde met veel afwisseling! De omgeving is prachtig en een gezellig verwarmd terras en verzorgd! wij komen einde augustus, begin september terug, samen met mijn kleindochter en ter gelegenheid van haar vejaardag van 28 augustus. Ook de heide staat dan in bloei!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

(H)eerlijk restaurant/hotel met een huiselijk tintje.

Prima hotel met een huiselijke sfeer. Kamer netjes. Vriendelijk en kundig personeel. Eten is ook heerlijk, we hebben ontbijt, lunch en diner gedaan. Aanrader!!!! Wij komen zeker terug.

Weekeinde op de Veluwe

Doucheruimte was heel koud door ontbreken van verwarming, en werd tijdens douchen drijfnat door ontbreken van douchegordijn o.i.d. Wat extra haken om bijvoorbeeld een kamerjas op te hangen was handig geweest. En jammer dat er geen tweepersoonsbedden waren (of niet beschikbaar waren). Als koppel in twee naast elkaar geplaatste enkele bedden slapen blijft altijd weer behelpen door het gat dat onvermijdelijk gedurende de nacht ontstaat tussen de twee bedden.

Uitstekend ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig restaurant. Gunstige ligging vlak bij bossen en heide.

Bijzonder gastvrij, mooie schone kamers. En een fantastische service.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Mooie ruime kamers, en echt schoon. Personeel is erg gastvrij en vriendelijk. Wegens een calamiteit thuis moesten we helaas eerder naar huis en hebben we niet volledig kunnen genieten van alles. Het hotel is ons hier enorm in tegemoet gekomen, wat ze niet hadden hoeven doen, een fantastisch gebaar! 10+ in dit geval.

Zéér gezellig hotel, aanrader voor wandelaars en hondenliefhebbers. Wij komen zeker nog een keer!

Helaas geen verwarming in de badkamer en dat was echt heel koud!. Geen douchedeur of douche gordijn waardoor de badkamer wel erg nat wordt tijdens het douchen. Een klein bankje in de badkamer zou wel handig zijn zodat je je kleding daarop kunt leggen. Deze tips hebben wij ook doorgegeven.

Wij waren met onze hond wat totaal geen probleem was. De hotelkamer ziet er leuk en verzorgd uit. Je kunt er echt heerlijk en gezellig eten. Het ontbijt was uitstekend met alles erop en eraan en op een bakplaat kun je zelf je eitjes met spek bakken verser kan niet!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Top en we komen graag weer. We weten dat de eigenaar druk bezig is met verbeteren!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Matrassen echt te zacht leek wel waterbed. Bouwwerkzaamheden achter. Terras voor de gasten kan gewoon netjes afgescheiden en bijgehouden worden.

Sfeer, ruime kamer, goed restaurant vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

• Tweepersoonskamer met Terras

De douche werd wat snel koud

We werden heel gastvrij ontvangen en naar onze kamer gebracht. De bedden liggen erg lekker. Het ontbijt was heerlijk. Het hotel ziet er echt netjes en modern uit. Het was onze tweede keer in de Vossenberg en we komen zeker nog eens terug!

was fantastisch zeker omdat het die dag ook had gesneeuwd, was een mooi gezicht.

bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, we konden meteen naar ons kamer, die zag er mooi en netjes uit. daarna zijn wij wat gaan drinken bij de openhaard , waar we ook vriendelijk werden geholpen, ontbijt was goed.

Gezellig en fijn, heerlijk om er even uit te zijn.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De slaapkamers, wij hadden de kamer met terras, zijn behoorlijk gehorig. Gesprekken in de kamers er naast zijn bijna woordelijk te volgen.

De ontvangst, het vriendelijke personeel, het eten, de mooie kaart, het ontbijt, de omgeving. Gewoon een prima locatie om er even lekker uit te zijn.

Goed voor een nacht

Familiekamer : stapelbed voor kinderen kraakt enorm en beïnvloed nachtrust van de ouders :-( Sanitaire voorzieningen verouderd bv loszittende wc bril, geen handdoeken haakjes

Ontbijt was goed verzorgd en compleet

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het ontbijt was geweldig.

De kamer en de sanitairruimte waren schoon maar verder zeer gedateerd. Eigenlijk niet meer van deze tijd. zeker gezien het prijsniveau.

Het ontbijt was geweldig.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

een goed hotel

Een goede beschrijving instellen verwarmingsradiator

Ontbijt was goed verzorgd. Kamer was goed minpuntje was het sluiten van de deur maakte veel geluid een verbetering om 2 rubberen dopjes in de kozijnen te plaatsen en een kleinere label aan sleutelbos

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Huiselijk, goede verzorging.

Zitje in de kamer is wat krap. Maar: wel twee stoelen en met een kleine verbouwing goed te doen. Verder is het aan de open haard heel goed toeven.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geeft een huiselijk, thuisgevoel.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De gehorigheid.

Prettige familiare sfeer! Kleinschalig. Thema mooi doorgevoerd! Heerlijk diner in het restaurant vh hotel! Vriendelijk personeel. Mooie locatie!

Fijn gefietst, 3 nachten in dit hotel was net voldoende.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het uitzicht uit de kamer was op een half vergane schuur. De badkamer was minimaal, de wasbak veel te klein en je stootte je hoofd bij het tandenpoetsen. Het(bruine) interieur van het restaurant was uit de jaren vijftig. Daarom was de prijs/kwaliteit-verhouding niet geweldig.

De bedden waren prima, het eten (wild) ook. Ontbijt was ook goed

Rustig verblijf in een super omgeving. Kleine dingen niet tevreden maar zijn makkelijk op te lossen

Maandag was er geen vers brood om te snijden alleen van een dag oud. Ook werd maandagochtend het restaurant gedweild terwijl ik zat te ontbijten. Voelde heel onprettig en niet rustig. Dekbed was veel te warm en geen keuze voor iets dunners

Het ontbijt zondag was super. Ook het driegangen menu was heerlijk. Kamer was gezellig.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Gezellig,basic hotel op heel goede locatie

Badkamer niet netjes (schimmelvoegen) en koud (geen verwarming in de badkamer

Heel goede locatie, zeer attente bediening, lekker ontbijt, gezellige open haard

Prima naar ons zin gehad voor een weekend!

De schoonheid van de badkamer. Wij troffen bij aankomst bijvoorbeeld geen schoon toilet aan... wel melding van gemaakt en er is iets mee gedaan. En hoewel de badkamer modern aandoet is de afwerking niet netjes.. her en der wat 'bijgewerkte plekjes'.. Maar verder goed te doen!

super locatie, midden op de Veluwe. Vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt en de mogelijkheid om 's avonds te dineren in hun heel gezellige restaurant. De keuken is erg goed! Zeer gastvrij!

Viel tegen.

Kamer was in bijgebouw, direct voor het raam auto's geparkeerd waardoor helemaal geen privacy in de kamer. Je verwacht in Vierhouten toch eerder een mooi uitzicht op wat groen. Het bad was niet schoon. De bedden waren erg hard.

Mooie groene omgeving!

Kamers waren net gerenoveerd, maar wellicht meer door een doe-het-zelver. De afwerking was niet optimaal. Familiekamer was relatief klein, zeker als je met 2 grotere kinderen daarin slaapt. Het stapelbed kraakte enorm wat toch wel hinderlijk was als je al op een kleine kamer slaapt.

De lokatie ten opzichte van natuurgebied was uitstekend. Ontbijtbuffet was prima! Je kan als je met 5 personen bent ook een 'en suite' erbij boeken.

Heerlijk genoten!!!

Wandelroutes waren op (eind van het seizoen).

Heerlijk versgeperst sinaasappelsap bij het ontbijt, het diner was zeer goed. Gezellig restaurant en verwarmd terras, kamers met mooie fotowand. Vriendelijk personeel. Prachtige omgeving.

Omgeving is prachtig, ontbijt heerlijk en goed bed.

De deur sluit met een sleutel en laat volledig geluid door. Zeker de eerste kamer tav het restaurant.

Omgeving is prachtig, ontbijt heerlijk en goed bed. Ook goede douche.

Te doen voor 1 nachtje, maar ik zou er niet graag meerdere nachten slapen.

Slecht geslapen door slechte bedden (matras zakt erg in). Het stapelbed van de kinderen kraakte echt enorm. Allemaal wakker van gelegen. Kamer was klam, vochtig.

Het feit dat er familiekamers waren. Vriendelijk personeel op het terras.

Gezellige sfeer, lekker eten, prachtige omgeving

Rooster van de ventilator in de badkamer was vies en de kamers zijn iets gehorig, maar de omgeving en het restaurant/terras maken dat weer ruimschoots goed.

Nette kamer, lekker ontbijt met vers brood en verse jus d'orange. De gerechten in het restaurant waren heerlijk. Bij aankomst kregen we als welkom koffie/thee met wat lekkers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Heerlijk paar dagen even in het bos genieten.

Het slot op de deur is wel uit de tijd, tegenwoordig veel hotelkamer deuren met pasjes of codes.

Het ontbijt was erg uitgebreid en vers. Bedden waren heerlijk comfortabel. Bad heerlijk om in te zitten.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Voor de prijs een goed verblijf

Badkamertje is piep klein

Ontbijt begint pas om 7.30 maar er is iemand om 6.50 die het ontbijt klaar zet en kon ik eerder ontbijten hoefde niet met een lege maag de deur uit Prima zo!

comfortabel veblijf met erg lekker eten

douche in 1 persoonskamer met douchecabine niet handig ingericht, daardoor erg weinig bewegingsruimte zelfs voor een slank persoon, parkeerterrein erg gehorig (grind)

Gezellig restaurant met heerlijk diner, vriendelijk personeel, kamers met mooie natuurposters

HEERLIJK EN DE MOEITE WAARD!!!!

Moeilijk hoor...!!! Badschuim was de 1e dag op, de 2e dag was het bijgevuld!! De ventilator maakte vrij veel lawaai...Verder geen tegenvallers

Heerlijke tijd gehad!!! Fijne kamer. Aardig personeel, hele goede service op het terras!!! En....super gegeten!!!

Prima en heerlijk verblijf in prachtige omgeving

Het personeel. Niet altijd een begroeting. Bijv. Bij het ontbijt. Even goedemorgen wensen. Klein detail

Prima ontbijt en kamer. Alles zag er schoon uit.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijke tijd gehad😃

Honden in het restaurant. En s nachts was het wat rumoerig van gasten die terug kwamen.

Het bed was goed en de inrichting van de kamer. Heerlijk terras.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Fijn verblijf voor enkele dagen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Toen we aankwamen stonk de kamer naar de hond van de vorige bezoekers. Maar na het openzetten van de terrasdeur was dat zo verholpen. Na het douchen moesten we wel de terrasdeur openzetten omdat anders de kamer erg vochtig bleef.

Rustig gelegen kamer met een fijne douche. Gezellig terrasje achterzijde kamer. Erg fijn dat je de terrasdeur ook op kiepstand kon zetten. Goed ontbijt, zelf je eitje bakken. Verder genoeg keus in beleg. Vriendelijk, hardwerkend personeel. Fijne locatie om te wandelen en fietsen. Prijs / kwaliteit verhouding van het restaurant is zeker niet verkeerd.

Heerlijk 'natuur' verblijf

De badkamer was prima, maar wel wat krap.

Mooie, schone, ruime kamer met een lekker bed. De sfeer in het hotel is erg leuk. Je voelt je helemaal in de natuur. Het ontbijt was erg goed. Leuk ontvangst met een kopje koffie en zwienekeutels.

Ontbijt prima en veel keus.

Ontbijt prima en veel keus. Leuk extra is dat je zelf een eitje kunt bakken. Kamers simpel maar netjes. Restaurant en terras gezellig en heerlijk eten.