Beoordelingen over Hotel en Restaurant Tummers 4-sterren

Stationsstraat 21, 6301 EZ Valkenburg, Nederland

#26 van de 52 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal hotel voor paar daagjes Valkenburg

Het enige wat ik kan noemen is het erg zachte matras.

Prima locatie. Steenworp afstand van NS station (Leuk voor met de trein naar Maastricht) en 10 min. wandelen naar centrum Valkenburg. Bediening erg vriendelijk, kamers prima in orde.

Mwha. Op de hygiëne na was het oke
    • Torensuite

hygiëne viel me heel erg tegen. Veel dode vliegen in de kamer. Dode wesp tussen de schone handdoeken. Had hier veel meer van verwacht voor de prijs die ze ervoor vragen.

Niet de luxe die je verwacht bij 4 sterren

De foto's komen niet overeen met de kamer die wij hadden. Allereerst zaten er verfvlekken (ter grootte van een voet) op meerdere plekken op het tapijt, dit gaf niet een eerste goede indruk. Het interieur was erg gedateerd, met her en der lagen stof op het meubilair. De douche leek gerenoveerd (tegelwerk/voewerk) echter bij nadere blik vlekken roest en kalk. De afvoer van het bad bevatte viezigheid en daarnaast plakte het bad erg. Verlichting was deels kapot en daarnaast rook de kamer over het algemeen erg muf. Ook was de minibar aangebroken bij aankomst waarop wij dit bij het uitchecken hebben gemeld. De desbetreffende mevrouw meldde dat; "Zij hier niks aan kon doen". Dit gaf al aan dat zij "weinig" geeft om de ervaring van haar gasten. Ook meldde zij dat dit misschien wel kwam door de vorige hotelgast waaruit geconstateerd kan worden dat de kamer niet gecontroleerd wordt. Mevrouw was niet gewillig haar excuses aan te bieden voor het ongemak enkel excuses aan te geven waardoor het gebeurd zou zijn.

Wij werden door een vriendelijke mannelijke medewerker naar onze kamer begeleid. Daarnaast een super locatie, tegenover station Valkenburg en dicht bij het centrum.

goed hotel, kan je goed zijn.

het was lastig dat we in een bad moesten douchen, als we dat geweten hadden we niet geboekt. Het eten was goed, maar het menu weinig gevarieerd.

De ontvangst was vriendelijk, het ontbijt goed en het eten ook. De kamer en de bedden waren goed. Wij kwamen met de trein en hadden daarom voor hotel Tummers gekozen. Het was idd alleen oversteken.

Ontbijt was netjes berzorgd.

De kamers waren te warm en gedateerd. Zeker de badkamer moet worden vernieuwd

Ontbijt was netjes berzorgd. Ligging is goed tov station en centrum. Parkeren is wat krap

Voor herhaling vatbaar !!

Helaas bij comfort een mindere score moeten opgeven en dat had vooral te maken met het (hele) warme weer en het feit dat er geen airco / fan op de kamer was. Hierdoor was het erg warm. De deur naar het balkon ;s nachts wel opengelaten, maar dat zorgde niet voor de afkoeling.

De ligging van het hotel was voor mij ideaal. Direct tegenover het station en binnen loopafstand van het centrum. De kamer was ruim van opzet en had een balkon ( ik had een kamer aan de achterzijde #15 ). De bedden zijn erg comfortabel. De badkamer was voorzien van een bad/douchecombinatie, toilet en wasbak. Het ontbijt was meer dan prima. Dit is zeker een hotel waar ik nog een keer zou willen verblijven.

Valkenburg is een mooie stad, maar het hotel is dringend aan grondige renovatie toe

Zeer verouderd interieurs Kamer leek op eerste zicht in orde, maar de badkamer was nog van voor de oorlog, met roestige handdoekdrager, lavabo waar water niet doorloopt. Wc stond letterlijk gepropt tussen de muur en het bad. Schimmel op de muren in badkamer Geen airco Verouderde materialen die gebruikt worden tijdens het ontbijt, zoals de plastiek bakken voor fruitsap, dit is absoluut niet meer hygiënisch Het systeem met de sleutel in de lift is uiterst gedateerd en werkt maar half. De lift stinkt, de gangen stinken, mensen die er wonen in de woonblok, sleuren hun stinkende vuilzakken door de gang en in de lift, ik vond dit absoluut niet kunnen. Deze zouden afzonderlijk van mekaar gescheiden moeten zijn Dit hotel is absoluut geen vier sterren waard, zelfs geen enkele ster De dame aan de receptie was vriendelijk, maar haar baas absoluut niet, staat nors te zien als ze niet verder doet met haar werk en tijdens het ontbijt kon er ook geen Goeiemorgen of een glimlach vanaf. Je zou denken dat die man enkel uit is op zoveel mogelijk klanten binnenhalen en geld opstrijken, de rest interesseert hem niet Ik kom hier nooit meer terug!

De dame aan de receptie was vriendelijk De kamer leek op het eerste zicht in orde De ligging van het hotel is wel rustig buiten het drukke centrum maar toch op wandelafstand

Super vriendelijke personeel.

Wat ons een beetje tegen viel was de badkamer... veel te smal😐 En geen airco... was niet te doen met dit warme weer op de kamer

Super vriendelijke personeel... We werden uitstekend geholpen👍😁 Ontbijt zeer goed verzorgd! De ligging van t hotel ideaal👍👍

Aandacht en service uitstekend. Ontbijt heerlijk. Super tegenover het station als je naar Andre Rieu gaat. Helaas ging de laatste trein naar Valkenburg terug te vroeg...Een aanrader!

Het bedienend personeel was erg vriendelijk en de locatie.

Het ontbijt en de kamer. De foto deed anders vermoeden. Je zit klem op het toilet en het bed is niet prettig. Ook mistten we de airco.

Het bedienend personeel was erg vriendelijk en de locatie.

Een super heerlijk weekend gehad
    • Welness Suite

Trap om hoog (naar 35) en geen Airco - nog een kleinigheidje..- maar toch..opener ontbrak bij koelkastje.

Ontbijt was super - geen klagen - alleen de trap op naar kamer 35 (zonder lift) valt iets tegen voor die prijs.., en geen AIRCO , twas super warm ook, en geen opener bij de koelkast moet er toch liggen.. . Voor de rest de bediening ARJAN een Kanjer en verder super heerlijk gehad echt waar.

Prima muv. het ontbijt (zie boven).

Ontbijt viel tegen. Om 9.15 uur waren veel dingen al op terwijl het ontbijt pas om 10.30 uur afloopt! Bovendien had ik te maken met een zeer chagarijnige kelner, die naar ik hoop zijn dag niet had. Hij toonde weinig belangstelling voor de gasten.

Prima accomodatie qua ligging en prima kamer

Goed voor het doel, Pinkpop!!

De kamer die we nu hadden is klein, je kunt net op de toilet zitten op de badkamer.

De ligging is perfect voor ons, tegenover het station. Het ontbijt is prima, in buffetvorm.

Toplocatie

De gastvrijheid die ik zoek heb ik niet ervaren. En het is geen goedkoop hotel.

De ligging is fantastisch. Tegenover station en je hebt geen last van de geluiden door de ligging van de kamers. Super.

Prima verblijf. Lekker dicht bij het centrum (loopafstand).

Het toilet in de badkamer zat tussen het bad en de buur ingeklemd en was erg krap. Iemand met een maatje meer had er niet op gepast.

Goed ontbijt. Nette kamers en goed geïsoleerd. Geen overlast van andere gasten.

Het hotel is erg verouderd en ruikt muf. Wij hadden dit hotel mede geboekt omdat huisdieren niet zijn toegestaan. Wij gingen voor het eerst met onze zoon van 6 maanden en vonden daarom juist de hygiëne belangrijk. Toen wij gingen uitchecken zagen wij een vrouw met 2 hondjes de kamer uitlopen.

Weekend weg 30jaar getrouwd
    • Deluxe Kamer

We hadden aangegeven dat we 30jaar getrouwd waren maar daar is niets meegedaan. Bed niets speciaals van gemaakt nog geen presentje vanuit het hotel !!

Het ontbijt was perfect personeel vriendelijk

De kamer was in het geheel niet klaar toen wij arriveerden...
    • Welness Suite

De kamer was in het geheel niet klaar toen wij arriveerden om 17.30u. De reactie van het management was dat mensen wel eens fouten maken. Een excuus kon er echter niet van af. De hotelmedewerker die ons vervolgens van dienst was heeft ons snel van ons negatieve gevoel afgeholpen.

Gewoon goed :)

Gedeelte waar wij sliepen was wel wat verouderd, alsnog netjes maar wel gedateerd. Tv zonder afstandbediening en analoog signaal is niet meer van deze tijd ;) De bush-bush op het balkon mag ook wel worden bijgeknipt ;)

Gezellig personeel, goed ontbijt, fijn bed en goede douche :)

Hotel ligt op een mooie locatie tegenover het oude station...
    • Welness Suite

Hotel ligt op een mooie locatie tegenover het oude station van Valkenburg. Een paar minuutjes wandelen en je bent in het centrum van Valkenburg. Wij komen zeker hier nog een keer terug!!

• Welness Suite

In de kamer en op de trappen lag een comfortabel hoogpolig tapijt, echter lastig schoon te maken en zodoende vol met haren.

Mooie grote kamer, prima gevarieerd ontbijtbuffet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede ligging recht tegenover station. Hygiene kon beter. Half leeg flesje douchegel in de badkamer. Sigarettenpeuk in de gang.

super locatie

de locatie was prima je bent binnen 10 min in het gezellige centrum, de kamer had alles wat je nodig had helemaal goed. het ontbijt was lekker en meer dan genoeg. de gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader en leuke locatie vlakbij het station. gezellige sfeer.

Oud hotel en totaalplaatje was matig

Geen afstandsbediening bij tv; balkondeur kon niet op slot want de sleutel was er niet meer; Badkamer erg klein en en daardoor te weinig comfort. Erg gehorig.

Locatie was prima

Het ontvangst bij de receptie viel ons beide erg op.

geen minpunten

Het ontvangst bij de receptie viel ons beide erg op. Op een erg leuke en enthousiaste manier werden wij welkom geheten. Kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was prima.

Ontbijt was goed , kamer was redelijk goed .

Vriendelijkheid bij ontvangst was matig . Hotel is beetje oudbollig

Ontbijt was goed , kamer was redelijk goed . Geen geluidsoverlast van treinverkeer tegenover hotel

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het ontbijt was de vier sterren wel waard, maar daarmee is ook alles gezegd.

Bepaalde delen van de kamer waren aan vernieuwing toe. Er zaten brandgaten in de vitrage van sigarettenpeuken. De vloerbedekking was helemaal vaal van de slijtage. Zwarte vlekken/vegen op de muren in de ontbijtzaal. Geen mogelijkheid om koffie of thee te nuttigen op de kamer. De WiFi-verbinding was zwak tot helemaal geen verbinding kunnen maken. Meerdere knoppen op de afstandsbediening van de tv werkten niet. In eerste instantie liep het water niet door in de douche/bad en de badkamer was erg klein.

Het ontbijt was verzorgd en de badkamer was schoon. Verder mochten wij onze auto een middagje laten staan, nadat we hadden uitgecheckt. Het hotel ligt tegenover station Valkenburg. Je bent zo met de trein in Maastricht.

te veel betaald voor wat het waard is geen vier sterren wardig

De kamers waren oud en kwamen totaal niet overeen met de foto's op de site zeker geen 4 sterren waardig badkamers onpraktische en te klein en de water temperatuur was niet te regelen veel te koud of te warm onaangenaam

dat het er wel proper was

Personeel was super enthousiast en vriendelijk, bij aankomst...

Schoonmaak had iets beter gekunt kwamen lege blikjes onder het bed tegen.

Personeel was super enthousiast en vriendelijk, bij aankomst ook setje folders wat je allemaal kon doen

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

teleurstellend

De hotelkamers zijn niet meer van deze tijd!!! Zeer achterstallig onderhoud van de kamers. En ze zijn niet schoon, het lijstje is teveel om op te noemen. Ik zou het hotel overslaan, vergane glorie.

De entourage van de lobby/bar is ook net vernieuwd.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Verblijf was OK, wij zullen er echter nooit meer heengaan
    • Welness Suite

Parkeer voorziening is ronduit slecht: slecht verlicht, weinig plaats

Mooie grote kamer. Jammer dat de inrichting erg 'koel' was en storend dat er geen deur tussen kamer en badkamer zat. Ook jammer dat deze, relatief, dure kamer in het bijgebouw is en je dus over straat moet om te ontbijten.

Nooit meer

Eerste kamer rook verschrikkelijk naar rook. Tweede kamer was vies, slecht schoongemaakt en de maagtabletten van mijn vooganger stonden nog in de badkamer. Voor de tweede maal terug naar de receptie kreeg ik kamer drie. Na een inspectie van het hotelpersoneel kon men niet anders dan concluderen dat deze kamer opnieuw schoongemaakt moest maken. De eigenaresse van het hotel (een groot stuk chagerijn) gaf aan dat het nieuwe kamermeisje die dag niet zo haar best had gedaan. Toen ik aangaf dat de vuiligheid echt niet van 1 dag kon zijn negeerde ze dat volledig. Inmiddels was ik een uur verder en vroeg ik hoe ze eea op wilde lossen. Ik kon een biertje krijgen... Toen ik later op de avond aangaf niet van bier te houden draaide ze zich om en liep weg... Uiteindelijk bleek in mijn laatste kamer de afstandbediening het niet te doen, ik heb er maar geen melding meer van gemaakt... Dit hotel verdient beslist geen vier sterren! Ik ben verre van een 'zeur' en heb ook beslist geen smetvrees. Uiteindelijk prima geslapen maar helaas scoort de eigenaresse op klantvriendelijkheid een dikke nul!

Het ontbijt was goed, ligging accomodatie prima.

We verbleven in de Wellness kamer met sauna die zeer schoon...
    • Welness Suite

We verbleven in de Wellness kamer met sauna die zeer schoon was de bedden waren prima en ook het ontbijt was goed verzorgd door het vriendelijke personeel.

Prima verblijf in hotel Tummers voor kerstweekend in Valkenburg
    • Deluxe Kamer

Kamers zijn wat gehorig, dunne muren enzo. Tapijt in de kamers. Vanuit hygiëne oogpunt niet handig. Merkwaardige positie van grote hanglamp, recht boven bed. Ontbijt was basis, niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Servies werd niet altijd goed of beperkt aangevuld.

Locatie was prima. Wel stukje lopen naar het centrum (bijna 1km, 15min lopen), maar goed te doen mits je niet slecht ter been bent. Voordeel met kerst is dat je dan met de auto niet direct in de drukte van het centrum zit (waar dan veel afgesloten is). Direct tegen over treinstation, goed bereikbaar dus. Eigen parkeergelegenheid (tegen betaling) maar ook openbaar parkeerterrein tegenover hotel bij station (tegen betaling). Huiselijke sfeer. Vriendelijke receptie.

Kleine kamers met verouderde voorzieningen zoals TV en...

Kleine kamers met verouderde voorzieningen zoals TV en sanitair. Bv geen thermostaat douche kraan. Geen constante water temperatuur en te weing water. Slechte ventilatie op kamer.

We hadden er meer van verwacht. ...

Hotel is oud wel netjes. Meubels mogen vervangen worden. .badkamer veel te klein. .. Restaurant Perron 21 menu met de jaarwisseling was lekker. ..maar veel te weinig.

Vriendelijk personeel. . Ontbijt was heel goed. . Goede bedden.

Prima hotel 🏩

Oud hotel erg gehorig, wel netjes. Onvriendelijke bediening bij de lunch en dine. Hoeveelheid eten qua prijsverhouding vonden wij niet kloppen dat was jammer.

Kamer was prima, bedden ook en een goed ontbijt

Mooi ruim appartement in oud pand achter het hotel.
    • Appartement met Wellnessfaciliteiten

Het appartement had een muffe lucht vanwege het oude (mooie) pand en heersende vochtigheid. Eerste nacht met de deur open geslapen. Het toilet en de keuken incl. de kopjes, pannen en het bestek waren duidelijk gebruikt en niet schoon achtergelaten. Bij de receptie bleek de receptioniste niet echt ontvankelijk voor mijn klacht en vraag om een theedoek en afwasmiddel . Bovendien liep ze erbij en handelde alsof ze in de kerstpunch was uitgegleden..

Mooi ruim appartement in oud pand achter het hotel. Goed bed en mooie inrichting Het overige personeel was fatsoenlijk vriendelijk, niks extra’s... Het andere personeel bij de receptie had wel een luisterend oor en was correct

Leuk en schoon hotel.

De kamers zijn redelijk. Badkamer schoon. Wat klein.

Fijne locatie. Di gt bij het centrum. Naast het station. Makkelijk om ook aar Maastricht te gaan. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

We hebben ons heerlijk vermaakt in Valkenburg, maar volgende keer een ander hotel!
    • Deluxe Kamer

Voor een deluxe kamer €150 per nacht: twee lampen kapot, kluis kapot, weinig ruimte, érg gehorig, douchen is erg onhandig, minibar zonder lekkers, deur van het balkon gaat alleen open en dicht met heel veel geweld, deur van de badkamer sluit niet lekker, geen normale thee op de kamer, geen klokje/ wekker.... is wel even genoeg toch?

Lekker zacht bed.

wij waren hier 22/24 december hebben het heerlijk gehad.

Het hotel zit op zeer goede locatie, overal dichtbij . Gezellige bediening bar en restaurant .Hotel ziet er heel gezellig uit sfeervol vooral nu met kerst 👍

Ligging hotel is praktisch
    • Welness Suite

10 jaar achterstand met onderhoud schilderwerk ,alles enkelglas ,lekkende radiator .kapot kluisje. Kamers waren buiten het hotel. Zeer karig ontbijt zeker geen aanrader of adres om terug te komen.

Ligging hotel is praktisch

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Redelijk
    • Welness Suite

De communicatie i.v.m. de massages. Heel onduidelijk wanneer, we hebben het aan 3 mensen moeten vragen. De massagekamer was veel te koud om optimaal te kunnen genieten. De massage was desondanks super

Dicht bij het centrum. Heel gezellig centrum

buiten het restaurant en lounge vonden wij het hotel tegenvallen qua hygiene en kamer, (nr 27)

koffieapparaat 2 ochtenden defect, zolderkamer 3 hoog, week af van wat er geboekt was, erg krap, niet omschreven als zolderkamer, misleidend, erg veel stof, vloerbedekking (niet hygiënisch), gordijnen hingen van de rails af, wc was niet goed schoon, douchen in badkuip, kwam minimaal straaltje uit de douchekop, was ook best gevaarlijk tijdens douchen i.v.m. uitglijden in badkuip, afstandsbediening defect van tv, doorgegeven maar niet gerepareerd,

ontbijt was goed, personeel aardig, 2 heren in de avondbediening waren erg gezellig, toplocatie, tegenover het oude station, afstand tot oude centrum Valkenburg goed aan te lopen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De prijs-kwaliteit is in dit hotel énorm goed!

De prijs-kwaliteit is in dit hotel énorm goed! Voor hetzelfde geld kom je vaak terecht in een driesterren-hotel met een veel minder kwalitatief ontbijt en kamers die dringend aan wat renovatie toe zijn.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima ligging, heel vriendelijk personeel ook.

Schakelmateriaal in de kamer was verouderd, wellicht aan vernieuwing toe

Prima ligging, heel vriendelijk personeel ook.... kamers zijn sober en netjes... restaurant en lobby etc zien er heel mooi uit.

De grote van de kamers en het lekkere ontbijt.
    • Welness Suite

We zaten met onze kamer in een soort van bijgebouw. Veel leuker is het natuurlijk dat alles onder één dak zit.

De grote van de kamers en het lekkere ontbijt.

Het was een gezellig verblijf en voor 2 nachten goed te doen.

Hygiene van tapijt op de trap, gang en kamer. Tapijt oubollig en aan vervanging toe. De badkamer was erg klein. Ik zou het bad waarin je moest douchen vervangen voor een aparte douche, dan hou je meteen veel meer ruimte over voor toilet en wastafel. Hygiene bij ontbijt: koffie apparaat was vies, deksel van scrambled eggs en spek was nog niet schoongemaakt van de vorige dag. Rest van het ontbijt was goed. Het viel erg tegen dat er 10 euro per dag (kleine lettertjes) voor de auto betaald moest worden terwijl je aan de overkant bij het station gratis kon parkeren.

De stijl en ruimte beneden van lounge en restaurant en de ligging. Het was fijn dat er een parkeergelegenheid was in de garage van het hotel. Gastvrouw had humor en was erg aardig.

Redelijk verblijf. Zou het niet weer boeken i.v.m. matras en ontbijt.

Redelijk ontbijt. net even te weinig keus. Vooral in soorten brood. Slechte matrassen Hotel is beneden netjes. Kamers zijn gedateerd. Beter is geen losse zeep maar pompje bij de wastafel en in de douche.

Vriendelijk en hardwerkend personeel. Lokatie perfect t.o.v. Valkenburg en Trein naar Maastricht

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Geen 4 sterren waard

Ontvangst receptie door eigenaar was zeer ondermaats, kamer, hotel geen 4 sterren waard, ontbijt was voldoende als je vroeg was, spek en eieren koud en werd bijna niks bijgevuld. Ik kom nooit meer terug.

Parking en ligging

• Beoordeeld op: 22 november 2017

koffie en croissants waren lekker

gekookte eitjes waren al op en werden niet aangevuld ei en spek stonden al te lang op te warmen. heb een grote lege schotel met een bodem van sla naar de keuken zien afvoeren. had daar gerookte zalm of iets anders op gelegen,we zullen het nooit weten.

koffie en croissants waren lekker bediening in het restaurant was prima(kruiding van de schnitzel kon beter)

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooie limburgse omgeving

Te weinig personeel - ontbrak aan de receptie bij aankomst, en bij het ontbijt werden lege schalen niet snel opgemerkt.

Op loopafstand van het centrum. Kamer is goed, Badkamer is klein. Lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

leuk verblijf nabij het centrum, we gaan waarschijnlijk nog eens terug.

Kamervloer mag schoner (stofzuigen) en er lag nog een schoen... voor de rest prima.

ontbijt en de vriendelijkheid van de man achter de bar. Was gezellig.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed voor een kort verblijf maar maximaal 3 sterren waard.

Wat in het oog springende mankementen zoals een loszittende lichtknop en versleten tapijt en hier en daar wat spinnenwebben in hoekjes en gaatjes.

De kamers en het gedeelte waar wij zaten was behoorlijk gedateerd en aan onderhoud toe. Kamer was verder redelijk zuiver met een prima badkamer. Het ontbijt was goed verzorgd. Over het geheel genomen zou ik het hotel geen 4 sterren toekennen. Dan moet er eerst nog het nodige gerenoveerd worden. Qua ligging en locatie en de prijs/kwaliteit verhouding is echter in het toeristische Valkenburg oké.

De dame bij de receptie is super vriendelijk.
    • Torensuite

De prijs voor wat je krijgt is niet in verhouding. Het bubbelbad is te klein voor twee personen en ook de sauna is erg krap. Je kunt niet gewoon douchen want er is geen douche. Je moet de slang vast houden en dan kan je douchen in bad. De kamer is voor wat je krijgt te duur.

De dame bij de receptie is super vriendelijk. De dame die ons naar onze kamer bracht rook heel erg naar zweet. Dit was niet fijn. Hotel ligt dichtbij centrum, dus je kan lopend naar het centrum. Ontbijt was goed.

Zeer aangenaam, vriendelijk en voelde ons zeer welkom verder was alles goed verzorgd
    • Torensuite

De verlichting van de badkamer meubel was stuk dat kan beter dit miste ik.

De kamer was geweldig het ontbijt goed verzorgd het avondeten was super maar vooral dat iedereen vriendelijk en gezellig was. Wij voelden ons zeer welkom

Prima voor kort verblijf

Aparte douche in badkamer was wel lekker geweest.

Prima hotel voor een kort verblijf, rustig, dicht bij centrum, prima parkeergelegenheid, prima ontbijt.

Prima voor paar dagen Zuid Limburg, verwacht niet alle 4*

Prijs-kwaliteit was ok. Voor een 4*-hotel echter matig qua onderhoud en voorzieningen. Mengkraan in de douche, gordijnrails en föhnhouder kapot, matig schoongehouden. Te veel zaken gedateerd of nét niet

Prima ontbijt, locatie recht tegenover station en goede eigen parkeerplaats

ossemarkt meegemaakt in valkenburg ... is 1 x per jaar en was tof !

Heerlyk uitgebreid ontbyt ... Station rechtover en met trein ben je op 10 min in maastricht... Avondeten was er ook heel lekker en garcons super vriendelyk

Heerlijk geslapen in prettig hotel

Gezellig familiehotel op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was lekker. De kamer was niet groot maar netjes. Dat was hetzelfde met de badkamer. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk geslapen! Aanrader

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Een geweldige week waaribij wij enorm zijn verwend door de complete staf

Geen negatieve punten

Geweldige accommodatie met fantastische service van gastvrouw en personeel. De wellness-suite was zeer luxueus en de keuken was top

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk weekend gehad!

De badkamer is wat aan de kleine kant.

Het hotel ligt direct naast station Valkenburg. Vanaf Valkenburg zit je binnen 12 minuten in Maastricht. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Top personeel voor een zorgeloos weekeindje in uitstekend hotel op goede rustige goede locatie

Voor ons was alles ok wat we verwacht hadden

Het personeel is echt uitstekend zeer behulpzaam en meedenkend met de klant een grote pluim hiervoor het heeft ons weekeind zeker positief beïnvloed. Het ontbijt is keurig en verzorgd, en er is voldoende voorhanden. kamer prima in orde wat we verwachten.

Teleurstellend
    • Deluxe Kamer

1ste kamer die we kregen was oud. Slecht schoongemaakt. Schimmel in de badkamer. Simpel eenzijdig ontbijt, weinig keuze. Onbeschofte eigenaresse.

Bedden

Prettig verblijf in een hotel met mogelijkheden, wat meer zorg voor de kamers en communicatie.

De hygiëne in de badkamer (rottende deurpost en verroest handdoeken rek), ouderwetse mengkraan (moeizaam afstellen). Het bad had afdrukken van smeltplekken en er lagen haartjes op de badrand. De gehele aankleding was gedateerd, nodig een opknapbeurt nodig. Bij uitchecken bleek dat er kosten (€5,00) waren verbonden aan het gebruik van de parkeerplaats (stond nergens vermeld op de site)

Het ontbijt was uitstekend, de kamer ruim genoeg en de bedden sliepen lekker.

Rust, informeel, relax en gemoedelijk verblijf in een fijn hotel met een fijne omgeving

Badkamer iets te krap bemeten, bed mogelijk ook aan de kleine kant voor grote mensen (zelf met mijn Aziatische bouw en lengte geen last overigens), geen frisdrank en versnaperingverkoop in het hotel anders dan minibar in de kamer (wel in de winkel aan de overkant bij het station welk het hotel ook de eigenaar van is, maar gebonden aan vroege sluitingstijd)

De rustige omgeving ondanks aan de overkant van het treinstation. Ruim hotel, vriendelijke personeelsleden, ontbijt buffet, de rustige tempo en informele relaxte sfeer

Nooit weer op deze vieze kamer.
    • Deluxe Kamer

- de kamer (29) was vies; haren in bad, kledingstukken van vorige gebruikers lagen nog op de grond. - in de gordijnen zaten vieze vlekken - de vitrage zaten gaten in - het kleed dat op bed lag zat vol met vieze vlekken - kortom de hygiene liet ernstig te wensen over.

De locatie was mooi. Het ontbijt was oké, niet heel uitgebreid.

Prettig en dicht bij het centrum

Kan eigenlijk niets verzinnen.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed verzorgd. Ruim opgezet. Ook al was je laat voor ontbijt. De beveiligde parkeerplaats. Diner was ook smakelijk en ruim voldoende.

Goede ligging tegen over het mooie stationnetje (waarvan...

De parkeerplaats naast het hotel is klein en open. Maar wat het meest tegen viel is dat je daar extra voor moet betalen 5 euro per dag.

Goede ligging tegen over het mooie stationnetje (waarvan geen hinder overigens), 5 minuten lopen van het centrum.

Zeer vriendelijk ontvangst en behulpzaam personeel

Hier en daar stoffig. Zeer klein tv scherm met onscherp beeld. Metalen omhulsel douche slang kapot. Temperatuur douche/bad moeilijk in te stellen. Nacht lampjes naast bed werkten alleen indien andere verlichting aan stond.

Locatie: tegenover het station vanwaar je binnen 20 min. In Maastricht bent en lopend 7 min. van centrum Valkenswaard.

We hadden mooi weer, dus het was fijn. Maar hotel kon beter.

Onze kamer viel echter ontzettend tegen. Vuil linnengoed in een container onder de trap. Geen handdoeken bij aankomst in de kamer. De kamer zelf verouderd met overal vlekken op het vasttapijt. Toen ik de ijskast wegtrok omdat er iets onder gevallen was, bleek dat ze daar reeds lang niet gepoetst hadden. Ook de badkamer een tegenvaller. Piepklein en het toilet was echt in een hoekje gedrumd met weinig of geen bewegingsruimte. Er was een terrasje aan, en daar konden de tegels ook wel een poetsbeurt gebruiken. Ook de ruit van de inkomdeur was dringend aan een poetsbeurt toe.

De beneden ruimte was prachtig ingericht. Duidelijk helemaal gerenoveerd.

Nette kamer

Beetje ver van het centrum. Dame achter de balie bij het uitchecken niet echt vriendelijke Niet vragen hoe het was en als alles naar wens was.afrekenen en klaar.

Nette kamer

Heerlijk hotel!

Alles was prima in orde

Mooie hotelkamer, zag er allemaal prima en schoon uit!! Ontbijt was ook gewoon echt super. Als we weer terug gaan naar Valkenburg zullen we zeker hier gaan boeken.

We hebben ons buiten het hotel prima vermaakt!

Het is er heel gehorig, klappende deuren door nachtingang,het bed was meer dan slecht als je erachter komt dat je op houten plank slaapt met alle lichamelijke gevolgen van dien!!Ze slaan hier echt de plank Mis!!

Het ontbijt was goed, de kamers waren netjes!

Mooie badkamer en uitgebreid ontbijt.
    • Deluxe Kamer

vloerbedekking smoezelig, scheur in vitrage en glazen plankje in de badkamer zichtbaar langere tijd niet afgenomen.

Mooie badkamer en uitgebreid ontbijt.