Beoordelingen over Bilderberg Hotel De Klepperman 4-sterren

Oosterdorpsstraat 11, 3871 AA Hoevelaken, Nederland

#3 van de 4 hotels in Hoevelaken

De kamer was zeer verouderd met een heel klein...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer verouderd met een heel klein tweepersoonsbed (140cm). Daarnaast was het veel te warm op de kamer en hing er een vreemde lucht in de badkamer. Douchen achter een gordijntje vind ik niet hygiënisch in een hotel... Voor ons niet nog een keer!

• Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt niet inbegrepen. Ontbijtzaal door stenen vloer zeer gehorig (schuivende stoelen en veel gesprekken maken dat het geen prettige ruimte is.)

Ruime kamer

Het ontbijt was goed van kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant was zeer matig. Dit is goed gemaakt door de balie medewerkster bij vertrek, maar zou niet nodig moeten zijn omdat de ergernis/verbazing niet alleen van mijn gezicht was af te lezen maar bij meerdere gasten. Erg jammer. Ik was anders gewend, ook op deze locatie.

Het ontbijt was goed van kwaliteit.

heerlijk kunnen relaxen

zou niets kunnen noemen

Het hotel is een authentiek en mooi gebouw en heeft een goede uitstraling. Ontbijt en diner was zeer goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aangenaam verrast.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet al het onthaalpersoneel bleek op de hoogte te zijn van de troeven die dit hotel heeft.

Uitstekende uitvalbasis voor fietstochten. Keurig en net hotel.

Prima. Aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten in het restaurant was wat minder, biefstuk niet altijd even lekker (wat taaiig). Ook geen bijgerechten dus zat niet snel vol. Wel snel eten en aardige bediening. Verder hou ik meer van hotels met buitenaf ligging. Dit ligt echt binnen de stad/dorp zélf. Maar wel het dichtstbij waar ik moest zijn

Erg aardig personeel. Kamer was prima. Eindelijk een hotel met degelijke kussens ipv van die zachte waar je helemaal in wegzakt (en je er 2 van nodig hebt voor een beetje hoogte).

Verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen minibar op de kamer (staat wel op booking.com), tapijt op de vloer rook muf, douche in het bad, wc zodanig verwerkt dat je er schuin op moet zitten, en erg warm op de kamer (geen airco). Gewoon gedateerd interieur.

Lokatie, terras, restaurant en makkelijk parkeren

eigenlijk niks

Heel goed ontbijt en leuk om in de tuin zitten met het prachtige weer. We kwamen 's nachts met de trike aan. Deze konden we dicht bij de voordeur neerzetten zodat het personeel hem goed voor ons in de gaten konden houden. Dat vonden wij geweldig!

Goed verblijf, we komen graag nog eens terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er stond de hele avond/ochtend een bus voor ons raam, waardoor we geen uitzicht hadden.

Goed ontbijt, fijne lakens. Goede bedden. Goede ligging vlakbij de snelweg. Rustig gelegen.

Gewoon prachtig en rustig

Niets , wij zijn tevreden en zullen in de toekomst steeds naar een Bilderberg hotel uitkijken. Als we naar Amsterdam gaan dan verblijven we in de Garden en eten in de Kersentuin echt een aanrader. Gewoon lekker.

De netheid en vriendelijkheid van het personeel. De ontbijtkamer is zeer sfeervol en het eten van goede kwaliteit en voldoende aanwezig. De hulpvaardigheid van de receptie bij het vinden van een restaurant in de buurt ( jullie restaurant had geen plaats meer)

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

De ligging was goed, het ontbijt was okay.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was gewoon niet meer van deze tijd. Zeker van een modern hotel van deze keten verwacht je bvb geen vloerbedekking, alleen al om hygienische redenen. De zogeheten Spa is een mini sauna en de gym bestaat uit twee fietsen in de voorruimte van de sauna.

De ligging was goed, het ontbijt was okay. Het personeel was heel vriendelijk.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bad- en wc faciliteiten. De badkuip zag er oud uit en trok niet aan tot een lekker ligbad. De waterdruk van de wc was behoorlijk laag waardoor je vaak meerdere keren moest trekken.

De kamer was netjes opgeruimd, heerlijk comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt. De rustieke ambiance van het hotel en de locatie zijn ook goede pluspunten voor het hotel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima hotel, goed bereikbaar en voldoet prima voor zakelijk reizen

'Fitnessruimte' deze ruimte is deze term niet waardig. Daarnaast direct gelegen naast de sauna en daardoor zeer warm.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, lekker en boven verwachting!

Te duur voor weinig luxe

Vieze kamer, oud en gedateerd, Badkamer vies douchegordijn. Vlekken in vloerbedekking Prijs kwaliteit ver te zoeken Lift was ook nog kapot dus met koffers 2 hoog sjouwen.

Ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima, maar niet uitmuntend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een 4-sterren hotel kan douchen in bad echt niet meer. Alles wordt nat en je staat op het doucheputje. Voor oudere mensen niet aan te raden. De menukaart in het restaurant vond ik beperkt.

Goede bedden, donkere kamer en schoon!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima hotel, prima kamer, fijn bed en goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, prima kamer, fijn bed en goed ontbijt. Rustige locatie met ruime parkeergelegenheid en toch vlakbij de zakencentra van Hoevelaken en Amersfoort.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Hebben van deze week genoten.

Niet van toepassing.

De hartelijke ontvangst. We hebben onze bestelde accomodatie "opgehoogd" tot een suite. Een elegante combinatie russen rustiek en modern. Familie heeft een nachtje ook in het hotel gelogeerd. Succes!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Tegenvallend voor een viersterren hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een viersterren hotel, maar matige uitrusting van de kamer (geen koelkast op kamer, voor koffiefaciliteit dient bijbetaald te worden). De welness faciliteiten waren niet optimaal (1 bubbelbad buiten gebruik, voetbad diende zelf gevuld te worden, voor de badjas diende bijbetaald te worden). Tevens diende men naast de toeristenbelasting (wat normaal is), ook een milieutoeslag van 2,20 € ppn betaald te worden. Wij verbleven reeds in meerdere hotels in meerdere landen (ook de voorbije dagen in Nederland), maar nog nooit diende dit extra betaald te worden.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heel vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is verouderd en doet wat af aan de rest van de (goede) uitstraling van de kamer / het hotel. Hetzelfde geldt voor een leeggehaald kastje waar ooit een minibar zat.

Heel vriendelijk personeel. Prima restaurant. Mogelijkheid om van thermen gebruik te maken na 18.00. Gezellige, lounge met open haard en gezellige inrichting in het algemeen Goed ontbijt

“Aan te bevelen.”

In onze kamer was er geen minibar aanwezig.

Gastvrijheid. Super mooie locatie. Huiselijk sfeer. Een plek waar je je direct thuis voelt.Heel vriendelijk personeel. . Heerlijk ontbijt met ovenvers brood en croissants.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Spinnenwebben en stof in de kamer. - Balkondeur die niet goed op slot kon; voelt minder veilig. - Trage wifi

- Voldoende gratis parkeergelegenheid. - Geweldig restaurant; heerlijk gegeten. - Ruime kamer.

Prima voor 1 nachtje, alles mooi schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste voor die prijs wel een waterkoker en koffie/thee op de kamer! Ik vond de prijs van het ontbijt te hoog, daarom hebben wij het. Iet genomen.

Prima kamers, geen ontbijt genomen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Personeel en kamer goed verzorgd echter de badkamer is echt aan vernieuwing toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima. Bed en ander faciliteiten echter: De badkamer was zwaar verouderd. ìn bad douchen. weinig plaats om te staan in bad. Een douchegordijn waardoor de vloer naast het bad drijfnat werd. Gevaarlijke situatie met in en uitstappen. Toilet echt zeer verouderd met zeer weinig ruimte. We verbleven in kamer 9.

De ontvangst , personeel was aardig

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Middelmatig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Via Booking.com lijkt het wel dat je altijd de minste kamer krijgt? Naast de lift en naast achteringang hotel. Dus wordt je er in de nacht wakker als er een groep lallend aankomt?? Pfff Kort nachtje dus. Klein badje met douche gordijn. Beetje erg gedateerd. Onder bed veel stof. Denk dat ik voortaan niet meer boek via de website????

Ontbijt prima.. Uitstraling hotel gemoedelijk en knus.

Op het ontbijt was niets aan te merken.

Het hotel is gewoon verouderd. Een goede opknapbeurt zou wonderen doen.

Op het ontbijt was niets aan te merken. Maar voor de rest was het vergane glorie. Bij het bruidspaar (onze vrienden) liepen de pissebedden over de muren.

Erg goede bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. Ik heb een glutenallergie en dit van tevoren aangegeven. Ze zouden er rekening mee houden. Alleen het enige aan brood ed. wat ik kreeg waren 3 sneetjes. Dit vind ik erg minimaal als je kijkt naar wat je betaald voor een ontbijt. Hier moeten ze meer rekening mee houden. Mensen met een allergie moeten ook keuzes kunnen maken in brood/ croissant/ beschuit/ crackers ed. Helemaal voor deze prijs!

Erg goede bedden

Laat de directie met de rest van het personeel voor het...

Laat de directie met de rest van het personeel voor het hotel gaan staan met menu kaart in de handen Tussen de 2 palen van hek van de lagere school En dan zeg afvragen wat doen wij verkeerd. Het oogt niet heeft geen uitstraling niet onderhouden Klant waar ik op dat moment aan het werk was is naast de school geboren en zij dit was HET Hotel van de omgeving daar keek je tegen op. Toen ze het lunchpakket zag sprongen de tranen al helemaal in de ogen. Heb een hekel om te klagen maar omdat jullie mij bestoken met mailtjes moet ik reageren anders gaat het maar door. Het gaat mij nergens om kom er niet weer in ieder geval en hoef ook geen geld terug of zo Ze moeten zich schamen daar Ben nadien bij hotel Duinberk in schoolr geweest. Prima. Luisterd goed na klant Bij hotel hotel Dorhaut Mees. Prima ook daar luisterse na klant Carl

Heerlijk ontbijt en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onhandig bad met douche erin, verouderde badkamer. Van de welness hadden we veel meer verwacht. Het bleek erg klein en 1 bad was stuk. Er was geen geschikte shampoo en conditioner aanwezig, dat had ik wel verwacht van een 4 sterrenhotel.

Heerlijk ontbijt en uitgebreid. Vriendelijk personeel. Het hotel is rustig gelegen en ook nabij uitvalswegen.

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vreselijk gedateerd, versleten meubels etc. smerige badkamer, losse toiletbril, geplamuurde badbodem met scherpe randen, de welnesssalon was dicht, niemand aanwezig, en dat op zaterdag. Smerige 'Spa', deprimerend donker hol dat nergens op sloeg en baden die met een klein laagje vol liepen. Niemand die een drankje kwam inschenken van achter de bar. Stond voor niets te wachten. Brandalarm dat 10x afging snachts en de staf was in paniek, en geen excuses de volgende ochtend. Het personeel in t restaurant was stug, er kon geen lachje of vriendelijk woord af, het eten te duur en flauw. Nooit meer, zonde van mn geld.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Weinig te doen en donker geen personeel later wel.

De bar.

Alles maar het ontbijt was top, personeel met het ontbijt zeer gedienstig, uitcheckbalie was helder en duidelijk, kamer oké in de avond was het wel heel rustig maar dat was voor ons oké.

Afrader ivm geen hospitality
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer zeer warm. 3x brandalarm zeer luid midden in de nacht 2uur snachts. Geen info. Zeer lange bedientijden bij restaurant. Bij de dutymanager kan er van der hoeve krijg je een koude sorry en bied geen oplossing.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

goed verblijf, met prima personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen airco. Het bad was erg hoog wat voor ouderen niet zo handig is.

De kamers waren keurig, schoon, goede bedden, verduisteringsgordijnen, zelfs de schoensmeer ontbrak niet. De ontvangst aan de receptie was perfect. Ook de bediening aan de bar was uitstekend. Bad water was goed van temperatuur. Rustige locatie.

Heerlijk ontbijt, mooie locatie en goed bed.

Check in kon beter. Het is fijn om wat informatie te hebben waar het ontbijt is, tot hoelaat het ontbijt is, wanneer je moet uitchecken of we misschien wat over de omgeving willen weten etc.

Heerlijk ontbijt, mooie locatie en goed bed.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Heerlijk rustig slapen in een comfortabel bed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lastig dat personeel wat voor ontbijt zorgt met name in de keuken was......... Je kon daardoor niets vragen of bestellen......

Zeer behulpzaam personeel. Goede sfeer. Goed eten, in restaurant!

Prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was een beetje gehorig.

Schone nette kamer, goed bed, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Voelde me echt welkom. Het ontbijt was uitstekend.

heel aangenaam en voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wel jammer dat er geen vliegenraam was, en dat ik de wijziging niet kon veranderen (van 2 naar 1 nacht) en dat ik nu de aanpassing in de mailbox krijg, na 4d Ik wou niet annuleren en terug reserveren uit schrik geen plaats meer te hebben dan. Je zou toch zelf dit moeten kunnen wijzigen op de site.

het ontbijt was prima, de gelegenheid zeer mooi, leuk al die gebouwen die aan mekaar gebouwd waren, restaurantruimte ook gezellig en rustig; kamers heel rustig,

Fantastisch verblijf gehad! Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, koeling minibar misschien. Inhoud niet echt koud...

Sfeer hotel, uitstraling , uitgebreid ontbijt. Hadden een brief op de kamer laten liggen, bij nabellen bleek deze door het hotel al netjes gepost! Super!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Goede lokatie, goed eten, kamers ruim, fijne sauna en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers erg gedateerd, badkamers moeten nodig worden vervangen (oud en verkalkt, bad eruit en inloopdouche geeft meer ruimte voor toilet. Nu zit je bijna in de muur op toilet).

Goede lokatie, goed eten, kamers ruim, fijne sauna en bubbelbad.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Personeel bij balie bar restaurant en tijdens ontbijt izeer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vegetarische salade, had weinig smaak . Het werd werd besteld en gemaakt toen keuken net gesloten was en dat is weer vriendelijk dat het kon.

Personeel bij balie bar restaurant en tijdens ontbijt izeer hartelijk en vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed sfeer en lekker eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is niet netjes afgewerkt: behang niet goed behangen, verf heeft kleurverschil. Douchen in bad is wat krap en een slappe straal.

Lekkere bedden, aardig personeel, restaurant erg lekker en goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Degelijk hotel centraal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer, maar vooral de badkamer is enorm gedateerd. Hij is klein en disfunctioneel ingericht. Douchen in een smalle badkuip is niet comfortabel. De badkamers zijn zeker aan verbouwing toe, is mijn mening. Verder vond ik het hotel over-prijst gelet op dit euvel.

Wat mij het meest beviel was de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel. Ook de locatie was verder prima. Het restaurant was verder ook best goed.

al met al mooie plaats om te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matrassen in zon luxe kamer moeten op tijd omgedraaid worden of vernieuwd nu zijn ze beetje doorgelegen dit veroorzaakt rug klachten

had de luxe kamer met enorm bed met een topping dat was een uitkomst als stel wil je niet tussen bedden vallen roken op mini terras super bad heerlijk

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Zeker

In de badkamer een zeer laag toilet en ik vind het altijd jammer dat er gebruik wordt gemaakt van een douchegordijn.

Vriendelijk ontvangst, latere aankomst geen probleem. Ruime kamer met een goede bedden. Ontbijt was uitgebreid en zeer verzorgd. Overal zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Rijke keuze aan ontbijt en de vriendelijkheid bij de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De haardroger had zijn kuren en het douchegordijn was niet netjes meer.

Rijke keuze aan ontbijt en de vriendelijkheid bij de bediening van het ontbijt. Alsook de vriendelijkheid aan het onthaal.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een heerlijk verblijf!

Badkamer enigszins gedateerd en aan de kleine kant.

Een zeer plezierig kleinschalig hotel.Uiterst vriendelijk en deskundig personeel.Goede kamers, heerlijke bedden. Ontbijt uitgebreid, gezellige zitjes en een leuk restaurant.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Overnachting in Hoevelaken dagje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons kopje koffie wat we in de lounge gedronken hebben , meteen bij aankomst, moesten we betalen. Het was een leuk gebaar geweest wanneer we dat als warm welkom van het huis gekregen hadden. Of een flesje wijn op de kamer o.i.d.

Behalve dat de Klepperman er mooi uitziet is het ook heel comfortabel. Er is ook aan details aandacht besteed:genoeg waterdruk om je bad vlot te vullen, een lekkere zachte topping op het matras, met goede hoofdkussens en ook geweldig:een kan koffie op de ontbijttafel. ..hoef je niet met zijn allen in de rij bij de koffie automaat. Heerlijk vers brood bij het ontbijt . Verder was alles zó schoon!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

kort familiebezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt vanaf 7 uur, moest eerder weg, dus geen koffie of broodje kunnen krijgen. mi waterkoker en koffie/thee op kamer zeer welkom

had kamer op de begane grond, met 2 stoelen buiten, kon dus een sigaret roken

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer vriendelijk personeel en een fantastisch bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is aan een opknapbeurt toe. Een rand in de wc pot, de tegels dof van de kalk en de voegen in de wandtegels zijn zijn echt aan vervanging toe, er ontbreken voegen of ze zijn zwart.

Zeer vriendelijk personeel en een fantastisch bed.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk oud hotel, zou wel wat gemoderniseerd kunnen worden. We misten mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer.

Heerlijke bedden, geen enkele geluidsoverlast. Fijne omgeving om te sporten (lopen/fietsen/skaten)

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het Hotel heeft 4 sterren, dat maken ze met hun kamers niet (meer) waar, vooral de badkamer raakt gedateerd, dat je in een bad moet stappen om te douchen is niet meer van deze tijd. De kamer aan de zonzijde gelegen was te warm, er was geen airco en die dag was het ook niet buiten echt warm. een ster eraf past beter.

Ontbijt was goed, bedden waren goed, dit was ons 2e verblijf hier.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Perfecte locatie, gezellig knus en super personeel. Alleen de warmte was een minpuntje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was echt ontzettend warm in de kamers terwijl het buiten niet erg warm was. Duidelijk de hitte van voorgaande dagen die nog in de kamers hing. Ondanks het open raam heb ik heel erg slecht geslapen. Dit lag echt aan de warmte. De bedden zijn perfect! Dus een airco zou zeer gewenst zijn. We hoorden tijdens het ontbijt dat meerdere mensen hier last van hadden.

De locatie en het hotel zelf.

Vriendelijke mensen!

Badkamer iets gedateerd.

Vriendelijke mensen!

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Badkamer. WC slecht geplaatst. Instap bad veel te hoog

Huwelijk zoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet tegen de muur ; gevaarlijke instap bad ; we hebben een zwembad gemist

Bed, ontbijt en diner

zeer lekker restaurant.

zeer lekker restaurant.

net en goed hotel.

ontbijt en kamers

Omgeving is schitterend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de fitness voor hotelgasten pas toegankelijk is vanaf 18u.

Omgeving is schitterend

Prettig verblijf, keurig personeel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was niets wat tegenviel.

Hygiëne was goed Bedden en het ontbijt waren ook goed

Fijne vakantie!

Badkameropstelling

Diner: heel lekker!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

I'll be back

Ventilatie systeem waardoor de gordijnen niet goed sloten

Idyllische setting, personeel, eten Voelde als een warme deken

Fijne sfeer
    • Executive Tweepersoonskamer

Prijs eten was beetje aan de hoge kant wel erg lekker

Schone kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

doucheruimte, kamer

De parkeerplaats

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kort

Prijs voor het ontbijt, dat kun je dan beter bij de kamer doen.

Het ontbijt was prima, alleen 15 euro p.p. vind ik wel iets veel.

Douchen in een bad, vonden wij niet prettig

Douchen in een bad, vonden wij niet prettig

Heerlijk ontspannen en genoten

Stoomcabine in bij de sauna deed het niet

Heerlijk ontbijt... super vriendelijke mensen

Geweldige kamer en geweldige faciliteiten ter plekke

Geweldige kamer en geweldige faciliteiten ter plekke

Goede kamer, in hotel leuk zitje bij open haard. Bar mag wat gezelliger licht hebben. Ontbijt prima.

Diner was relatieft duur en kwaliteit viel tegen.

Kamers (luxe) ok.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Geslaagd weekend. Ik zou zeker terugkomen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Helaas zat het restaurant vol voor het diner. We zijn naar een restaurant in het dorp gegaan.

Fijn bed, heerlijk geslapen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Aan de balie heeft ze van alles geprobeerd om de wifi te verbeteren maar niets lukte...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras was doorgelegen en de wifi verbinding op de kamer was slecht tot niets

Was in de buurt van het feest....

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Executive Tweepersoonskamer

Prijzen via booking com kloppen niet met prijs die aan de receptie wordt gegeven. Toch vreemd anno 2018

Ontbijt supergevarieerd heerlijk

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed genoeg voor een nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond het hotel zeker voor een Bilderberg Hotel erg gedateerd !

Heerlijke bedden, matrassen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

goed ontbijt;

goed ontbijt; fijne kamers

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ontbijt was geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was geweldig. Ruime keuze. Hotel ziet er sfeervol uit. Vriendelijke ontvangst.