2. Hotelbeoordelingen Nederland

Beoordelingen over Landgoed Kasteel de Hoogenweerth

Hoge Weerd 4, Heugum, 6229 AM Maastricht, Nederland

#18 van de 57 hotels in Maastricht

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

een prachtig domein op perfecte locatie mits enkele verbeteringen in de appartementen.
    • Appartement met Bad en Douche in Koetshuis 2-6p.

het appartement was heel slecht verlicht, met deze donkere dagen, de belichting was veel te miniem. er was geen verlichting om naar beneden te komen als men naar het toilet moest komen van de zwarte trap en er was maar een heel kleine minibar, die zelfs niet koelde en er was geen koelkast zoals vermeld om drankjes of zo te koelen voor een appartement van zes personen.

een prachtig domein

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Prima verblijf en heerlijk ontbijt op de kamer.
    • Studio met Douche in Kasteel 2-4p.

Wifi was slecht, douche was met een glazenwand richting woonkamer wat met een kamerscherm kon worden afgeschermd. Jammer dat de voorkant buiten uitkijkt op het ENCI industrieterrein aan de andere kant van de Maas.

Locatie, kasteelgebouw, ruim appartement, personeel

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Hotel is aan te bevelen
    • Standaard Kamer met Bad in Koetshuis 2p.

Douchen in bad. De volgende keer kiezen we voor een andere kamer.

De ligging net buiten het centrum. Heerlijke ontbijtmand op de kamer en ruim voldoende. Heerlijke koffie op de kamer en een goed gevulde drank koelkast en alles inclusief.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Naar het theater in Maastricht
    • Suite Le Roi in Kasteel 2 Personen

We misten een koel drankje op de kamer. De faciliteiten hadden wat dat betreft wat royaler mogen zijn. Maastricht was in deze laatste decemberdagen overvol!

Het mooie kasteel en de prachtige kamer, mooi balkon. Met de auto ongeveer 15 minuten rijden naar centrum Maastricht. Hotel verhuurt ook fietsen. Heerlijk ontbijt, gebracht op de kamer. Hele fijne ontvangst en vriendelijke, behulpzame gastvrouw.

• Beoordeeld op: 29 december 2023

• Studio met Douche in Koetshuis 2-4p.

De kou!! Bij terugkomst uit Maastricht stond de verwarming nog niet aan. Het was 14 graden op de kamer en het duurde echt lang voor het was opgewarmd. Dat mag wat ons betreft wel vooraf gedaan zijn. Een warm ontvangst is toch fijn ;)

Super mooie, grote kamer! Zeer lekker ontbijt op de kamer. Fijne locatie!

• Beoordeeld op: 27 december 2023

• Appartement met Douche in Koetshuis 2-6p.

Het is een appartement voor 6 personen maar de keukenuitrusting was daar zeker niet op afgestemd. Ook waren er hier en daar beschadigjngen op muren en kozijnen. Zonde want er is echt moeite gedaan om mooie, goede materialen te gebruiken.

De lokatie is top, het appartement lag op de 1e verdieping waardoor we aan beide zijden vrij uitzicht hadden. Ook de verzorging was top, elke dag was het bed opgemaakt en alles aangevuld.

• Beoordeeld op: 27 december 2023

Enigszins teleurgesteld.
    • Standaard Kamer met Douche in Koetshuis 2p.

De kamer leek klein om er ook te ontbijten, er was enkel een klein tafeltje met 2 stoelen en niks om onze kleren op te leggen. Er waren geen stopcontacten bij het bed voor de opladers. Verder misten we een badjas. Jammer, voor deze prijs had dit er wel mogen zijn.

Het ontbijt was op de kamer en was helemaal goed! De locatie was top!

• Beoordeeld op: 25 december 2023

• Standaard Kamer met Bad in Koetshuis 2p.

Meer luxe bed & breakfast dan hotel wegens beperkte openingstijden van de receptie en geen gezamenlijke ontbijtruimte.

Locatie

• Beoordeeld op: 22 december 2023

Prachtig verblijf in Maastricht
    • Studio met Douche in Koetshuis 2-4p.

Het enige minpuntje voor mij persoonlijk was het bed, ik ben een stevig matras en een flink kussen gewend, het matras was niet zo stevig en ik vond de kussen ook een beetje tegenvallen, maar dat is een persoonlijke behoefte.

Nadat dat we aangekomen waren bij het hotel werden we netjes naar onze kamer gebracht, toen de kamerdeur openging viel mijn mond open van verbazing, een prachtige kamer in het voormalige koetshuis, voorzien van een minibar en zelfs een klein keukentje, de kamer was prachtig ingericht en het tweede bed kwam handig van pas.

• Beoordeeld op: 22 december 2023

Prima

Grotere tafel voor ontbijt

Ontbijt prima, echter op de kamer met een piepklein tafeltje, niet handig

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Leuke dag Maastricht gehad met een goede overnachting
    • Studio met Douche in Koetshuis 2p.

Ik vind de kamers wel behoorlijk aan de dure kant ondanks dat ze wel mooi zijn

Hygiëne en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 21 december 2023

niks

alles gewoon top

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Prima verlopen en heel goed ontbijt
    • Studio met Douche in Kasteel 2-4p.

Het ontbreken van een lift en dat is op mijn leeftijd en na een hartoperatie m geen overbodige luxe

Mooie ligging, prachtig historische burcht en ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Super fantastisch.
    • Standaard Kamer met Douche in Kasteel 2p.

De wifi deed het niet, maar dat is dan ook echt het enige.

De kamer was magisch, de bedden hemels en het ontbijt super uitgebreid. Hele vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Fantastisch!
    • Studio met Douche in Kasteel 2-4p.

Het was mij vooraf niet duidelijk dat wij een kamer in het torentje van het kasteel hadden geboekt, waarvoor wij twee trappen op moesten. Dit was niet ideaal met een baby van 6 weken in de maxicosi. De dame die ons naar onze kamer bracht voelde dit haarfijn aan, en bood aan om te kijken of er een andere kamer op de begane grond beschikbaar was. Dit vonden wij super lief, maar dit aanbod hebben we geweigerd. Ik had deze kamer immers zelf geboekt en de kamer was prachtig. Echter zou het wellicht fijn zijn als het duidelijk aangegeven kan worden bij de kamer faciliteiten, ik heb het daar niet zien staan.

Prachtige locatie, op enkele auto minuten van het centrum. Kamers zeer ruim met alle faciliteiten die je nodig hebt. Mini bar is inclusief en wordt dagelijks bijgevuld, dat vonden wij een aangename verrassing. In de bad kamer staan fijne producten van Rituals. Tijdens ons verblijf is de stroom in onze kamer uitgevallen laat op de avond. Het nood nummer was goed bereikbaar, en we werden direct overgeplaatst naar een andere (prachtige) kamer / studio omdat onbekend was hoe lang het zou duren. Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Prachtig landgoed met ruime design kamer, kleine dingetjes die verbeterd moeten worden.
    • Suite La Reine in Kasteel 2 Personen

Parkeren, veel te weinig plek en onhandig klein in de achteruit met bochten weer terug als het volstaat. Kleine dingetjes als een niet sluitende koelkast, gedeukte prullenbakje in toilet, geen vergroot spiegel, 1 persoon bij inchecken dus als er meer mensen zijn om in te checken kun je wachten. De deur naar onze kamer was echt lelijk, jammer zo’n entree hoort niet in zo’n mooi kasteel.

Ruime kamer (suite) en badkamer, goed bed, fijne douche

• Beoordeeld op: 14 december 2023

Fijn verblijf
    • Standaard Kamer met Douche in Koetshuis 2p.

Ruime kamer voor twee personen

• Beoordeeld op: 13 december 2023

Op wat minpunten na prima locatie, wel aan de prijs, zeker met de toeristenbelasting à 30,00 voor 4 personen.
    • Appartement met Douche in Koetshuis 2-6p.

Matige ontvangst, de entree van onze studio was niet verlicht en we moesten dus in het donker naar boven, volgens meisje dat ons begeleide was dat niet anders. Volgende dag hebben we ontdekt dat er wel verlichting was met een bewegingssensor. Bij het ontbijt voor 4 personen zaten maar 2 kuipjes boter en één van de gekookte eieren was nog rauw.

Locatie, ruimte, parkeergelegenheid en dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Een echte aanrader; komen hier zeker in het voorjaar weer terug
    • Standaard Kamer met Bad in Koetshuis 2p.

Kleine dingen, bijvoorbeeld in de doucheruimte ontbreekt een plankje om je badspullen op te zetten. In de andere kamer een bad; leuk maar, als je jezelf af gaat spoelen kan je niet voorkomen dat het om het bad heen nat wordt. De wastafel in "Eve" is grappig maar ook een beetje onpractisch.

Ontbijt uitstekend, kamer prima. Mooi gelegen. Erg rustig en fijn dat er een restaurant (Sofa) dichtbij ligt. Goed met de auto te bereiken. Als je een beetje oplet kan je voor niet al teveel geld in Maastricht de hele dag parkeren voor een relatief laag bedrag.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Top
    • Standaard Kamer met Bad in Koetshuis 2p.

De kamer met bad was super leuk alternatief voor ontbijt

• Beoordeeld op: 8 december 2023

• Standaard Kamer met Douche in Kasteel 2p.

Ik vond het jammer en ook niet gastvrij dat er niemand aanwezig was na half zes, alles was afgesloten. Poorten gesloten. We konden er wel in maar vond ik niet heel gastvrij.

De locatie aan de Maas is super leuk, met 10 min ben je midden in het centrum van Maastricht.

• Beoordeeld op: 7 december 2023

goed
    • Standaard Kamer met Douche in Koetshuis 2p.

Het bed was niet zo comfortabel en er was geen kleerkast aanwezig. (ijskastje mocht ook iets kouder zijn/staan)

Locatie. Kamer. WC. Parking.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

Weer ontzettend genoten!

Niets!!!

Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Eigenlijk alles ,ontbijt was fantastich

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Groot genot voor zeer acceptabele prijs!
    • Studio met Douche in Koetshuis 2p.

Nvt

Geweldig grote suite van alle gemakken voorzien, met drankjes en koffie/thee inbegrepen, en ook nog professionele NESPRESSO koffie, heerlijk!