Beoordelingen over Multatuli Hotel 3-sterren

Prins Hendrikkade 12, Amsterdam Centrum, 1012 TL Amsterdam, Nederland

#293 van de 410 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Niet beestig goed

Ik heb 's nachts aan de bureau geslapen omdat ik overbeten was door beestjes in bed. Heb er zelf twee gevonden.

Goede locatie, dicht bij station en snel in het centrum.

Klein mager 6-je

Maar slechts kleine 20 plaatsen in ontbijt ruimte, waardoor 20-30 min wachten op plek, vies en stinkende geur op de gangen en trappen.

Goede ligging en goed bereikbaar, prima ontvangst bij de receptie en vriendelijk personeel.

Lekker en uitgebreid ontbijt in sfeervol interieur met...

De ramen op de derde verdieping zijn aan vernieuwing toe en de witgeschilderde dakbalken mogen wat overschilderd worden zo

Lekker en uitgebreid ontbijt in sfeervol interieur met aangepaste muziek.

Slechtste hotel in jaren, op booking veel belovend, toen we aankwamen “red mijn vakantie”

Vuil, geen bad ookal was dit beloofd, vroeg 2x om de manager te spreken om dit te bespreken, dit was niet mogelijk moest dit bespreken met het baliepersoneel, ik betaalde €280 voor 2 nachten, dit was het mij echt niet waard

Op zich prima voor een of twee nachten. Overal dichtbij .

Kamer kon wel een verfje gebruiken. TV had nauwelijks ontvangst.

Ontbijt was prima. Kamer wat aan de kleine kant. TV had nauwelijks ontvangst. De airco werkte goed maar lekte.Locatie prima.

Het hotel heeft prima ligging om de stad te verkennen en daarom aanrader

Het ontbijt was heel basic, fruit was niet vers, weinig keuze broodjes.. Onze deluxe 2-persoonskamer was mijn inziens maar een doodnormale basic 2-persoonskamer. Receptie onthaal prima, enthousiaste dame. Personeel in de ontbijtruimte zeker ruimte voor verbetering, we moesten telkens zélf om koffie vragen, dit is iets wat je standaard aan de mensen die komen ontbijten vraagt.

Receptie onthaal prima, enthousiaste dame.

Verschrikkelijk

Kleine kamer. Uitzicht geenn naast de lokkers van de koffers die de hele nacht werden gebruikt. De kamer werd snachts verlicht door de hal!!!! Het licht kwam langs de deur rondom Nasr binnen en ook het lawaai van mensen die de hele nacht over de gangen liepen. Kamer net zo groot als het bed en vuil en dat voor meer dan 200 euro per nacht. Schandalig!

Het ontbijt was goed

Eén keer maar geen twee!

Onze kamer was gelegen op de gelijkvloers...die gang bleek de algemene doorgang te zijn voor iedere bezoeker! Redelijk veel passage dus en veel lawaai. Kamer was heel klein...bed ook heel klein...hygiene in de kamer allesbehalve optimaal. De poetsdienst weet blijkbaar niet hoe een nachtkastje te verplaatsen en op de hanglamp lag er overdreven veel stof! De badkamer was proper. Ivm het ontbijt...interessant om te weten dat er een dertigtal kamers zijn tov van maar een twintigtal tafels om te ontbijten. Maw...als men 's morgens een ontbijt neemt en men nog gezellig een tijdje wil nagenieten aan tafel, komt iemand dit rustig moment verstoren met de vraag de tafel te willen verlaten aangezien er andere mensen staan te wachten om te ontbijten. Men ziet letterlijk mensen in de gang staan wachten...tuurlijk verlaat ik mijn tafel want ik zou niet graag in hun plaats staan maar als het de bedoeling is om rustig een ontbijtje te nemen en ter plekke na te genieten, ben je hier niet op de juiste plaats...

De vriendelijkheid van het personeel...niets aan op te merken. Ligging van het hotel heel goed.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Vochtplekken op de kamer Onderlaken was te klein voor het bed en een stuk gescheurd. Lavabo en bad zat vol bruine plekken. Plastieken luster was stuk. Erg verouderd! Hebben moeten wachten om te kunnen ontbijten, de gasten na ons ook telkens. Personeel absoluut niet vriendelijk, als je het hotel binnenkwam kreeg je geen goeiedag van het personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Uitsteken verblijf voor ons gezin. Een volgende keer gaan wij hier zeker weer naar toe.

WiFi kan beter.

Mooie ruime kamers. Oud pand maar interieur netjes en schoon. Zet uitgebreid en vers ontbijtbuffet. Ondanks de centrale ligging uitermate rustig in de nacht, prima geslapen op uitstekende bedden. Attent personeel. Echt een aanrader dit hotel.

Het bed lag lekker en de kamer was lekker warm.

Ventilatie was vrij slecht. Er was een raam die met een afstandsbediening open moest, maar die ging automatisch ook weer dicht. Ik slaap niet graag in een potdichte kamer, maar dat kon dus niet echt anders. Daarnaast plakten de koffiekopjes vast aan de tafel en zat er allemaal troep tussen de koffielepeltjes. Deze maar niet gebruikt dus.

Het bed lag lekker en de kamer was lekker warm.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zeer slecht, nooit meer!!!

Hygiëne (vieze kussens, wc niet schoon gemaakt), dingen kapot ( spiegel, douchescherm, föhn), wachten om te kunnen ontbijten en dan alles op, veel te klein bed met slecht matras, geen oog dichtgedaan. Douche afwisselend koud of gloeiend heet.

Bij aankomst aardig en goed ontvangen. Kamer voor 4 personen in het souterrain met kleine raampjes aan bovenkant, rook er erg muf vooral badkamer. De foto bij de boeking zag er echt veel mooier uit. Douche is te laag om in te staan als je langer dan 1.50 bent. Geen warm water. Waterkoker kapot, gemeld bij receptie. Nadat een aardige man met n nieuwe waterkoker kwam bleek die ook niet te werken. Nadat hij zijn best had gedaan hebben we zelf maar gezegd dat hij het mocht laten zitten en hebben n koffie op straat gehaald. Föhn werkt niet. Kamer was onder de receptie, erg gehorig, de hele nacht voetstappen en gesprekken boven ons hoofd gehoord. Ontbijt was goed. Om 9.40 kwamen we binnen bij het ontbijt. Je kon er tot 10.00 terecht. Er waren verschillende dingen op. Toen ik erom vroeg werd er erg vreemd op gereageerd want we waren immers zelf laat. Na ons kwamen er ook nog mensen binnen. Om half 9 kwam de housekeeping in onze kamer. We hoefden pas om 11 uur uit te checken maar ook daar werd vreemd op gereageerd. Uiteindelijk is de dame van de schoonmaak toch weggegaan. Ik heb deze dingen ook aan de receptie gemeld maar had niet het idee dat er iets mee gedaan werd. De ligging is perfect. Dichtbij het station, het centrum en de Jordaan.

De receptionist zeer vriendelijk

Personeel ontbijtruimte .Te kleine ontbijtzaal.Tafels te snel afgeruimd doordat er te weinig plaats was voor alle gasten

De receptionist zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was een nette kamer, ruim voor centrum Amsterdam en goed...

We hadden een kamer aan de straatkant en vanwege slechte isolatie was het nogal gehorig.

Het was een nette kamer, ruim voor centrum Amsterdam en goed voorzien. Lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

prima voor een kort verblijf ! voor herhaling vatbaar.

We hadden enkel een dakraam in de kamer, dakraam ging automatisch dicht bij regen-geen mogelijkheid tot frisse lucht 's nachts omdat het regende ... Wij zijn gewoon om met open raam te slapen...

Ontbijt : uitstekend : vers, uitgebreide keuze : top! personeel bij ontbijt : top ! Personeel aan receptie : vriendelijk en bereidwillig. Bagagebewaring voor en na in/uitcheck : perfect ! Kamer : klein maar proper en alles wat nodig is.

Was top ietwat sober

Geen uitzicht . Letterlijk tussen de hanabalken . Klein en geen goed stopcontact op gewone hoogte . En niet ter hoogte van het kussen een lampje

Prachtig dichtbij alles . Recht tegenover station . Vriendelijk personeel

Te duur voor slechte slaapkwaliteit

Oudere badkamer en vooral doorzakende matras en te smal bed (op een 3-persoons kamer). Zou niet mogen voor een dergelijke prijsklasse.

Degelijk ontbijt en heropgefriste kamers en decoratie

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prijs-kwaliteit = niet OK

Zéér kleine kamer, met het (vuil) kinderbed er bij was de kamer voor 99% gevuld. Het hotel is zeker geen aanrader met kleine kinderen in een buggy want aan de inkom van het hotel is een zeer stijle trap en ook de gang naar de lift toe bevat steeds enkele trappen alsook de gang naar de kamer.

Een goede ligging, net op de rand van het stad. Ontbijt was ook in orde.

Gezien de lokatie; een 7. Op een minder prettige lokatie een 6

De matrassen waren heerlijk zacht maar het 2 persoonsbed liep af

Het ontbijt en ontbijtruimte waren prima. De kamer was wat oud en gebrekkig maar wel alle benodigdheden waren aanwezig. De waterkoker met koffie en thee maakte veel goed

Een kort maar heel aangenaam verblijf in Amsterdam.

Niet echt min-punten over dit hotel.

Van het hotel zelf zeker geen klachten en heel goed en verzorgd ontbijt. De koffie bij het ontbijt is heel lekker. Kortom zeker een aanrader en in orde volgens prijs-kwaliteit.

Wij zaten op de bovenste verdieping, waar overal op de...

Rook en schimmel lucht.

Wij zaten op de bovenste verdieping, waar overal op de deuren borden verboden te roken waren aangebracht. Het stonk echter enorm naar rook, schimmel en luchtverfrisser.

Gelukkig was het maar voor een nacht.

De kamers waren klein en gedateerd. Het raam sloot niet goed af, de badkamer was klein en de bedden ronduit slecht. De inspecteur die dit hotel drie sterren heeft gegeven moet wel een bijzonder goede dag gehad hebben. Op zich is er weinig mis met het hotel, maar goed is het ook niet. Prijs-kwaliteit is dit geen correcte match en dan hadden wij nog een Superdeal van de dag. Jammer.

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Lgoedkope prijs maar helaas te verouderde accomodatie

De kamers zijn helaas oud en ruiken niet erg fris. Onder de douche konden we net staan maar stooten bijna ons hoofd. Het was voor het zicht schoon maar we vonden het qua hygiene erg achterblijven op onze verwachtingen.

Slechte nachtrust, slecht ontbijt

Onze kamer was een soort zolderkamer waarin alle meubels op elkaar stonden. Het douchewater schommelde van koud naar warm. Om 10 uur 's avonds begon in (de nabijheid van) het hotel heel luide muziek. Toen ik de receptie belde, zei de receptionist dat hij niks hoorde en het van buiten moest komen. Nochtans zijn er geen café's naast Multatuli. We boekten het hotel vanwege de ligging en de commentaren op het ontbijt, maar behalve de koffie vond ik dit niet veel soeps. Het fruit smaakte naar alcohol.

De ligging.

Goed ontbijt.

Kleine kamer, veel stof op de lampen, de kamer had een uitgeleefde indruk, wc-papier op, prullenbak badkamer niet geleegd. Lawaai uit airco en vanaf de binnenplaats continue gezoem.

Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

tegenvaller

De accomodatie werd geboekt en op voorhand betaald met de visakaart van het werk. Omdat ik deze kaart niet bij had bij het inchecken wou men de betaling niet aanvaarden en moest ik de kamer opnieuw betalen met mijn persoonlijke visakaart. Ik vond dit heel onaangenaam. Om het hotel in en uit te gaan moet je op een belletje drukken en wachten tot de persoon aan de receptie tijd heeft om de deur open te doen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Redelijk

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Kleine kamer en te zachte bedden. Bovendien tweepersoonsbed met een zijde tegen de muur is niet comfortabel.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Kamer was netjes, personeel vriendelijk en ontbijt prima.

Hotel is wel gehorig. Andere gasten waren niet luidruchtig. Kamer was klein maar netjes met alles wat wij nodig hadden. Prima voor een nachtje.

Kamer was netjes, personeel vriendelijk en ontbijt prima. Plek van het hotel ideaal, vlakbij Centraal Station.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Veel te duur verblijf voor de te betalen prijs.

Prijs kwaliteit is op zijn minst heel slecht! Te kleine kamer, hoekjes en kantjes vuil en/of onverzorgd. Je kan maar langs één kant uit het bed. Vuile stoel. Beschadigde lavabo. Kleine badkamer. Gangen onverzorgd en overal kleine beschadigingen aan deuren, plinten, tapsplein,... Af te raden voor gezellig stadsbezoek. Ontbijt uitgebreid, maar niks vers. Als uit pakjes,....

De ligging.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Schoon en verzorgd, met een vriendelijke en vlotte service, maar misschien een beetje prijzig.

Kamers wat verouderd, maar schoon en comfortabel genoeg, hoewel eerder klein en wat eng. Gelet op de prijs mocht het ietsje meer zijn. Door een noodgeval moesten we een dag eerder vertrekken. Hoewel lang op voorhand gemeld, hield men zich strikt aan de boekingpolicy dat er geen andere regeling getroffen kon worden. Vonden we jammer.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook vlotte en complete service bij het verzorgde ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Kort verblijf voor vakantievliegreis

Perfect voor kort verblijf.

Verbouwde oude huizen tot aangenaam hotel. Aansluitend de nachttrein naar Schiphol. Goede info over restaurants via receptie.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Tophotel; perfecte ligging, vriendelijk personeel en lekker ontbijt

De temperatuur. 'snachts 23 graden op de kamer, bloedheet!

Driepersoonskamer erg knus, een soort zolderkamer. Erg leuk! Ontbijt was lekker, genoeg keus, en heel vriendelijk personeel. En schuin tegenover CS! En gratis bagage achterlaten zodat we lekker konden gaan shoppen op de dag van vertrek.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

goede locatie maarprobeer niet te veel betalen voor het comfort wat je ervoor krijgt

klein doorgezakt bed (moet vervangen worden) je boekt tenslotte om te slapen

onbijt top (personeel helaas onvriendelijk-) rustig hotel ondanks de ligging

Prima gelegen en prettig hotel voor een kort bezoek aan Amsterdam.

In de douche van een van de twee kamers hing een zwak rioolluchtje. Keertje extra doorspoelen?

Prima ligging, dichtbij CS, zo kan je makkelijk met OV de hele stad door. Behulpzame receptionist met tip voor parkeren in Amsterdam noord (P-garage was vol vanwege grote drukte). Bagage kan op laatste dag achterblijven in locker. Leuk uitzicht, goede bedden. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Hebben vooral Amsterdam bekeken en eigenlijk alleen in het hotel geslapen.

Badkamer was wel schoon maar er hing een vervelend luchtje.

Prima ontbijt met verse koffie. We konden de bagage vóór en ná ons verblijf in bewaring geven. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Locatie is perfect tegenover Centraal station.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Temperatuur in kamer was niet te regelen & watertemperatuur douche moeilijk stabiel te houden

Centrale ligging in Amsterdam & vlakbij station Amsterdam Centraal

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Voordelig dicht bij het station

Allemaal wat gedateerd, hygiene kan beter, warm op de kamer en een wietlucht als je het raam naar de binnenplaats opendoet.

Vlak bij CS, uitgebreide lunch

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Uitgebreid ontbijt en prima locatie.

Volgende keer bestellen we 2 aparte bedden. De juffrouw bij het ontbijt had enigszins last van ochtendhumeur.

Uitgebreid ontbijt en prima locatie. Kamers zijn prima, het hotel gaf ons het "Amsterdam gevoel"

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed hotel op goede locatie, oud herenhuis met veel trapjes.

Er zijn overal trappen, meteen een stuk of 10 treden tot aan de receptie en daarna 4x een aantal kleine trapjes om op de kamer (begane grond!) te kunnen komen, geen lift; dit stond niet vermeld en was heel vervelend vanwege fysieke problemen van één van onze gezinsleden.

Hotel goed, kort bij station en tramhaltes. Ontbijt goed. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

waardeloos!

heb geboekt voor 3 aparte bedden en krijg een 2 persoonsbed. daarnaast via ideal betaald word er om een crediutkaart gevraagd. voor mij de eerste en laatste keer met booking.com, echt waardeloos

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goeie prijs-kwaliteit voor de buurt

Designluchter rammelde als een wekker om 5u 's morgens; iets aangehangen en gedaan. Nogal steriele receptie maar eigenlijk onbelangrijk. Wat straatlawaai maar je zit nu eenmaal centraal.

Kleine eenpersoonskamer maar alles aanwezig: goed net bed, goede tv, bar, paar leuke designtoetsen... Goed ontbijt Goede locatie als je per trein komt. Ook parking overkant niet te duur indien per auto.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Vergane glorie in goede buurt.

Man aan de receptie kon geen info geven over parking, kindvriendelijke restaurants ... Hij stuurde ons eerst naar een erg dure parking. Nadien zag ik in de infokaft van het hotel een veel interessantere parking staan. Het personeel werd dus niet goed op de hoogte gebracht! We zijn de auto dan nog gaan verzetten. Badkamer compleet verouderd. Alles vrij proper, maar maakt een aftandse indruk. Email stuk in het bad, deurstijlen onderaan 'weggevreten', ... Mijn man moest gebukt douchen of hij kon er niet in ... Voor deze prijs verwacht ik een frissere en meer functionele kamer. Mits grondige opknapbeurt en betere opleiding personeel een aanrader.

Goed gelegen. Vriendelijke mensen bij het ontbijt. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Rumoerig

We hadden een kamer vlak bij de receptie. De hele nacht passeren er (soms luidruchtige) hotelgasten . Daardoor was de nachtrust geen succes.

Gemakkelijk bereikbaar vanaf cs

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

pover!!

kamer gaf uit op binnenkomer waar een grote machine constant stond te draaien en gans de nacht storend lawaai maakt. Bij melding hiervan aan de receptie vielen ze uit de lucht.... ze hadden hiervan nog niet gehoord..Ook de info vh hotel is verwarrend.. wordt aangeboden als hotel met parking... doch dit betreft de parking vh station van Amsterdam. Onze fietsen konden ook niet in het hotel gestald worden.. Op vraag (via internet) om me het juiste adres dat ik in mijn GPS moet ingeven om de parking te bereiken kreeg ik nooit een antwoord.. Aangekomen in het hotel beweerde men nooit die vraag gekregen te hebben.... dus ik zou deze locatie niet aanraden aan anderen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

ontbijt was zeker in order, locatie meer dan behoorlijk.

kleine (zolder)kamer, wel proper.

ontbijt was zeker in order, locatie meer dan behoorlijk.

Het was een goed verblijf.

Ontbijt , airco op de kamer

Matras , te zacht .

Ontbijt , airco op de kamer

Muffe geur op gang, niet in kamers Overal tapijt

Locatie Lekker ontbijt Goede matrassen Airco

Benauwde kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Voor herhaling vatbaar.... onze volgende uitstap naar Amsterdam boeken we terug in Multatuli hotel

Uitstekende locatie, alles op wandelafstand. Zeer goed ontbijt

Amsterdam is top !

Hotel

Hotel oud en gelogeerd onder het dak!

Geen klachten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Beetje veel lawaai van de straat snachts

Prima verblijf en zeer centraal gelegen

Toplocatie, vriendelijke personeel en een prima kamer.

slecht

Rumoerig niet geslapen

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Gelukkig maar 1 nacht

Het rook erg muf en de badkamer stonk naar riool en schimmel.

Prima locatie voor een zakelijke overnachting.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Goede ligging vlakbij Amsterdam Centraal Station en goede prijs/kwaliteit verhouding.

De bereikbaarheid

Geen commentaar

De bereikbaarheid

Het ontbijt was goed.

Hiegiene in badkamer was matig.. schimmel op schanierpunten van spat scherm, en verkleuringen in wasbak.

Het ontbijt was goed.

Goede uitvalbasis voor een weekendje Amsterdam te verkennen.

Heel kleine en verouderde kamers, kajuitgevoel.

Vriendelijkheid personeel en zeer uitstekende ligging voor een weekend Amsterdam.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Goed voor ff

De badkamer stonk, geen idee waarom En de kamer was klein.

Je bent op loopafstand van alles , dat is echt hun pluspunt.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

efficiënte locatie, vlak bij centraal station

de kamer en de badkamer

gezellige ontbijtkamer en zeer aardig personeel

leuke geriefelijke kamer, vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt met lekkere koffie

Alles ok

Alles ok

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

amsterdam super jammer van hotel

kamers waren verschrikkelijk we lagen precies in een berging geen ramen

doen!

heel lekker en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, gezellig hotel, zalig geslapen in prima eenvoudige maar nette kamer en goede bedden

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Geen lucht op de veel te kleine kamer, totaal niet proper,...

Geen lucht op de veel te kleine kamer, totaal niet proper, en daar 130€ voor betalen, schandalig !

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Te duur voor wat je krijgt

Kamer zeker niet in verhouding met de prijs die je betaalt

Ontbijt ok

Perfecte ligging in het centrum, maar slechte nachtrust omwille van andere hotelgasten.

Heel slechte isolatie. Boven ons was een hysterische moeder en een schreeuwend kind. Slecht voor de nachtrust.

Ontbijt was heel goed en verzorgt.

De geur van het toilet

Het personeel

de kamer had nauwelijks daglicht

de kamer had nauwelijks daglicht

Ik had een kamer met twee eenpersoonskamer geboekt. Die bleek niet beschikbaar. Wij kregen een kamer met tweepersoonsbed.

Goed hotel voor deze prijs.

Bij het binnenkomen van het hotel telkens aanbellen gaf geen welkom gevoel.

Kamer en ligging was perfect.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Multatuli Hotel