2. Hotelbeoordelingen Panama
  3. Hotelbeoordelingen: Panama
  4. Hotelbeoordelingen San Carlos
Panama San Carlos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• A Piece of Paradise Beoordelingsscore: 9

“We kregen voor de 1ste nacht een onverwachte upgrade van de boomhut naar een kamer met airco, hetgeen we ons niet beklaagd hebben en waar we uiteindelijk de volgende 2 nachten ook doorbrachten. Airco was wegens de warme temperaturen echt wel nodig. Heerlijk ook om te kokerellen in de buitenkeuken met zicht op de tropische tuin!”

• San Carlos Surf Resort & Eco Lodge Beoordelingsscore: 8,1

“De rust en ruime kamers”

• San Carlos Surf Resort & Eco Lodge Beoordelingsscore: 8,1

“Rustige plek met leuke faciliteiten op het terrein.”

• San Carlos Surf Resort & Eco Lodge Beoordelingsscore: 8,1

“Mooie locatie pal op het strand met een mooie binnentuin waar je lekker kan zitten. Kamer was vrij ruim met een fijne badkamer met soms even warm water.”

• A Piece of Paradise Beoordelingsscore: 9

“Mooi groene oase, mooie kamer met eigen keukentje, hygiëne top, aardig personeel.”

• Hotel San Carlos Beach . Beoordelingsscore: 7,5

“Het personeel is heel aardig en behulpzaam, makkelijk te vinden, centraal gelegen. Goed ontbijt in het Panama Cafe”

• A Piece of Paradise Beoordelingsscore: 9

“Leuke accommodatie en vriendelijke gastvrouw(en).”

• Sweet Dreams Beoordelingsscore: 9,5

“De rustige ligging. De kamer was perfect in orde. De eigenaars waren super vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons bij de uitcheck met de auto aan de juiste busstop afgezet. Waar we onze reis konden verderzetten. .”

• Sweet Dreams Beoordelingsscore: 9,5

“Cheap en alles wat je moet hebben! Echt een aanrader als je langs San Carlos gaat. Lekker uitgebreid onbijt!”

De 10 beste hotels in San Carlos