2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen Tawala
  4. Beoordelingen van Bohol Coastal View Hotel

Beoordelingen over Bohol Coastal View Hotel

Panglao Island Circumferential Road Tawala , Panglao , Bohol, 6340 Tawala, Filippijnen

#1 van de 2 hotels in Tawala

• Beoordeeld op: 4 april 2023

Mooi nieuw hotel, met een paar verbeterpunten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het personeel was vriendelijk, maar ze dachten niet echt met ons mee en waren niet erg professioneel. Ze konden bijvoorbeeld geen advies geven hoe we bij het hotel moesten komen vanaf Cebu. Er zijn verder super veel trappen, dus de locatie is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het hotel is best ver van het gezellige centrum, ze bieden wel drie keer per dag een shuttlebus en ze kunnen assisteren bij het huren van een scooter. Het eten in het restaurant viel een beetje tegen en het ontbijt had geen vegetarische opties.

Het is een nieuw hotel met super mooie faciliteiten! De zwembaden zijn super en de jacuzzi op het dak ook. Een hele mooie zonsondergang te zien vanaf de jacuzzi. Het is leuk dat je een drankje kon bestellen bij de jacuzzi. De bedden waren erg comfortabel en de kamer was heel mooi. Wij hadden een kamer met toegang tot het zwembad.

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

We moesten er wel blijven, alles was reeds betaald, voor ons nooit meer
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het restaurant is een regelrechte ramp, zeker het ontbijt, altijd hetzelfde " I am sorry sir, no have' dan maar alle dagen pancake met chocomelk' 20 dagen lang!!! American breakfast ? Nooit van gehoord ,wel op de menu..... De jacuzzi bevind zich naast het restaurant, je lijkt wel een attractie tijdens de maaltijd van de gasten. Deur van hotelkamer sloot niet goed af, zelfs op slot een spleet van 1 cm, goed voor de gekko's Het dagelijks veel trappen doen, gelukkig zijn we fit, maar voor mensen die het niet zijn moet je hier vooral wegblijven. De buitenkant van het hotel ziet eruit als de staatgevangenis van Bohol, en de security agent zit in een armzalig bamboo hutje dat bij de volgende typhoon wel ver weg zal vliegen. De tuk tuk taxidrivers weigerde soms om de toegangsweg naar het hotel op te rijden, zegt genoeg zeker van de hoteloprit- bekijk het maar eens op de Google Maps. Dit hotel heeft dringend een deftige upgrade nodig en een goede manager

Het uitzicht en de twee zwembaden. De gratis taxi shuttle? Zachte bedden en ruime badkamer Fantastisch snel internet

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

Erg mooi hotel maar we voelden ons meer slechts getolereerd dan dat het om de gasten draaide
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het personeel is niet onvriendelijk en helpt goed met de bagage omhoog brengen. Maar ze mogen meer meedenken met de gasten en meer denken in mogelijkheden in plaats van wat er niet kan. En ze zouden hun Engels kunnen verbeteren, de communicatie was moeizaam. De airco remote is in het Chinees dus we hadden geen idee hoe die te bedienen. Engels zou handig zijn of een kaartje op de kamer met een vertaling van de knoppen. De gratis shuttle naar Alona beach ging ineens niet want de chauffeur was in de stad zeiden ze. Maar het bordje free transfer en de tijden stond voor ons neus op de balie. Pas nadat we rustig vroegen hoe dit kon worden opgelost en niet wegliepen na een niet begrijpende blik bleek een andere medewerker het busje prima te kunnen besturen en was er blijkbaar ineens toch genoeg capaciteit want een 2e medewerker reed ook mee. Het zou fijn zijn als ze meer in oplossingen zouden denken. Zodat je als gast gewoon kunt genieten van je vakantie. Ik mis bij het ontbijt fruit en fruitsap en opties zonder vlees. Het restaurant had voor lunch van de hele kaart maar 3 opties. Enige optie als je geen vlees wilde eten was een bord friet. Er vonden nog bouw werkzaamheden plaats aan de achterkant van het terras van het restaurant. De WiFi werkt niet. Ook niet een beetje. Iemand die bij het hotel leek te horen zat luid videobellend bij het zwembad. En trok zn jonge hond naar het zwembad en de camera. Het dier jankte, was duidelijk bang, probeerde los te komen en rende weg zodra die kon ontsnappen. Ik vond dat luid videobellen en de niet zo prettige manier van omgaan met het huisdier ongepast in een hotel waar je gasten ontvangt want het schept geen fijne of gastvrije ambiance. Op onze laatste avond deelde de receptie mee dat er een personeelsfeest ging plaatsvinden. Ze zeiden dat we ook wel mochten komen maar ik kreeg de indruk dat dat vooral was om eventuele klachten te voorkomen.

Pluspunten zijn het prachtige uitzicht en de kamer. De kamer is nieuw, nog schoon, ruim, comfortabel en smaakvol ingericht. We hadden de kamer achter de receptie en vonden het fijn dat het ruime balkon met mooi uitzicht heel privé was.

• Beoordeeld op: 12 juni 2024

• Familiekamer met Terras