2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen: Neder-Silezië
  4. Hotelbeoordelingen Wrocław
  5. Beoordelingen van Savoy Wrocław

Beoordelingen over Savoy Wrocław

Pl. Kościuszki 19, Stare Miasto, 50-027 Wrocław, Polen

#110 van de 129 hotels in Wrocław

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit hostel

7,1

7,6

6,6

7,3

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Wroclaw is een bruisende stad waar je lekker kan eten, mooie straatjes en bergen cultuur!
    • Standaard Driepersoonskamer

De bedden zijn versleten en ook de infrastructuur is op zijn einde. Het raam openkrijgen was een huzarenstukje en de kamers waren warm. Mijn kamer lag op de zuidkant.

Locatie is geweldig, vlak bij het centrum dat je makkelijk te voet inloopt. Badkamer is primitief en tot op de draad versleten maar Er wordt wel moeite gedaan om het proper te houden. Ontbijt is niet mijn ding maar bon.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

De eerste indruk was zeker niet whow, maar we hebben ons vlug aangepast aan minder comfort.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn verouderd (badkamer, toilet, kast).Toiletbril bv is van een heel matig materiaal en stond volledig scheef gemonteerd. Men voelt de veren van de matrassen. Er is geen shampoo of douchegel, ook geen enkele andere accessoire behalve handdoeken. Er is een waterkoker maar verder niets, geen thee of suiker of ...De lift start maar op 1e verdiep, dus je moet altijd trappen doen van gelijkvloers tot 1e verdieping. Het personeel die voor het ontbijt zorgt, spreekt geen woord engels en kan dus onmogelijk communiceren met anderstaligen. Gelukkig werden we 2 maal geholpen door andere gasten die konden vertalen wat de persoon ons zei en vroeg. Het was heel warm buiten en ook heel warm in de kamer. Kleine details aanpassen zou al een wereld van verschil maken

De locatie was perfect voor ons. Niet te ver van de oude stad maar toch ver genoeg om rustig te zijn. Het ontbijt was goed, redelijk veel keuze en verzorgd.