2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions de cases i apartaments de Illes Açores
  4. Opinions de cases i apartaments de Vila Franca do Campo
Portugal Vila Franca do Campo Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Apartamento Lombinha Puntuació: 9,2

"Ens ha agradat tot. Ntacha súper atenta. La casa perfecta, molt còmoda, molt neta a una ubicació perfecta"

• "L'estada és a la casa d'en Jorge i la Teresa, però tens una entrada individual i separada. Al pis de baix, hi ha la cuina (molt ben equipada, amb slow cooker, microones, bullidor d'aigua, tot el que puguis necessitar -només faltarien estisores que tallin de debò-), i una petita sala; al pis de dalt l'habitació i el bany (amb sabó i xampú). Tota la casa està ben equipada i t'hi sents molt a gust. Hi ha un terrat que pots fer servir, on vam sopar cada dia amb les vistes de l'illot, i també vam poder utilitzar la rentadora i els estenedors. El més destacable de l'estada és, sense dubte, l'amabilitat dels propietaris, en Jorge i la Teresa. Tot i que no nosaltres parlem portuguès, ens enteníem prou bé amb un mix de català-castellà-portuguès, i ens van recomanar activitats per tota l'illa."

• Vila Centro Puntuació: 9,4

"Destacable la neteja de l’allotjament, connexió Wi-Fi excel·lent, té rentadora i assecadora, bona dutxa i detalls de benvinguda."

• Alojamento dos Oleiros Puntuació: 8,3

"Hi ha aire condicionat. La cuina està molt ben equipada."

• "Ens van deixar uns regals típics de la illa. Vistes al mar precioses Molt ben equipat, cuina molt completa, tot molt net i ordenat. Agraïm que tingués pàrquing privat."

• Casa do Ilhéu Puntuació: 10

"La ubicació i les vistes eren perfectes."

• "Un apartament molt ampli i comode."