2. Hotelbeoordelingen Portugal

Arco Escuro 17 - Bacalhoeiros, Santa Maria Maior, 1100-030 Lissabon, Portugal

#283 van de 396 hotels in Lissabon

7,6

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Goed verblijf voor een weekendje in Lissabon.

Douche aan kleine kant en liep steeds over. Een kledingkast had fijn geweest. Veel trappen maar dat was voor ons geen probleem.

Locatie was goed, niet in de drukte maar dicht bij de stad. Kamer was prima, leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Top verblijf op een prachtplek
    • Suite

Er was een ochtend geen stroom door een stroomstoring in de straat, echter was dit snel opgelost. Er is geen föhn in de kamer maar die kan je wel lenen bij de receptie. Dus eigenlijk niks te klagen

De locatie is mega centraal en dichtbij de metro. In de straat leuke restaurantjes maar verder geen overlast van gehad. De receptie is 24uurs en je kan hen alles vragen. Ontzettend aardig personeel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Uitstekend

De gehorigheid.

De bouwstijl: antiek Portugees

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Goed vertoeven als je toch niet veel in het hotel bent!
    • Superior Suite

De kranen deden het niet goed. Toen we aankwamen in de nacht hadden we geen warm water.

De locatie is echt fantastisch ! En er word iedere dag schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Goh... prijs kwaliteit ok maar zouden hier niet terugkomen. Haardroger kan je aan de receptie vragen maar niet aanwezig op de kamer. Geen bekertjes in de badkamer voor na tanden poetsen, douche liep niet goed door. Oud gebouw dus je hoort ook alles. Hard bed voor ons en te kleine badkamer. Handdoeken worden om de drie dagen vervangen, onze was nog nat en vroegen een nieuwe handdoek aan de receptie maar er waren er geen meer beschikbaar.

Goede locatie, mooi gebouw. Vriendelijk personeel. Kamer was ok. Aan de overkant heerlijke koffie. Blij dat onze kamer niet aan de straatkant was want buiten wel veel lawaai.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Perfect!
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer op de derde verdieping was helaas buiten gebruik, hierdoor moest ik wel telkens een trap af als ik naar de wc moest en dat is niet heel praktisch. Maar zoals te lezen aan mijn verhaal hierboven, heb ik daar niet veel last van ondervonden.

Het hotel zit op een hele fijne locatie met ook veel ov in de buurt, waardoor je makkelijk kan reizen. Als je een paar minuten naar links loopt, ben je in het oude centrum en als je een paar min naar rechts loopt ben je in het nieuwe bruisende centrum van de stad. Ook zitten er in de straat zelf lekkere eettentjes in de buurt voor ontbijt, lunch en dinner. De mensen van het hotel waren heel aardig en oprecht vriendelijk en hadden wat leuke tips voor plekken om te bezoeken. Ik maakte gebruik van de gedeelde badkamer en deze werd voor mijn gevoel meerdere keren per dag schoongemaakt, omdat het altijd netjes, fris en opgeruimd was, ondanks dat het hotel vol was. Ik heb ook nooit hoeven wachten om te douchen o.I.d. Het is betaalbaar en heel erg fijn dus ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 15 september 2023

• Superior Suite

tv werkte niet. Personeel kreeg het ook niet aan de praat. Deuren van toilet en douche konden niet op slot.

De ruimte, vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 3 september 2023

Prachtige locatie, wel erg duur.

Weinig ruimte in de kamer, erg duur voor de locatie. Personeel gaf geen tips voor bezienswaardigheden.

Prachtig centrale ligging, alle faciliteiten aanwezig, prima bedden.

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

we zijn in de ochtend al aangekomen. onze kamer was nog niet klaar, we konden onze koffer wel gewoon in het hotel laten, dus dat was zeker niet erg. er werd ons gezegd dat ze ons gingen opbellen zodra de kamer in orde was. rond 16:30 uur zijn we toch terug naar het hotel gegaan zonder telefoon gehad te hebben. toen excuseerde hij hem dat zijn telefoon platwas en daarom niet kon bellen? dit was wel wat jammer want wij weten ook dat er stopcontacten bestaan. in de ochtend om 6u30 was onze terugvlucht. ze hadden ons verteld dat de receptie ons een taxi kon regelen. de dag voor het vertrek zijn we dit gaan vragen en de receptie zei dat hij dit ging regelen. in de avond zijn we nog geen gaan checken of het geregeld was en hij zei dat hij dit geregeld had. toen we om 4 uur in de nacht gingen uitchecken zei de receptionist dat zijn collega van de avond dit niet had verteld en dat er dus ook geen taxi geregeld was. het was een drukke avond in Lissabon dus de taxi kon niet meteen geregeld worden. en hebben we een half uur moeten wachten. jammer dat dit is voorgevallen maar de receptionist van de nacht heeft er alles aan gedaan en we zijn op tijd op het vliegtuig geraakt. bedankt daarvoor👍🏼

heel mooi hotel met een ideale ligging! alles is kortbij en je bent meteen in een gezellige straat met leuke restaurantjes. mooie kamers die proper zijn.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Gezellig, centraal gelegen hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Een gezellig hotel, centraal gelegen in de stad. Schoon, knus en heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

MIDDEN IN DE DRUKT EN TOCH STILTE.

Niets.

Alles zo netjes schoon.lief behulpzaam personeel. Keuken en eetgedeelt is schoon bijgehouden. Ligt centraal van alles, om de hoek zeker moeite waard een brunch,ontbijt café.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Centrale ligging

Laatste dag zeer luidruchtig personeel die geen rekening houden met de mensen die nog niet wakker zijn

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Net appartement op goede locatie. Wel een paar zaken die te wensen over lieten
    • Suite

Airco ging op error. Werd door de receptionist vrij nonchalant over gedaan. Helaas was er in het appartement slechts op een slaapkamer een klein aan, dat maar half open kon. Hierdoor werd het erg warm in het hele appartement en hebben we slecht geslapen . Werd echt niet goed opgepakt door het personeel. Ook helaas niet voldoende handdoeken.. Deze werden op vraag wel verstrekt, maar bij de schoonmaak werden de schone handdoeken weer meegenomen en de vuile handdoeken weer opgehangen.

Locatie prima, vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 6 februari 2023

Prima hotelletje

De kamer was wat aan de kleine kant,

Locatie, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

Ok maar niet meer dan dat.
    • Junior Suite

Heel veel lawaai: je hoorde alles in de gangen want het was een oude houten vloer. De ramen waren niet goed geïsoleerd en hierdoor kwam er ook veel geluid van buiten. De prijs is te veel voor wat je in de plaats krijg, we betaalden ongeveer 150/euro per nacht zonder ontbijt wat veel is voor deze accommodatie. Een prijs van ongeveer 100 euro zonder ontbijt zou correcter zijn geweest.

Vooral de locatie. Er was een goede zaak Basilio in dezelfde straat om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Een hostel met basic faciliteiten, maar wel op een zeer goede lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Zeer basic hotel. Meer een hostel. Heeft een gedeelde keuken voor alle gasten. Wij hadden een kamer op de vierde verdieping, maar er is geen lift. In de kamer had 1 raam luiken, maar die bleven niet dicht zitten. Het andere raam had geen raamvekkeding, waardoor je in de ochtend dus rond 6 uur wakker wordt van de lichtinstallatie. Ook de badkamerdeur kan niet dicht en op een slotje. Hierdoor is van privacy bij een toiletbezoek geen sprake. Op de kamer geen kielkastje. Ook geen glazen om bijvoorbeeld je mond mee te spoelen.

Top lokatie midden in het centrum van stadsdeel Baixa met restaurants en de Sé kathedraal op loopafstand

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

vriendelijk personeel, goede locatie. kamer viel erg tegen.
    • Junior Suite

de kamer was niet conform de boeking we hadden upgrade gedaan en bleek niet te zijn toegepast. heel veel trappen, geen lift, doucheputje was verstopt ( is niet verholpen) en armaturen zaten los, en vloeren kraken luid. voor ons niet fijn , allebei nekhernia en heeft mijn vriend Parkinson. douche : geen shsmpooaanwezig. douchespullen moesten op de grond in het water.

locatie

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

Zeer goed!

Het gebouw is erg gehorig binnen en buiten. Gelukkig had ik oordoppen meegenomen.

Het was erg schoon en de locatie is uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

• Beoordeeld op: 30 november 2023

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Beoordeeld op: 2 november 2023

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Leuke locatie, geen lift en dat is lastig maar het is ook een oud gebouw en heeft zijn charme. Pas dan ook je verwachtin