2. Hotelbeoordelingen Réunion
  3. Beoordelingen vakantiewoningen La Saline Le Bains
Réunion La Saline Le Bains Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Ilet du Lagon Beoordelingsscore: 8,1

“Leuke kleine bungalows vlak aan het strand. De bungalows hebben alles wat je nodig hebt. Mooi ingerichte omgeving van het zwembad. Heel vriendelijk ontvangen en alles duidelijk uitgelegd. Vlakbij het strand en een gezellige strandbar. Heel leuk om te snorkelen in de lagoon.”

• Ilet du Lagon Beoordelingsscore: 8,1

“Locatie, het is perfect gelegen op 5 minuten lopen van het strand en supermarkt en bakker op 1 minuut. Het was schoon De airconditioning werkt goed We mochten eerder ons huisje in”

• Bungalow meublé près du lagon Beoordelingsscore: 8,2

“Locatie en stille omgeving in een tuin, goed bed”

• Studio Les Coraux Beoordelingsscore: 8,1

“Julie en Olivier zijn geweldige hosts die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt met al je vragen bij ze terecht en proberen je altijd te helpen. Hun vrolijke en vriendelijke uitstraling maakt het plaatje compleet. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt en is zeer ruim. Het bed is ook erg comfortabel met keuzes uit verschillende kussens om op te slapen. Er is ook aandacht besteed aan de inrichting waardoor er een fijne sfeer ontstaat. Vanuit het appartement loop je binnen 5 minuten naar het prachtige strand waar je, eventueel met snorkel spullen van Julie en Olivier kan snorkelen. Ook direct aan het strand zijn er meerdere restaurants waar wij bij zonsondergang heerlijk gegeten hebben. Wij raden het verblijf van Julie en Olivier zeer aan. Voor grotere groepen of gezin hebben zij ook nog een aparte plek. Judith en David”

• Ilet du Lagon Beoordelingsscore: 8,1

“Leuke doorgang naar het strand waar er verschillende faciliteiten zijn (paddle, kayak, snorkelen, eten, ...)”