2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Abruzzo
Abruzzo Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Castello Di Semivicoli Gästbetyg: 8

”Gammalt fint slott”

• Hotel Esplanade Gästbetyg: 5

”Usel”

• Scarfoglio 15 Gästbetyg: 9

”2 Badrum, varav ett med bubbelbadkar och ett med dusch. Ljust o fräscht.”

• Villa Sant'Angelo Gästbetyg: 10

”Fantastisk trevlig värd så väl som övrig personal. Sagolikt god mat och väldigt bra frukost. Hela anläggningen är fantastisk med väldigt stor pool och högkvalitativa möbler. Mao toppklass. Fin trädgård med härlig blomdoft. Parkering bakom låsta grindar. Underbar utsikt. Smakfullt inrett.”

• Hotel Sole Gästbetyg: 10

”Toppen frukost. Swimmingpool öppen. Privat strand med gratis wifi. Vi har bott på ca 15 hotell senaste månaden och det här var det bästa.”

• Grand Hotel Don Juan Gästbetyg: 7

”Personalen”

• B&B Hotel Pescara Gästbetyg: 7

”Centralt, trevlig personal och helt okej frukost.”

• Phi Hotel Ambra Gästbetyg: 4

”När man kom till hotellet fick man vänta i fem minuter innan någon tog notis om oss. Man hade kunnat säga ursäkta dröj en sekund jag är lite upptagen. Nästa problem blev internet på rummet som inte fanns trots att jag sagt att detta var viktigt Man Påstod att det var fel men vårt rum låg långt ifrån och internet fanns bara till hissarna. Inga kontakter för att ladda utan man drog ut lampor för att kunna ladda. De två herrarna i receptionen borde söka nya jobb. Frukosten och personalen var helt ok. Såg nu att hotellet fått nya ägare så skicka herrarna i receptionen på kurs. Läget bra, hotellet slitet. Lycka till i framtiden Bosse o Stina”

• Hotel Maja Gästbetyg: 9

”Jättefint rum med balkong med fantastisk utsikt över havet. Jättebra frukost!”

• Halanus Hotel And Resort Gästbetyg: 8

”Trevlig personal. Basic frukost men jätte färsk och god!”