2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Agrigento-området Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Dimora Foderà Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig stor lejlighed med en fantastisk placering midt i “gågaden”. Gode senge og balkon på begge værelser."

• Hotel Exclusive Point fra anmeldelser: 9

"Udsigt, beliggenhed"

• Agriturismo Reggia Saracena Point fra anmeldelser: 9

"meget lækker pool og hele haven var dejlig anlagt med mange så hyggelige oaser og mange ugenerte liggestole og hængekøjer. vi fik en dejlig 4 retters menu med lokal vin. Giuseppe var meget imødekommende og venlig. Når vi manglede vand, frugt, vin mm. så fik man det serveret 🌞 dejligt sted som varmt kan anbefales hvis man gerne vil nyde udsigen over bjergene, afslapning og meget kort afstand til Agrigento og Valle del Temple."

• Baia Di Ulisse Wellness & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig lækker strand, stor ren pool og dejlig mad på hotellets egen restaurant"

• Garden Cactus Point fra anmeldelser: 10

"Et hotel hvor ALT fungerede. Venligt og utrolig hjælpsomt personale. Lækker swimmingpool og terrasse(r). Fantastisk kaktushave. Alt var rent, pænt, velholdt. God restaurant, god morgenmad. Et sted man virkelig føler sig velkommen som gæst. Tak for et dejligt ophold! Vi kommer gerne tilbage."

• Dioscuri Bay Palace Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var rigtig god i forhold til Temple dalen. Dalen havde åbent til kl. 23 her sidst i juli 2023 og der var det til at holde varmen ud da der er begrænset med skygge i dalen om dagen. Hotellet havde en dejlig pool ellers lå stranden også tæt på og en fin promenade lige udenfor døren. Parkering ved hotellet og en dejlig morgenmad. Vil helt klart anbefale dette sted."

• Hotel Foresteria Baglio Della Luna Point fra anmeldelser: 7

"Stedet var smukt og værelset også. Men små vinduer. Lækkert badeværelse."

• B&B Villa San Marco Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk udsigt til Valley of the Temples! Meget hjælpsom og venligt værts. Der var kølige drinks vi kunne købe til supermarkedspriser, kaffe, spil vi kunne låne, sidepladser udenfor i skygge. Morgenmad var over alle forventninger - frisk, velsmagende, flot anrettet. Vi fik også tilbudt tilkøb af aftensmad, som vi takkede ja til. Det var grill menu med lokale specialiteter - smagte helt fantastisk!"

• Dioscuri Bay Palace Point fra anmeldelser: 7

"Hotellet ligger godt for enden af Strandpromenaden. værelserne var fine."

De 10 bedste hoteller i Agrigento-området