2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Hotellrecensioner Österrike
Alpbachtal Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Landhaus Alpbach Gästbetyg: 8

”Bra läge och härligt mottagande. Toppen med skåp på liftstationen till skidor mm så att man slipper fara med dem fram och tillbaka.”

• Anna's Appartement Gästbetyg: 10

”En perfekt lägenhet med fantastiskt läge. Underbar utsikt över Alpbachtal. Lägenheten är dessutom delvis renoverad sedan bilderna på Booking, både kök och vardagsrum var omgjort så en positiv överraskning. Nära till fantastiska vandringsleder.”

• ”Allt var perfekt! Fräsch och luftig lägenhet med bra planlösning, balkong och gott om förvaring. Läget är strålande nära byn, mataffär och skidbuss. Relaxavdelningen med tre olika sorters bastu var drömmen efter en lång dag i backen! Margit var trevlig och serviceminded. Vi kände oss väldigt välkomna och hemma. Kommer defintivt återvända!”

• Bauernhaus Roßmoos Gästbetyg: 10

”Stor, luftig och fin lägenhet med en utsikt utöver det vanliga! Rekommenderas starkt!”

• Alpapart Schneider Gästbetyg: 10

”Rymligt, rent, välutrustat och mycket prisvärt boende i underbara omgivningar. Bra information och tips på aktiviteter från värdarna.”

• ”Värdarna var så trevliga och välkomnande! Utsikten var fantastisk😍 lägenheten var super fräsch, fint inredd och otroligt stor! Vi hade gott om plats.”