2. anmeldelser av hoteller i Jordan
  3. anmeldelser av hotell i Aqaba-guvernementet
Aqaba-guvernementet Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Wadi Rum Bedouin Camp Omtalescore: 9

«Enkel beduinsk bevertning. Godt og tilstrekkelig. Stille og flott ute i ørkenen. Veldig hyggelig vert, som var meget behjelpelig og tok meget godt vare på oss.»

• City stars hotel apartemens Omtalescore: 10

«Stedet innkvartert oss fullt ut og personalet var veldig oppmerksomme»

• Night Magic Camp Omtalescore: 10

«Ashraf var veldig behjelpelig og service-innstilt. Omar var den søteste verten med groovy dance-moves! Vi hadde en fantastisk ørkenopplevelse, 3t Jeeptur som vi tror passer alle.»

• Wadi Rum desert camp Omtalescore: 8

«Beliggenheten var flott, litt utenfor andre camps og relativt liten.»

• De-Lara hotel Omtalescore: 10

«Var rent, billig og veldig sentralt»

• Wadi Rum Green Desert Omtalescore: 8

«Teltleiren er inne i Wadi Rum ørkenen. Det er stille og et fantastisk landskap. Gode telt med store vinduer. Toalett og dusj innlagt. Litt strøm til det man trenger. Hyggelig vert i leiren. Bål på kvelden. Kjempegod middagsbuffe, anbefales. Lages på tradisjonelt vis. Grei frokost. Eier av leiren kan organisere transport og utflukter. Anbefaler guidet ørken tur dagen etter.»

• «atmosfæren, stillheten, hyggelig personale»

• Dweik Hotel 2 Omtalescore: 8

«Badet var romslig og dusjen var helt fantastisk god.»

• «Absolutt elsket oppholdet vårt her! Personalet var veldig hyggelige og hensynsfulle. Vi tok en times kameltur og en 4 timers jeeptur, begge var flotte, men jeepen var vår favoritt. Vakker utsikt og parkering hele veien Rommet er veldig komfortabelt med mye plass, stort bad og det store vinduet gjør at du kan ligge i sengen med perfekt utsikt over dalen. Maten er god og det er mye av det! Jeg kan anbefale denne leiren nok»

• «Her er det fint. En skikkelig fin resort liggende ved stranda, med andre resorter i tilknytning. Her er det bare å vandre langs stranden og i marinaen, spise der du ønsker eller bruke den solsenga du måtte ønske. Det er noen skjønnhetsfeil her og der, men om du er en vanlig person som ikke trenger overdådig luksus så er dette et kjempefint sted å feriere noen dager. Det er nydelige snorklemuligheter også, du får lånt maske og snorkel for 5JD, anbefaler å svømme til høyre mot «public beach», der er det noen nydelige korallrev på grunna. Jeg så både store og små fisker i alle slags farger, ål, sjøskilpadde og mer til. Tala Bay ligger rundt 20 min kjøretur unna Akaba by.»