2. Hotelanmeldelser for Indonesien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Bali
Bali Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• SuB Villas Bali Point fra anmeldelser: 10

"Mega lækker villa med alt man har brug for. Flot indretning og vildt god service!"

• Nanuk's Bungalows Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt sted med en hyggelig atmosfære og det sødeste personale. Morgenmaden var rigtig god, og det er et skønt poolområde. Gåafstand til mushroom beach, og flere andre strande. Scooterudlejning lige overfor hotellet, og flere spisesteder med gode priser i nærheden"

• The Bali Bubble Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt sted med god morgenmad og lejligheder"

• MAE Villas Canggu Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden, villaen og området var super. Virkelig lækker villa, med fantastisk design, og alt hvad du havde brug for. ligger ned af en stille vej, med en masse nybyggede villaer, og et sted hvor man føler sig tryg."

• The Mutiara Jimbaran Boutique Villas Point fra anmeldelser: 8

"Hyggeligt sted"

• Alas Petulu Villa Resort and Spa Point fra anmeldelser: 9

"Stedet var meget roligt, man følte lidt at man var alene på stedet, på den gode måde. Morgenmaden var super lækker, mange valgmuligheder."

• Villa Seriska Seminyak Point fra anmeldelser: 10

"Der var god plads med god seng, lækre badeværelser, hyggelig stue, og godt køkken. Personalet var rigtig venlige og lavede morgenmad i vores køkken hver morgen, hvilket vi synes var meget charmerende."

• Kamajaya Villas Point fra anmeldelser: 9

"Stedet var stort og smukt! Vi nød at vi havde privat pool og den udendørs stue/spise område. Værelserne var pæne og rene."

• Akusara Jungle Resort And Spa Point fra anmeldelser: 8

"Så dejligt med følelsen af at være midt i junglen. Roligt og fantastisk udsigt fra poolen. Hyggeligt familidrevet hvor du kan leje scooter på stedet."

• Villa Beji Mawang Ubud by Pramana Villas Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk personale"