Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Saksa – hotelliarviot
  3. Baijeri – B&B- ja majataloarviot
Baijeri Tarkistettuja arvioita bed & breakfasteista ja majataloista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Schlossrestaurant Neuschwanstein Arvioiden pistemäärä: 8

”Täydellinen sijainti Neuschwansteinin linnan vieressä.”

• Hotel Gasthof zur Linde Arvioiden pistemäärä: 8

”Sijainti hyvä, lähellä vanhaakaupunkia ja ostoskeskusta. Huoneessa oli oma pieni kiva parveke. Aamupala oli ok, meille löytyi kaikki tarvittava.”

• Gästehaus Hubertushof - 24h Check-In Arvioiden pistemäärä: 10

”Iso siisti huone, hyvät sängyt. Hyvä yhden yön nukkumapaikka rauhallisessa ympäristössä. Itsepalvelukirjautuminen hyvä juttu.”

• Gasthaus Ammertalerhof Arvioiden pistemäärä: 9

”Huone oli tilava. Kylpyhuone oli iso, uusittu/moderni ja ilmanvaihtokin toimi hienosti eli suihkun jälkeen kosteus hävisi kylppäristä nopeasti. Hyvät peruutusehdot. Rauhallinen sijainti.”

• Pension Gregory Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen oli riittävä. Huone oli erittäin siisti ja viihtyisä kuten koko majapaikka. Huoneen pieni oleskelualue ja parveke olivat bonusta. Isäntä tarjosi meille parempaa huonetta kuin olimme varanneet ja otimme tarjouksen vastaan. Lyhyen ajomatkan päässä runsaasti nähtävää, ravintoloita ja kauppoja. Isäntä oli oikein mukava, erityiskiitos hänelle.”

• Cafe zum Toni Arvioiden pistemäärä: 8

”Hyvä ruoka, myös aamiainen oli maistuva. Rauhallinen ympäristö, mukava henkilökunta.”

• Pension Freiheit Arvioiden pistemäärä: 9

”Helppo sisäänkirjautuminen itsepalvelulla. Siisti.”

• Hotel Gasthof Rödertor Arvioiden pistemäärä: 10

”Rauhallinen, siisti, hyvä aamupala, erinomainen sijainti, turvallinen pysäköinti”

• Pension Hirsch Arvioiden pistemäärä: 10

”Palvelu 5/5”

• Pension Hofmann-Schmölzer Arvioiden pistemäärä: 9

”Henkilökunta oli erittäin ystävällistä.”