2. Hotellrecensioner GER
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Bayern
Bayern Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Landhaus Sonne Gästbetyg: 9

”Vi stannade här en natt på väg mot Italien. Boendet var fräscht och fint och omgivningarna trevliga. Rekommenderas!”

• ”Rent och ordning och reda”

• Glocke Weingut und Hotel Gästbetyg: 9

”Mycket bra frukost! Läget mycket bra innanför ringmuren. Toppen att hotellet hade eget garage. Kan annars vara svårt att hitta parkeringsplats i de trånga gränderna. Vår hund fick vara med både vid frukost och middag!”

• ”Fantastisk mat i restaurangen”

• Gästehaus Lärchenhang Gästbetyg: 9

”Rummet och läget var fantastiskt med utsikt över bergen. Fanns både pool och bastu. Frukosten var bra. Personalen var väldigt trevlig, men kunde ingen engelska.”

• Grüne Auszeit Gästbetyg: 10

”Vi kände oss välkomna av värdinnan! Det var en lugn och lantlig miljö som vi hoppades, perfekt för oss som ville vila under lång bilresa. Allt var välstädat och bekvämt, vi fick en fint uppdukad frukost för bara oss! Rummet var behagligt med balkong mot trädgården. Byn var charmig! Vi fick en fin pratstund med ägarparet innan vi åkte vidare mot Italien.”

• Familiengasthof Schaller Gästbetyg: 10

”Bra boende med bra service bra parkering mycket trevliga värda”

• ”Bra läge och trevligt rum.”

• Hotel Edelweiß Gästbetyg: 10

”Sköna sängar, lugnt område, god frukost, bra parkering. Trevligt värdskap.”

• Gasthof Postkutsche Gästbetyg: 8

”Mycket trevligt, rustikt boende. Ingen lyx men allt vad som behöv. Fantastisk frukost. Vi hade turen att vara där en torsdags kväll då är det grillkväll. Mycket trevlig service.”